paard verkopen voor 1 miljoen?

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 21:17

Nimber schreef:
tasje erbij en idd strikje erom?
Bij Lodewijk zou ik wel vreselijk veel verdriet hebben hoor das echt mijn maatje maar voor 1 miljoen euro....
daar wil ik me best een paar jaar rot voor voelen.
Voor minder trouwens niet dan weegt het verdriet niet op tegen het geld.


Ik denk net zo over Cerise: voor zo'n 8 ton (euro) zeker wel, maar meer niet.
Dan kan ik een boerderijtje kopen ergens in mijn favoriete gebied, geweldig! En daar een stel knollies neerzetten... Lovers

Ik zal wel vreselijk verdriet hebben als ik haar weg doe, dus maar niet aan denken want er zal nooit iemand zijn die een miljoen voor haar biedt. }>

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 22:26

luna_cockie schreef:
ik ha det er trouwens laatst ook nog over met me pa en ma,wat hun dat zouden doen

zei me ma:ik vreet nog liever bloembollen( Misselijk ) en dat jij gelukkig ben dan dat ik vet rijk ben en jij geen luna en cockie meer heb Lovers

wat een lieve ma heb ik eigelijk he??? Haha!



Ja zeg dat wel!! HAHAHA Ik lag echt in een deuk om die opmerking dat ze nog liever bloembollen vrat hahaha *LOL*

Ik zou de mijnen ook voor geen goud wegdoen. De ene is een shet die ik al bijna 10 jaar heb en de andere een Andalusier met stamboekpapieren maar NO WAY dat ik ze ooit wegdoe. Ik woon nu in Spanje en heb enorme heimwee, ookal heb ik hier alles wat mijn hartje begeert materialistisch gezien. Maar de heimwee blijft, no matter wat ik hier heb. Als ik mijn andalusier verkoop (die is best veel waard) kan ik zo terug naar Nederland en heb ik ook een leuk startkapitaal voor daar. Maar ik hou meer van mijn paard dus moet ik nog even geduld hebben. Geld maakt niet gelukkig!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 22:41

DAar denkt een normaal mens toch niet over na?

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 23:03

nee ik doe het nier!

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 23:38

Steef schreef:
DAar denkt een normaal mens toch niet over na?


IDD, het antwoord is bij voorbaad al NEE Haha!

Fitzroy

Berichten: 25210
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 02:30

Zadel erbij doen en wilt u hem ingepakt (in dekens) Haha!?

Voor 1 miljoen kun je behoorlijk veel doen, ook weer ander paard kopen waar je vast wel weer een goede band mee gaat krijgen.

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 02:40

als iemand 1 miljoen zou bieden voor een van pony's....
Dan stond ze in de woonkamer tot ze haar kwamen halen......of liet een expert in paardetransport de pony bezorgen......
Je zal maar weigeren en hij/zij ligt een dag later door op stal ofzo.....
Inderdaad met geld is niet alles te koop, maar voor zo'n bedrag gaan ze wel (en voor minder ook)

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 11:46

Het is niet moeilijk voor mij...
ik verkoop mn scheetje al dus als k er 1 miljoen voor kan vangen is dat alleen maar mooi meegenomen..
Maar mocht ik hem niet verkopen dan was hij voor 1 miljoen toch de deur uitgegaan hoor..

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 12:13

symmie en exel niet hoor. zit ik een beetje met m'n miljoentje zielig te zijn zeker. nou dan maar liever arm en gelukkig Haha!

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 13:20

Nou ik doe mijn tinker echt niet weg voor een miljoen, ik ben al veel te veel gehecht aan hem en we hebben in een korte periode al best veel meegemaakt met elkaar. En tuurlijk met 1 miljoen kun je veel leuke dingen doen, maar het zal nooit je paardje kunnen vervangen.

Marjolein

Berichten: 11656
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 13:30

lin gaat ook weg strikje erom en klaar.
wel een paar voorwaarde. ik wil af en toe nog ff komen knuffelen en t moet een goed thuis zijn.
voor 1 miljoen kan ik een van mijn dromen verwezenlijken.
maar t zal geen makkelijke beslissing worden

EthelateJarig

Berichten: 21125
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 13:58

een half jaar geleden zou ik het hebben gedaan, flink hebben gejankt en een ander paardje hebben gekocht (en nog een hoop leuks Haha! )
Maar nu zou ik dat niet meer over me hart krijgen!

We hebben zoveel overwonnen, (geen wedstrijden, maar vertrouwen enz.)
wat voor mij veel betekend, en daar kan geen miljard euro tegen op!
Liefde koop je niet met geld,
en ik zou mezelf nooit vergeven als ik voor een miljoen Tos verkoop, en daardoor Tos doodongelukkig zou worden (bv slecht tehuis)

Tos is het paardje wat ik zocht, en nu niet zomaar verkoop!

Nou kun je zeggen: maar als een handelaar echt in hem is geintereseerd?
Nou, ik scheep handelaren altijd meteen af, ze hoeven geen bod uit te brengen mijn antwoord is toch nee!

