** Paardenmishandelaar slaat toe in Noorden **

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SunnyBoy
Berichten: 437
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 11:08

djuno schreef:
geef ons dan weinig kans Sherwood.........als het dezelfde dader is gaat hij willekeurig te werk......balkbrug.....hoogezand....en nu weer Overijssel (weet de plaats niet).


Weet iemand waar dat dan is in overijssel? ik heb er namelijk nog niets van gehoord.
Het enge vind ik dat mensen dit soort gedrag waarschijnlijk ook nog gaan kopieren en dan is er niet 1 dader maar veel meer.
Je snapt niet waar ze het lef vandaan halen! Boos!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110908
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 11:12

Citaat:
Misschien een zot idee, maar waarom halen we geen groepje bokkers bijelkaar, en maken we een plan.


Kunnen we niet een soort BoktWacht beginnen of zoiets,en dan daar die mensen helpen met posten en opletten in de avonduren??

Ik voel me zo machteloos als ik dit allemaal lees.Het is gewoon net alsof we erop wachten tot er zich weer een nieuw slachtoffer aandient! Huilen

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 11:43

Ik hoor het net hier op school en we zitten in het computerlokaal en ik gelijk maar ff op bokt.


Het is vreselijk, zowel voor de merrie als voor de eigenaars. Ik snap het niet en kan er niet bij. Waarom toch? Verdrietig

Als er een BoktWacht komt meld ik me vrijwillig aan!

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 12:40

Dit is echt triest! en het is niet een keer. Nee er worden zo vaak onschuldige paardjes mishandeld. Die mensen die dit doen zijn echt niet wijs in hun bovenkamertje hee. Ik hoop dat ze snel gevonden worden en dat ze een flinke straf krijgen.
En ik hoop ook heel erg dat het met het arme paardje goeg afloopt.

luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 12:52

arme donja heeft het niet gehaald he.het was gister op sbs6.......ik word hier echt bang van!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110908
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 12:56

Ik ook,daarom lijkt het idee van een BoktWacht mij ook helemaal niet zo'n slecht idee!

Lianne007

Berichten: 2898
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-03 18:11

ik heb het ook op sbs gekeken....tranen in mn ogen..