Zappa schreef:Nee niet bekend en ik hoop dat ik anoniem genoeg ben maar mijn inbox is helaas erg makkelijk te vinden met een directe link naar dit topic
Dat is waar. Gewoon niet op reageren.
Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Citaat:Wel heftig dat de wolven je zo’n angstig gevoel gaven. Het zijn ook grote dieren. We zitten in Drenthe met barrières in de leefgebieden zoals lange kanalen die ze niet kunnen oversteken.
Op zulke plekken is de kans ook groter dat wolven een stukje dezelfde route volgen als een mens doet.
Zappa schreef:Zo......dit neemt een loopje die ik niet had verwacht maar toch kunnen voorzien.....
Er is een link naar dit directe topic en een printscreen van hier gemaakt en op een wolven alert groep geplaatst.
Op geen wolven van facebook is netjes mijn toestemming gevraagd en hoe dat geplaatst is heb ik geen probleem mee
Ik voel mij even gedwongen voor de meelezers die hier komen kijken een algemeen antwoord te geven
Nee ik wil geen verdere details geven
Nee ik wil dit niet in de pers vertellen
Ja er is een reden waarom veel verhalen niet verteld en gemeld worden
Nee ik ben niet antiwolf en ook niet pro wolf, ik ben voor beheer wat voor iedereen eerlijk is en hoe dat eruit ziet weet ik ook niet
Ik ben even te naief geweest en kan nu alleen maar even boos op mezelf zijn
Zappa schreef:Zo......dit neemt een loopje die ik niet had verwacht maar toch kunnen voorzien.....
Er is een link naar dit directe topic en een printscreen van hier gemaakt en op een wolven alert groep geplaatst.
Op geen wolven van facebook is netjes mijn toestemming gevraagd en hoe dat geplaatst is heb ik geen probleem mee
Ik voel mij even gedwongen voor de meelezers die hier komen kijken een algemeen antwoord te geven
Nee ik wil geen verdere details geven
Nee ik wil dit niet in de pers vertellen
Ja er is een reden waarom veel verhalen niet verteld en gemeld worden
Nee ik ben niet antiwolf en ook niet pro wolf, ik ben voor beheer wat voor iedereen eerlijk is en hoe dat eruit ziet weet ik ook niet
U
Ik ben even te naief geweest en kan nu alleen maar even boos op mezelf zijn
Citaat:Wateren Drenthe
31-03-2024
Zojuist om 22.50
Zichtmelding
3 wolven aan de Appelschaseweg liepen richting Wateren.
meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp
#geenwolf
Citaat:Dezelfde 3 wolven heb ik weer gezien 10 min later weer gezien op kruising wateren en schaapsdrift. Er lopen veel pony's en paarden daar buiten. Ze liepen bijna bij de paarden in de wei.
DuoPenotti schreef:Ja maar met stroom leren ze het niet aan hoor...
[/sarcasme uit]