tienus63 schreef:Aanval Ruinen Dr
4 dagen achter elkaar aanvallen in wolfwerend raster.
Meer dan 30 dode schapen.Citaat:11 april 2024/Ruinen/Drenthe/Nederland
Aanval op schapen
Eigenaar heel veel sterkte!
---
Verslagen , echt verslagen.
4 keer een wolf aanval in wolfwerend raster , goed gekeurd door de provincie.
Zondag begon de ellende . Taxateur erbij , controleerd het raster , perfect voor elkaar. Maandag, weer Taxateur erbij ,een andere, weer gecontroleerd ,perfect voor elkaar. Dinsdag, weer een aanval ,weer gecontroleerd, weer perfect voor elkaar. Heb ik de provincie gebeld maar daar schiet je niks mee op , hebben een wolven commissie maar daar hoef je helemaal niks van te verwachten.
Ze horen je verhaal aan en kunnen niks voor betekenen. Vandaag weer aanval , nu was het helemaal raak , zit in de auto met tranen in de ogen . Weet niet meer hoe er mee om te gaan . Toch weer contact gehad met de provincie. De zakkenvullers, vraag naar plan B , maar die hebben ze niet. Zullen ze me terug bellen maar doen het af met een appje. De helden .
Het komt er zo op neer dat het onmogelijk word gemaakt om professionele schapenhouder te blijven. Daar gaat mijn levenswerk. Bijna 24 jaar volgehouden. Toen was er geen wolf. Maar ondertussen zijn de spelregels veranderd. Schapenhouders verdwijnen en de wolf blijft. Denk dat ik de handdoek maar in ring gooi. Verslagen dat ben ik. Totaal meer als 30 schapen dood en nog veel vermiste lammeren.
[ [url=m/a2pCr7.jpg]Afbeelding[/url] ]Spoiler:
[ [url=m/OqBQv3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bron meldingen wolven in Westerveld
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... tid=WC7FNe
Dit is echt verschrikkelijk. Maar dit is toch geen wolfwerend raster? Niet dat dat iets uitgemaakt had maar zeker weten dat een bepaalde groep hier de mening alweer over klaar heeft.