Vanavond 19:15 Kat in de zak op tv!

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nescio

Berichten: 340
Geregistreerd: 06-05-02
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 20:32

Jeetje wat erg zeg !!idd die chazia pfff!!!

SpiedSkeet

Berichten: 1847
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Lutten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 20:33

maartjuh schreef:
sorry dat ik het zeg, maar ik had er eigelijk wel wat meer van verwacht. wat heeft kat in de zak nu eigelijke bereikt?


ja dat vraag ik me ook af. Volgens mij heeft lundi er zelf voor gezorgd dat de verzekering eindelijk uitbetaalde. Of niet?

Cars

Berichten: 1929
Geregistreerd: 29-12-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 20:35

Ik moet zeggen dat ik het verhaal al via "Bokt" gevolgd heb en daardoor wist hoe en wat...
Ik zat te kijken met een paar vrienden en die hadden echt zoiets van Verward Verward wat is nu de bedoeling......dierenarts fout,verzekering fout waar willen ze nu naar toe met het programma.....

Ik hoop dat het voor jullie meeviel om dit alles te zien......sterkte

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 20:35

Van bokt had ik begrepen dat het ging om het feit dat de verzekering zo vreselijk dwars lag. In de uitzending werd de nadruk 100% gelegd op de fout van de keuringsarts... Beetje vreemd allemaal. Ze hebben het paard een beetje afgeschilderd als een "produkt" wat door de consument gekocht is en waar ze niet tevreden over zijn (ze kochten een paard, dat niet bleek te zijn wat het leek).

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 20:35

ik vind het echt heel vaag allemaal..

timilon
Berichten: 3594
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 20:36

ik snapte er allemaal niet zoveel van...de verkoper heeft hier toch ook nog wat mee te maken?en was hij al beleerd?(na 2 maanden wou hij niet lekker inbuigen?!)en ik von hem op de beelden niet kreupel erlijk gezegd,als deze al naar de slager ging,ken ik er nog wel en paar.
hij liep niet lekker in verbinding,maar dat kon ook niet anders(losse teugel,hoofd omhoog...)

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 20:37

CarS schreef:
Ik moet zeggen dat ik het verhaal al via "Bokt" gevolgd heb en daardoor wist hoe en wat...
Ik zat te kijken met een paar vrienden en die hadden echt zoiets van Verward Verward wat is nu de bedoeling......dierenarts fout,verzekering fout waar willen ze nu naar toe met het programma.....

Ik hoop dat het voor jullie meeviel om dit alles te zien......sterkte


als ik dit op bokt niet redelijk gevolgd had, dan had ik er waarschijndelijk niet zo heel veel van begrepen. Wat was nu het doel van deze uitzending. Ik heb het nog nooit gezien, kat in de zak, maar had eigelijk wel verwacht dat 1 zaak langer duurde, en dat er meer uitgelegd werd, en dat er duidelijk gezegd werd wat ze nu precies hebben gedaan.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 20:38

maartjuh schreef:
ik vind het echt heel vaag allemaal..


Ik vond het idd ook niet duidelijk uitgelegd, het is dat ik het ook op bokt gevolgd heb, maar anders zou je er niet erg veel uit kunnen halen denk ik.. Beetje jammer en zonde..

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 20:38

timilon schreef:
ik von hem op de beelden niet kreupel erlijk gezegd,als deze al naar de slager ging,ken ik er nog wel en paar.

Ik weet niet (heb er niet veel verstand van), maar die achterpootjes knikten bij elke stap wel griezelig naar buiten... en kreupel kun je volgens mij niet echt heel erg duidelijk zien in stap, tenzij het beest echt vergaat van de pijn (en dat been dus nauwelijks gebruikt).

nano
Berichten: 999
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 20:39

er word ook iets vermeld met antibotica..helpt dat tegen athrose dan?

SpiedSkeet

Berichten: 1847
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Lutten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 20:40

Het kunnen natuurlijk ook beelden zijn van toen het paard nog niet kreupel was (of minder) of onder de pijnstillers zat. Ik kan me nl niet voorstellen dat je op een stokkreupel paard gaat rijden.

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 20:41

timilon schreef:
ik snapte er allemaal niet zoveel van...de verkoper heeft hier toch ook nog wat mee te maken?en was hij al beleerd?(na 2 maanden wou hij niet lekker inbuigen?!)en ik von hem op de beelden niet kreupel erlijk gezegd,als deze al naar de slager ging,ken ik er nog wel en paar.
hij liep niet lekker in verbinding,maar dat kon ook niet anders(losse teugel,hoofd omhoog...)



In een ander topic staat precies wat hij had, hij is dus niet ZOMAAR uit zijn lijden verlost.

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 20:43

nano schreef:
er word ook iets vermeld met antibotica..helpt dat tegen athrose dan?


vond ik ook al zo vaag..

timilon
Berichten: 3594
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 20:44

neej,hij zal best pijn hebben gehad...en wat die achterbenen betreft,daar had ie geen pijn aan.
hoelang had ze het paard al?want binnen 6 maanden kun je hem terug geven.
en er waren ook draf stukjes te zien,vond het erg meevallen...
weet iemand het andere topic dan?

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 20:45

ben al voor je aan het zoeken waar beschreven staat wat ie heeft/had in dit geval.

nano
Berichten: 999
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 20:46

timilon schreef:
neej,hij zal best pijn hebben gehad...en wat die achterbenen betreft,daar had ie geen pijn aan.
hoelang had ze het paard al?want binnen 6 maanden kun je hem terug geven.
en er waren ook draf stukjes te zien,vond het erg meevallen...
weet iemand het andere topic dan?

Idd...maar mischien zat hij wel onder de pijnstillers

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 20:47

Dit is wat hij had, heb het even uit een ander topic naar boven gehaald.

Het gaat hier om een 4 jarig paard met zware arthrose in het hoefgewricht, een gekanteld en gezakt hoefbeen,bekkenscheefstand,halswervels staan asymetrisch,staart word scheef gedragen ,vernening van hoefkraakbeen en lage overhoef,later kwam er ook nog eens uit dat het paard een slijmbeursontsteking had in de schouder!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 20:48


nano
Berichten: 999
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 20:49

Cheveyo schreef:
Dit is wat hij had, heb het even uit een ander topic naar boven gehaald.

Het gaat hier om een 4 jarig paard met zware arthrose in het hoefgewricht, een gekanteld en gezakt hoefbeen,bekkenscheefstand,halswervels staan asymetrisch,staart word scheef gedragen ,vernening van hoefkraakbeen en lage overhoef,later kwam er ook nog eens uit dat het paard een slijmbeursontsteking had in de schouder!

Arm beesie..das wel echt heel veel

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 20:49

Ik vond het paard wel vreselijk lopen eigenlijk, heel er onregelmatig en in sommige stukjes zag je het paard overduidelijk hinken.
Maar ze hebben echt vanalles gedaan om dat paard te helpen zover als ik begrepen heb, dus er zal echt wel het een en ander mis zijn geweest. Het meisje vroeg dat paard niks omdat het dan alleen maar meer pijn kreeg neem ik aan.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 20:50

He bah, dat is wel erg veel waar dat beestje mee te kampen had zeg! Wat verschrikkelijk, is wel beter voor hem zo denk ik dan.

Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 20:51

Ik ben aan het werk tot 21.00 uur en kon het dus niet zien. Boos! mn ouders nemen het op.

Uit jullie reacties te lezen wat het niet echt duidelijk. ik ben benieuwd maar vind het wel raar jullie reacties te lezen terwijl ik het vanavond nog ff moet gaan kijken Haha! Ziek

nano
Berichten: 999
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 20:54

ik hoor net van een vriendin van mij dat dat wel vaker voor komt dat ie goed gekeurt is en dat je de keurings raport en alles mee krijgt en na een poosje blijkt dta er van alles mis is...tj wat voor een waarden heeft het dan nog om je paardje goed te laten keuren? Scheve mond

timilon
Berichten: 3594
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 20:56

mmm,tjah...klinkt behoorlijk ernstig.maar er staat ook dat ze het paard het niet willen aandoen om erop te rijden...waarom tijdens de opnames dan wel?

Lianne007

Berichten: 2898
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 20:57

Ik heb net gekeken, wat was Sibaldi een mooi paard zeg!
Echt heel erg zonde,en hoop dat jullie kunnen bereiken wat jullie graag willen.