IN MEMORIAM - LORENZO 1993-2003

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-03 16:11

Nogmaals ... bedankt allemaal voor jullie mooie woorden!
Dat doet me erg veel goeds.

Mist

Berichten: 9495
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 16:14

Lorenzo is idd een heel mooi paard Pennybitch, het zal niet makkelijk zijn een vervanger te zoeken. Ik heb het gelukkig nog nooit met een paard mee hoeven te maken (wel met honden en katten) maar ik kan me voorstellen dat je wereld instort en dat niets je meer interesseert. En als je over een tijdje een paard tegenkomt dat je koopt dan zal die nooit de plaats van Lorenzo in kunnen nemen, dat kan niet en dat hoeft ook niet. Maar ik hoop dat dat paard jouw pijn kan verzachten. Heel veel sterkte de komende tijd

JorisDy

Berichten: 8418
Geregistreerd: 05-09-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: IN MEMORIAM - LORENZO 1993-2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 13:16

Heel veel sterkte.
En het is nu allemaal vast en zeker nog zo onwerkelijk,
En ik lees dit met tranen in me ogen. Hoe mooi je het geschreven hebt.
Ik kan eigenlijk niet mee praten hoe het is om een paard te verliezen maar ik heb eigenlijk ook voor de keuze gestaan: Inslapen of niet. Maar gelukkig werd mijn ponytje weer beter. Ik wil je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijden en hopelijk heeft die het goed bij de regenboogbrug. En ooit vinden jullie elkaar weer. En dan ben je voor altijd bij hem . je hebt echt een goede beslissing genomen! Je dacht niet aan jezelf maar aan je paard. Je paard kan blij zijn met jou! En ik weet zeker als die daar dan is dat die denkt: Wat had ik toch een lief baasje, en ooit zijn we weer herenigt. Veel sterkte en blijf wel doorrijden. Het is nu even moeilijk maar over een poosje lukt het je wel weer
Heel veel liefs
Dyanne

Anoniem

Re: IN MEMORIAM - LORENZO 1993-2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 13:18

Krijg jij geen rode letters in beeld? Dat het topic ouder is dan 2 weken?
Dit topic is van 2003
Ondanks dat het erg blijft is naar boven halen van een oud topic niet de bedoeling