Einde verhaal... ik stop met rijden.

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ilonab

Berichten: 772
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Tienhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 15:49

Hey sabine,

Wat erg joh ik kan me wel indenken dat je hier verschrikkelijk van baalt. Ik zou eigenlijk niet weten wat ik zou doen in zo'n situatie nu is het voor mij natuurlijk iets anders omdat ik pas sinds een jaartje mijn eigen paardje hebt en nog heel veel met hem wil doen jij hebt in ieder geval al een hele mooie carriere met Missouri achter de rug.

Ik wil je heel veel sterkte wensen en als het een keertje uitkomt wil ik toch nog wel een keer bij je mooie schimmeltje komen kijken hoor .

Heel veel sterkte en beterschap

liefs ilona

janine36

Berichten: 162
Geregistreerd: 25-03-04
Woonplaats: roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 15:55

oh das zeker niet leuk..
K wens je ook veel beterschap en sterkte!!!!

Shetjes

Berichten: 93
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 16:33

Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen
Het is echt heel erg vreselijk dat je moet stopen!
Maar ja, als het moet dan he!
Het lijkt me niet leuk om je paarden (zo beetje in de steek te laten gaan maar hoppelijk kun je ze nog vaak zien)
Nou heel veel sterkte en ik hoop voor je dat je nog wel je paarden kan zien
Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

Margaret
Berichten: 174
Geregistreerd: 11-07-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 17:06

Goh wat vervelend, ja ken het probleem hoor, mij werd het zelfde verhaal verteld, totdat ik na de geboorte van mijn dochter niet meer kon staan en zitten etc. Mij heeft toen een operatie goed geholpen, maar ja dat zegt niet voor iedereen. Heb je wel eens aan een pijnpolie gedacht? Doet wonderen, in elkgeval toen ik zo'n last van de hernia nog na de operatie, heb ik blokkade gekregen door middel van een injectie in de rug via de pijnpoli. Ik moet zeggen dat heeft wonderen gedaan. Misschien een optie voor jou? in elk geval beterschap en veel sterkte de komende tijd.

Sall

Berichten: 6775
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 17:23

Ben in shock, ben zelf heel dichtbij het punt geweest, dat ik ook nooit meer zou kunnen paardrijden (lopen/fietsen/dansen/rennen ed) Ben toen door het 'oog' van de naald gekropen, maar ben me wel heel bewust van mijn lijf geworden, ben er ook een stuk liever voor dan vroeger, en neem rust op z'n tijd en probeer naar de signalen te luisteren.

Het klinkt een beetje 'leeg en loos' zo vanachter mijn toetsen bord, maar ik kan je alleen maar heel veel sterkte toewensen en hopen dat je nog vele manieren zult vinden om van je paarden te genieten.

Btw; het nieuw te introduceren onderdeel van de para-Olympics, spreekt mij persoonlijk erg aan!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 14:24

jeetje mina, moeilijk zeg...
Heel veel sterkte Scheve mond

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 15:35

Nogmaals bedankt voor alle lieve PB's/telefoontjes/mailtjes/peptalks, ik heb ze hard nodig. Zelfspot heb ik genoeg, maar het is toch wel moeilijk als ik op de bakrand zit en Marieke met Silly en Julia met Saar zo fijn zie rondrijden... die beestjes lopen zo fijn, het is gewoon een beloning na een dag hard werken om daarop te mogen zitten. Vooral Saar begint nu echt lekker te sjouwen! Silly is een klein tijdbommetje geworden.
Ik heb mezelf gisteren schandelijk verwend met een donkerblauwe Ankypad om te longeren, en ook nog een setje bandages erbij Schijnheilig Haha!

Want Silly zal een hoop longeerarbeid krijgen de komende tijd... voordeel is wel dat ik vanaf de grond kan genieten van mijn prachtige paard!

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:40

Missouri schreef:
Vooral Saar begint nu echt lekker te sjouwen!!


Ikke blij en ze kijkt er ook nog zo vrolijk bij Haha!

Billy

Berichten: 20725
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:54

Ik weet dat veel ruiters het minderwaardig vinden, maar is mennen niks voor jou? hoop dat ik je niet beledig, maar ik men zelf net zo graag als dat ik rij, en er zijn zat dressuurgefokte paarden die voor de wagen lopen.

Bollee

Berichten: 475
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:55

O jees!! Wat verschrikkelijk; ik schrok al toen ik de topic zag staan...
Wat moet ik zeggen? Ik begrijp (waarschijnlijk niet helemaal) hoe het is en ik wens je veel, heeeeeeel veel geluk en beterschap

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 16:18

Billy schreef:
Ik weet dat veel ruiters het minderwaardig vinden, maar is mennen niks voor jou? hoop dat ik je niet beledig, maar ik men zelf net zo graag als dat ik rij, en er zijn zat dressuurgefokte paarden die voor de wagen lopen.


Natuurlijk beledig je me niet! Ik heb erg veel respect voor menners, ik kan het iig niet Haha!

Silly is absoluut ongeschikt om waar dan ook voor te lopen... ik kan niet eens fatsoenlijk de buitenbak door. Mevrouw hoort wat, en draait om. Mevrouw ziet wat, en draait om. Lijkt me geen geweldig plan met die dissels langs je lijf Knipoog Haha!

Misschien is het best leuk om langs de kant te zitten en (veel en overbodig Knipoog Haha! )commentaar te geven... Schijnheilig

fokfanaat

Berichten: 20221
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 17:49

Missouri schreef:

Misschien is het best leuk om langs de kant te zitten en (veel en overbodig Knipoog Haha! )commentaar te geven... Schijnheilig


Jurycursus??

andamoon

Berichten: 1231
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 00:14

He Sabine,

Fijn dat het weer beter gaat met je rug. Je wedstrijdresultaat (2 x 160 pnt. in de L1 geweldig !!!)wat je vandaag 18-04-04 met Silly hebt gereden. Gelukkig kun je dus nog wel rijden, iets wat er voor mij voorlopig niet inzit, hoef je dus niet alleen aan de kant te blijven zitten.

Shadow12

Berichten: 79
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 15:49

zo wat een verhaal zeg.. en wat een nare en moeilijke beslissing.. je gezondheid gaat uiteraard v0or alles.. maar je paarden en t paardrijden wil je uiteraard ook niet missen nou iig heeeeeeeel veel sterkte ermee en de wonderen zijn de wereld nog niet uit.. ik h0op dat er zo een wonder op jou pad komt Knipoog.. en dat alles g0ed komt..
een dikke knuffel..