bemoeial!

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 15:51

ZO, ik heb braaf alles gelezen en ga ff reageren, want ik vind dat niet iedereen maar zelf moet weten hoe hij of zij rijdt.

Ik vind namelijk dat je als ruiter je altijd correct moet gedragen. Want er zijn al heel veel mensen die zich ergeren aan ruiters (die bijv. ook overal stront achterlaten en paden kapot rijden) en als anderen zich misdragen heb ik daar last van omdat als ik buiten rijd mensen mij er op aankijken. En wellicht de volgende keer als zij mij moeten passeren terwijl ze in de auto zitten ook geen zin hebben om rekening te houden met mij... Verward

In stap passeren is voor mij een absolute stelregel!! Tenzij je ff de rem niet kan vinden natuurlijk.... Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-01 16:19

steef hou je kop ja!
jij bent klein kind wie noemt er iemand nou skapie?

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 17:30

Nog één berichtje dan: Volgens mij is die Steef ook nog een beetje kinderlijk! Laten we er nou gewoon met zijn allen over op houden, Yentl weet nu wel wat onze mening is. En nee, ik vind niet dat je Associaal deed. Mischien een beetje onstuimig. Wees slim, zet dit soort berichten niet meer hier neer. Je weet nu wat er van komt!

Leuk te horen dat iemand mijn GRAPJE waardeerde, Thanx!!
Het valt mij btw (by the way) op dat die Bart hier nog niet zo'n irritant slotje op heeft gedaan! Komt mischien nog....


Grtjs!!

ps. Yentl, van mijn kant: No hard feelings.

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 17:41

Frank heeft gesproken Tong uitsteken

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 18:21

wandelaars kunnen zich anders ook knap asociaal gedragen. Laats reed ik door het bos, over een ruiterpad, waar natuurlijk Verward ook wandelaars liepen (dacht dat die voetpaden daar voor waren) beginen ze te schreewen dat je niet op het voetpad mag rijden! En niet bepaald beleefd hoor! Maar goed we hebben ze dus maar ff op het ruiterpad bordje gewezen (Meneer ziet u dat bordje met dat paard er op?) Tegen zulke mensen ben ik niet meer beleeft hoor, en als ik fiets of wandel groet ik ook niet iedereen dus ook niet als ik paardrij.
Er zullen ook heus wel aardige wandelaars zijn, zoals mensen die hun hond meteen roepen als je aan komt rijden, die niet op het ruiterpad rijden, en die je vertelen dat je een mooi paard heb en tegen hun doe ik ook heel aardig, maar de rest Misselijk

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-01 18:41

inderdaad wennie en frank

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 18:49

Citaat:
Op 2001-11-05 13:20, schreef Sizzy:
die opmerking van Frank vond ik juist het leukst om te lezen.... was er tenminste nog IETS leuks aan dit topic Haha! Lips are sealed

grtzzz



ja het was ook een grapje, ik moest er idd ook wel om lachuh... maar kwam blijkbaar niet zo over. Sorry!!!

Expensive

Berichten: 599
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 23:30

joost dat vind ik heel gemeen dat je skapie zegt!!ze heb daar nog een topic over gehad dat ze het niet leuk vind als je haar skapie noemd!!dus doe alsje blieft nie zo kinderachtig ........... en yentl had ook niet dit topic geplaatst om ruzie te maken!naja gewoon niet meer een man paseeren in draf!!(weet je nu onderhad wel) Haha!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 23:35

yentlskapie. dat doe ik zoals je in het topic hebt kunnen lezen Lachen

Frank, tja, onvolwassen of pestdevil. net hoe je het noemen wilt.

Expensive

Berichten: 599
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 23:55

zoiezoal je zegt het toch nie op zon manier

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 12:11

Lekker off topic guys!!

Hoezo wandelaars Misselijk ? Dat vind ik een rare houding. 'er zullen ook wel aardige zijn', nou ja zeg.

En ik vind het een verschil of ik op een fiets of een paard zit. Als ruiter ben je soms meer tot last, mensen kunnen bang zijn voor je paard, je bent een minderheidsgroep waar sommigen zich snel aan ergeren, dus je hebt baat bij een positief imago! En daar draag ik graag aan bij. Dus groet je. Om een eventuele irritatie of vooroordeel of negatief gevoel om te laten smelten tot positief.

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 17:00

Ik vertel gewoon mijn ervaring, ik kom niet vaak aardig mensen tegen als ik in het bos rij. En ik ben tegen aardig mensen ook heus wel beleeft, maar als iemand al boos kijkt als ik voorbij rij heb ik dus geen zin om nog aardig te doen tegen zo iemand.
Het is ook niet zo dat ik heel onbeschoft ben tegen mensen die ik niet aardig vind, ik zeg gewoon geen gedag.
Maar ik ga hier verder geen woorden aan vuil maken, ik heb jullie mijn mening veterld en ik ga mijzelf niet veranderen omdat jullie een andere mening hebben. Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 17:05

De pest van nederlanders is dat niemand maar iets nog van elkaar kan hebben. De een kan niet hebben dat de ander zijn hond loslaat en er mee speelt (ook niet eens in de bossen!!), de ander kan neit hebben dat iemand fijn aan het paardrijden is, dan is er een groep die moppert op bromfieters. Niemand kan nog iet hebben van een ander. Ik denk gewoon dat het land te vol wordt. De mensen zitten te veel op elkaars lip.

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 19:01

Go desiree, tja wat doe je eraan,ik heb wel een idee }>
Maar inderdaad zoals je al gehoord hebt, ook in dit geval, hoor je mensen in stap te passeren.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 22:40

en dit topic blijft maar doooooooooooooorgaaaaaaaaaaan Haha! Haha! Frusty Frusty Gaaaap Gaaaap

sorpion
Berichten: 108
Geregistreerd: 13-10-01
Woonplaats: canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 00:12

sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssst we stoppen dit topic hihi dus toedeloe niks mee zeggen he Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed