Wederom kliniekbezoek Imker

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 23:29

Geloof dat jou pootje er op het moment iets zieliger uitziet dan die van Imker Knipoog

Weet je zeker dat er niets ernstigs is met het teentje? Ik heb mijn kleine teen ooit gebroken, nadat er een paard (of nu ja, pony van 1.20 oid) op had staan dansen. Ik hield toen bij laag en hoog vol dat het wel meeviel en ik echt wel door kon lopen en niet naar de HA hoefde. Het is uiteindelijk idd ook wel overgegaan, maar heb er wel een kromme teen aan over gehouden Bloos

Ethelate

Berichten: 21123
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 23:31

wij hadden al bedacht wat hij zou zeggen:"tja, die is gebroken/gekneusd, kan ik niks aan doen, veel rust, en een paracetamol voor de pijn"
Knipoog

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 23:34

Daar zit wel wat in ja......

Jasmijn

Berichten: 3761
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 00:00

Goed nieuws!!
Fijn zeg een hele opluchting. Ik kan me voorstellen dat de emoties nu een beetje door elkaar lopen bij je. Ach gut

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 09:03

Nou, Imker mocht gisteren weer even een paar uurtjes naar buiten (kleine wei achter het huis) en daar heeft hij zijn voorbenen even getest: bokken naar een wel heel opdringerige Vienna . Ikke maar foeifoei roepen, maar daar kwamen ze niet van onder de indruk.

Imker oogt nu veel levendiger als van de week, dus ik denk dat het goeie pijnstillers zijn Bloos . Hij kan alweer flink kloten en maf doen.
Mijn teentje is lekker warm, al is de rest van mijn voet koud, en idd, wij hadden bedacht dat de HA wel zou zeggen dat hij er niets aan kon doen en als het zeer deed, dat ik een paracetatrolletje mocht pakken. Krom teentje heb ik toch al, dus veel erger kan dat niet worden.

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 11:31

Tijd voor een klein feestje dus!!!!
Nou ja maak er dus maar een big party van Clown

Ben helemaal blij voor je veerle, en natuuuuurlijk ook voor Imker!!

Misschien wil [***] jou in ruil voor een blikje red bull en een pakje sigaretten ook voorzien van een speciaal beslagje Haha!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 12:16

***grinnik*** Haha! Haha!

Ow ow, die broer van jou.... Knipoog ik moet altijd wel vreselijk met hem lachen. Je hebt het maar getroffen!!!

We moeten alleen nog wel een datum prikken dat ik naar je veulens kom kijken, he?

Imker breng ik zo even naar de grote wei, dan stapt/draaft hij hopelijk even voor me en kan ik kijken hoe het ermee staat.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 12:54

Pff wat een opluchting zeg. Je zou maar al een nare beslissing hebben genomen zeg... Nu komt het vast allemaal weer goed met rust. toppie OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:09

Jeetje, ik kijk hier wel van op hoor...
Wat een aangename verrassing voor je!! OK dan!

Wat ik niet helemaal snap, is dat ze met de eerste fotosessies het ijzer eronder gelaten hebben Verward moet dat niet altijd van de hoef af als er geröntgend wordt??

Nou iig ziet je toekomst en die van Imker natuurlijk helemaal, er weer helemaal zonnig uit!!! Laat die concoursen maar komen????? Haha!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 22:16

Wat fijn voor jou en Imker zeg! OK dan! Echt super!!

Nu maar hopen dat het nieuws dat we over 2 weken gaan krijgen nóg positiever is Party!!!

En nog sterkte met jouw arme pootje Ach gut Die ziet er ook wel erg sneu uit moet ik zeggen Knipoog!

Btw, kom jij als ons enige echte senior-lid ons No0Bie-gezeldschap nog vergezellen? Tong uitsteken Iedereen vraagt zich telkens af waar Veerle toch is gebleven Haha!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-04 08:48

Gisteravond toen ik de paarden uit de grote wei haalde, ging het weer als vanouds: Imker liep te trekken en Vienna liep te sloffen.

Ik hoop zooooo dat het echt die zool is, die zwak is, waardoor ik strakjes toch nog weer met Im aan de gang kan. Mijn voet doet het ook weer een heel eind, zonder schoenen gaat lopen nog het beste, daarna met mijn mooie groene rubberlaarzen en schoenen, ja, dan mank ik nog.... Knipoog

Ik kom iig weer richting HK! Haha!

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 14:04

jeetje veerle wat een goed nieuws. Nu maar hopen dat alles goed komt. Dan kun je weer lekker gaan rijden. Ik snap dat je nu heel blij bent. En ik ben ook heel blij voor jou. x je van judith en hester Haha!

Lielle

Berichten: 66266
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 08:02

dat klinkt wel een heel stuk beter zeg! Ik lees het nu pas, maar super