Jade

Berichten: 3035
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: home is where the horse is

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 15:39

ik ken dus idd iemand die een miljoen (gulden toen nog) aangeboden krijg voor zijn wedstrijd paard, hij heeft nee gezegd. een week later stond dat beest dus met een gebroken poot een een peesblessure. is wel opgelapt, maar kan dus de rest van zijn leven in de wei doorbrengen, want rijden gaat niet meer.
sja...dan voel je je toch aardig banketstaaf....
die van mij zou overigens de deur uit gaan, voor een miljoen zorgen ze echt wel goed voor m Lachen

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 15:46

Contant of cheque?????? Haha!
Waar moet ie heen. Nee, ik zal er niet over na hoeven te denken. Een miljoen is vreselijk veel en als iemand er een miljoen voor biedt, zal ie er heus ook wel goed voor zorgen. Haha!
Paard gelukkig, ik gelukkig (met een beetje verdriet)

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 17:59

Nou ik vind het een rotvraag. * no offence hoor Ineke2* *LOL*
Maar ik moet er niet aan denken dat vrolijke bijdehande koppie van Pompidou niet meer te kunnen zien. Huilen
Ze is gevoelsmatig zóveel waard, dat geld vergeleken met dat waardeloos is. Dan maar geen 2 miljoen euro.

loulou

Berichten: 14813
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 19:37

het zou wel moeilijk zijn, maar dan gaat ze er denk ik toch uit.
maar alleen als je weet dat ze een goed tehuis krijgt.

Qerty
Berichten: 2021
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Naast de windmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 19:42

Hij is dan wel niet van mij... maar als er een miljoen voor Ike geboden word is hij weg. En dol ik ook op hem ben... ik zal niet proberen om de verkoop te stoppen.
Ik vreest trouwens dat hij voor een tiende deel van dat miljoen al weg gaat...

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 19:45

ik denk dat ik het zou doen, en dan als ik weet waar dat paard uiteindelijk terecht komt dan weer terug kopen voor een normale prijs!
en anders zou ik het alleen doe als ik weet dat mij n paard ook echt goed verzorgd zou worden.

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 20:07

Een miljoen... das 1.000.000...
Ach, het zou nog niet eens zoveel zijn voor mijn paard...
Duss... hij gaat echt wel weg voor 1.000.000 €uro's!
En ik denk dat als wel meer mensen dat aanbod zouden krijgen, echt wel meer mensen zouden zeggen: Hoii...

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 20:35

hoi,

Mijn paard zou ik wel weg doen, maar mijn oude pony die geen eens meer onder het zadel kan lopen niet, best gek eigenlijk.
Puur vannuit mij gevoel beredeneerd dus!
Er is toen mijn oude pony nog jonger was een heel goed bod op geweest, en ik mocht zelfs uit z'n stal een ander paard uitkiezen, maakte niet uit welke, m'n vader had het al bijna geregeld en een groot zwart paard voor mij uitgezocht, gelukkig heb ik hem nog kunnen stoppen, maar toen dacht ik al en ik had haar nog maar 2 jaar jij gaat voor geen goud weg.

gr. cissie

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 00:43

Ik heb Pinky 'pas' 2,5 jaar maar ik zeg MET MIJN HAND OP MIJN HARD dat Pinky NOOIT weggaat. Niet voor 1 miljoen, ook niet voor 5.

Je kunt het geloven of niet, maar dit staat vast.

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 06:12

Als ik werkelijk een paard zou hebben waar iemand een miljoen voor zou bieden dan bezit ik kennelijk een paard met ongekende kwaliteiten. Als die kwaliteiten ook nog overeen komen met wat ik graag wil doen met dat paard dan heb ik zoiets van "iets wat goed is doe je niet weg". Paarden zijn mijn passie en ik zou graag goed willen leren rijden en succesvol willen worden. Dan verkoop je je belangrijkste schakel, je paard, toch niet?

Maar stel nou dat ik een topspring talent heb waar iemand heel veel geld voor bied. Ik heb zelf geen ambities voor (hogere) springsport. Tja dan gaat ie weg met een strikje.

Hoewel een goede band imo onbetaalbaar is.

Ik moet zeggen dat ik (hoe raar het ook klinkt) ik geen band heb met mijn wedstrijdpaard. Ik kan zeker nog ver met hem komen, maar het gouden draadje mist hij. Bij een goed bod mag deze van mij zeker weg. En een GOED bod he, heb nl. dit voorjaar nee gezegd tegen $25000.

Joyce

Berichten: 6374
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 09:18

omdat ik nooit zo'n bod zal krijgen hoef ik er ook niet over na te denken *LOL* maar drib is wel mijn superbeestje, mijn maatje, en die gaat gewoon echt nooit meer weg. Met geld is gewoon niet alles te koop.. ookal hoef ik dan niet meer te werken en kan ik een huis met stallen kopen, dat hoeft van mij geen eens meer zonder dribbel....

painthorselover

Berichten: 142
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: ....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 12:00

Nou als er voor mijn paarden eeen miljoen geboden zou worden zouden ze dus echt niet weg gaan, Me paarden zijn alles voor me!!
eerst doe je ze elke dag en is alles leuk en al word er een miljoen geboden dan mag die inene weg nou mijn band met me paarden is zo sterk dat ze voor 10 miljoen nog bij me blijven !!
En ik zou ze trouwens niet eens kunnen missen ik hou meer van me paarden dan van me vrienden !! Lovers

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 13:25

Nee en ja.
Nee, ze is me allesje
Maar ja, als ik haar daarna gelijk weer terug kan kopen Haha!