Dit MOET je lezen! Te gek voor woorden! :(

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-04 16:23

Ja, blijkbaar wel een beetje! Schijnheilig

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 16:30

Kliko schreef:
Ja...Nou ja, in Oers... Bij de Kers... Is ook Veldhoven he Lachen .

ken ik wel, stukje verder rijden dan rij je zo hoogeloon in, voorbij de dommelsche watermolen en dan richting papagaaiencentrum en dan alsmaar rechtdoor en dan sta je bij mij voor de deur Haha!

en dat is idd wel veldhoven(al heb ik in zeelst gewoond en kwam ik daar niet heel veel, alleen bij mn ex, niels v swaemen die daar ook vlakbij woonde)
maar echt aangifte doen en kenteken doorgeven! zeker te weten dat ze er iets aan doen!!

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-04 18:02

Renske20 schreef:
ken ik wel, stukje verder rijden dan rij je zo hoogeloon in, voorbij de dommelsche watermolen en dan richting papagaaiencentrum en dan alsmaar rechtdoor en dan sta je bij mij voor de deur Haha!


Jaaaaa....!! Had dat maar eerder gezegd! Tong uitsteken Als ik dat had geweten! Haha! Dan waren we dat straatje ingeslagen en kei hard naar jullie gecrossed! Dan hadden we bij jou kunnen onderduiken! Cool

Odess

Berichten: 2827
Geregistreerd: 28-05-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 18:27

Direct naar de politie gaan en aangifte doen van mishandeling, beschonken achter het stuur zitten en gevaarlijk rijgedrag! Dit niet over je kant laten gaan. Je hebt een kenteken dus ze zijn te indentificeren! Ik hoop dat je er een beetje snel bij bent geweest, er is nog vrij lang te controleren of ze daadwerkelijk gedronken hadden. Bovendien moet je je goed bedenken dat jij waarschijnlijk niet de enige bent waarbij ze dit doen, maar dat ze in feite gewoon een gevaar voor de openbare orde zijn!

Hier kan ik zo boos om worden he! Van die beschonken a-socialen die denken alles maar te kunnen doen en laten. Ik hoop dat jullie in ieder geval een beetje zijn bijgekomen van de schrik.

jen

Berichten: 3215
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 21:38

Kliko schreef:
Jaaaaa....!! Had dat maar eerder gezegd! Tong uitsteken Als ik dat had geweten! Haha! Dan waren we dat straatje ingeslagen en kei hard naar jullie gecrossed! Dan hadden we bij jou kunnen onderduiken! Cool


Je had ook naar het papegaaiencentrum kunnen rijden, zijn altijd zat mensen aanwezig
Als ik jou was zou ik ze ook aangeven. Je weet nooit of ze het vaker gedaan hebben of gaan doen.


(enne renske ik wist niet dat je zo dichtbij het papegaaiencentrum woonde, ik ben dan dus bijna bij jou als ik aan het werk ben Knipoog )

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 11:31

jen schreef:
Je had ook naar het papegaaiencentrum kunnen rijden, zijn altijd zat mensen aanwezig
Als ik jou was zou ik ze ook aangeven. Je weet nooit of ze het vaker gedaan hebben of gaan doen.


Ja, had ik ook kunnen doen... Als ik dat had geweten... Haha! Had ik jou ook nog eens een keer zien zweten... Tong uitsteken