Mariska_28 schreef:
Nee geintje Echt leuk dat jullie eindelijk deze kant op komen!
Kreng
truus1957 schreef:Wat een leuk huis, wat een fijne ontwikkeling.
Hoop dat jullie er heel gelukkig worden
Dank je wel!!!
Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
mino1 schreef:Dat wordt dus weer de huifkar ombouwen naar enkelspan .Die xxl shetlander loopt er zo mee weg.
Kunnen we weer die leuke vakanties door drenthe weer volgen .
mino1 schreef:Dat wordt dus weer de huifkar ombouwen naar enkelspan .Die xxl shetlander loopt er zo mee weg.
Siersma schreef:mino1 schreef:Dat wordt dus weer de huifkar ombouwen naar enkelspan .Die xxl shetlander loopt er zo mee weg.
Dit noem ik win win! Superleuk dat jullie weer bij elkaar in de buurt komen wonen. En nu willen we natuurlijk wel dat Pepijntje vaak voorbij komt
lizy29 schreef:mino1 schreef:Dat wordt dus weer de huifkar ombouwen naar enkelspan .Die xxl shetlander loopt er zo mee weg.
Of.....
Nog beter......
Een tweede uit de kluiten gewassen Shetlander erbij
mino1 schreef:Wat een verschil een kont en een kontje om naar tekijken. Een tinkerkont(je) past er beter naast.
Best leuk zo`n alles kunner.
palousa_boy schreef:Waar hebben jullie op stal gestaan? Die jongen ziet er vaag bekend uit
Kabayo schreef:cp112 schreef:Ik kom even tussendoor maar dit paspoort is dus ongeldig de gegevens dienen gedupliceerd te worden, er mag nooit wat in worden veranderd. Ik zou dus weer even contact opnemen dat ze een fout hebben gemaakt en dat ze die dus moeten herstellen.
Een naam mag je toch altijd veranderen? Niet met een pen maar een heel nieuw paspoort met nieuwe naam? Als de rest maar klopt
janderegelaa schreef:Kabayo schreef:Een naam mag je toch altijd veranderen? Niet met een pen maar een heel nieuw paspoort met nieuwe naam? Als de rest maar klopt
Het klopt dat het ongeldig is. Alleen de sportnaam van een paard kun je veranderen in mijn KNHS. Ik begrijp ook niet waarom het Franse paspoort niet geldig zou zijn. Misschien dat TS dit kan toelichten?
Wendy_Komen schreef:Het oude stamboom papier bestond uit 1 A4 velletje, zonder medische inleg oid.
janderegelaa schreef:Wendy_Komen schreef:Het oude stamboom papier bestond uit 1 A4 velletje, zonder medische inleg oid.
IK heb eerder het idee dat het een incompleet paspoort is. Hij heeft namelijk wel een Frans paspoort en een chip. https://infochevaux.ifce.fr/en/quantin- ... -generales Dus je had een nieuw paspoort aan moeten vragen in Frankrijk.
Zoals ik het lees is jouwpaardpony dekhengst geweest.
janderegelaa schreef:Wendy_Komen schreef:Het oude stamboom papier bestond uit 1 A4 velletje, zonder medische inleg oid.
IK heb eerder het idee dat het een incompleet paspoort is. Hij heeft namelijk wel een Frans paspoort en een chip. https://infochevaux.ifce.fr/en/quantin- ... -generales Dus je had een nieuw paspoort aan moeten vragen in Frankrijk.
Zoals ik het lees is jouwpaardpony dekhengst geweest.
Wendy_Komen schreef:Ik ben niet bijgelovig, maar Pepijntje zo onder de regenboog, je zou het bijna worden
[ [url=m/c5zyxR.jpg]Afbeelding[/url] ]
missfalki schreef:Wendy_Komen schreef:Ik ben niet bijgelovig, maar Pepijntje zo onder de regenboog, je zou het bijna worden
[ [url=m/c5zyxR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wow wat een mooie foto zo onder de regenboog
En gefeliciteerd met je nieuwe huis en stal voor je shet.
En op naar vele mooie avonturen in Drenthe
(met zijn allen )
Groet Karin.