Een goed paard heeft geen geslacht??

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Olrike

Berichten: 1227
Geregistreerd: 27-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 22:28

Fitzroy schreef:
Het is wel grappig, ik heb altijd verkondigd dat ik geen merrie wilde.
Bij ons op stal staat echter een vreselijk gaaf paard waarvan ik in het begin altijd dacht dat het een ruin was *LOL*
Het dier heeft totaal geen merrie-uitstraling, verschrikkelijk mooie kap er op en ook qua gedrag lijkt het nog eerder een hengst dan een merrie.
En als ze me die kado doen zeg ik geen nee Knipoog


Dat heb ik dus ook. Ik heb ook een merrie, waar heel vaak van gedacht word dat het een hengst is Bloos

Olrike N heeft er ook een behoorlijke kap opliggen met daarbij nog de benodigde spieren. Daardoor komen er heel veel mensen naar mijn moeder toe met de conclusie: Dat u uw jonge kind op zo'n hengst laat rijden!!

Natuurlijk moeten we dan lachen Haha!

Voor mij geld het eigelijk dat geslacht geen rol speelt, maar nu ik Olrike N heb weet ik wel dat merries alles voor je doen, als ze je vertrouwen.

En hengstigheid, wat is dat?? Toen ik haar een maand had, wist ik nog niet eens dat ze hengstig was, de stalhouder kwam het vertellen, maar anders zou ik het niet weten.

Al met al misschien heb ik het dan toch wel heel erg getroffen met mijn merrie Lovers

Groetjes Sanne Lovers Olrike N

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 22:33

Ik zeg altijd het wordt geen merrie en geen vos of schimmel!
Maar ik sluit zeker niet uit dat ik et een vosmerrie thuis kom! Het moet dan alleen niet zo'n merrie merrie zijn. Ik zou een voor de rest fantastisch paard niet laten staan door kleur of geslacht!