Wat een stom beest........... |(

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vinaba

Berichten: 9757
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 19:15

een moeilijke periode!!!
enne kom op man je voelt je door al die negatiefheid (ofzow) heel depri!
moet je niet doen let ook op hoe je pony wilt rijden niet hoe jij het lekkerst rijd ook op je pony letten...
hoop dat het helpt Ach gut

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 19:25

Ik heb al die bladzijdes niet gelezen maar als het echt niet meer gaat, moet je hem verkopen. Maar wil je dat wel? Kop op, geef hem nog een kans en je zult zien dat het beter gaat. Ach gut

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 21:46

haha fonnie ik denk dat de eigenarresse niet zo blij zal zijn als mirnada hem zou verkopen, hahaha,
verder gaat rijden op zich prima hoor, 2 weekjes geleden reed ze alle sportpaarden er nog eruit in de b.
En je hoeft toch niet meteen je paard te verkopen als het even niet gaat?

Stinkmodder

Berichten: 7976
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 15:38

Bedankt voor de reacties!

Fonnie, hij is niet van mij! Haha. En als ie dat wel was, zou ik hem ook niet verkopen. We moeten gewoon doorzetten!

Gister zijn we een blok omgeweest, heerlijk gegalopeerd buiten. Hof vond het volgens mij ook helemaal geweldig, zn oortjes stonden iig de hele tijd naar voren.

Vandaag ga ik even longeren, en er misschien ff op. Ik ga niet alleen rijden hoor, mn zus is er met haar pony bij. En ach, als ik ff op Sietse gezeten heb, en ik stap op Hof. Dan is Hof gelijk al super vergeleken bij Sietse! Tong uitsteken (sorry ingrid! Haha.)

En ook bedankt voor de pb's! Daar heb ik veel aan gehad!!

aardbei

Berichten: 470
Geregistreerd: 09-01-04
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 16:12

HEEL VEEL SUCCES VERDER Haha!

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 17:51

Hee Miran! Super dat het zo lekker ging!!!

Stinkmodder

Berichten: 7976
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 18:27

Haha, dank jullie wel Haha!

Vanmiddag zou ik dus rijden, maar we hadden geen genoeg tijd. Zijn alleen maar met Sietse (monster!) bezig geweest.

Ik zal straks heel ijverig mijn huiswerk maken, en als ik dat af heb vragen of ik naar Hof mag Knipoog Hahaha.

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 13:06

en als je de volgende keer een dipje hebt niet meteen zo in de put gaan zitten hoor! Ik heb ook een periode gehad dat ik Maus het liefst meteen op zou willen geven! heb toen ook gehuild, alles met tegenzin gedaan en op een gegeven moment mezelf weer bij elkaar geraapt en gezegd: Als je wil dat het anders gaat, moet je het eerst zelf anders gaan doen! Hard aan het trainen gegaan en nu gaat het echt goed!
Blij dat het met jou en Hof ook weer beter gaat! Doorzetten!

Stinkmodder

Berichten: 7976
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-04 14:41

Amberto schreef:
en als je de volgende keer een dipje hebt niet meteen zo in de put gaan zitten hoor! Ik heb ook een periode gehad dat ik Maus het liefst meteen op zou willen geven! heb toen ook gehuild, alles met tegenzin gedaan en op een gegeven moment mezelf weer bij elkaar geraapt en gezegd: Als je wil dat het anders gaat, moet je het eerst zelf anders gaan doen! Hard aan het trainen gegaan en nu gaat het echt goed!
Blij dat het met jou en Hof ook weer beter gaat! Doorzetten!

Tnx!

Heb hem gister avond weer gereden. Eerst gelongeerd, toen liep ie al super. En bij het rijden ging het ook wel goed Lachen Hij ging weer 'vloeiend' de bochten door, reageerde weer op mijn binnenbeen, en wou ook nageeflijk lopen. Op zijn slechte kant eerst iets minder, maar later had ik ook op die kant niks meer in mn handen!

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 16:01

Amberto schreef:
Hard aan het trainen gegaan en nu gaat het echt goed!
Blij dat het met jou en Hof ook weer beter gaat! Doorzetten!


Hmmm, ik denk juist dat ze wat minder hard moeten trainen en wat meer moeten genieten!!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 18:02

Hoffieeeh schreef:

[**], hij is niet van mij! Haha. En als ie dat wel was, zou ik hem ook niet verkopen. We moeten gewoon doorzetten!



Sorry hoe je erover praatte ging ik er al helemaal vanuit dat ie van jou was...Maar als het niet klikt met je verzorgpony zou ik toch een ander zoeken. Haha! Sorry maar dat is mijn mening. De eigenaresse (of eigenaar) wil toch ook dat je er plezier aan hebt?
Maar zo te lezen gaat het nu al een stukje beter, sucses verder. Schijnheilig

Stinkmodder

Berichten: 7976
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-04 19:41

Fonnie"]
[quote="Hoffieeeh schreef:

Fonnie, hij is niet van mij! Haha. En als ie dat wel was, zou ik hem ook niet verkopen. We moeten gewoon doorzetten!



Sorry hoe je erover praatte ging ik er al helemaal vanuit dat ie van jou was...Maar als het niet klikt met je verzorgpony zou ik toch een ander zoeken. Haha! Sorry maar dat is mijn mening. De eigenaresse (of eigenaar) wil toch ook dat je er plezier aan hebt?
Maar zo te lezen gaat het nu al een stukje beter, sucses verder. Schijnheilig
[/quote]
Haha, ja... Ik praat ook altijd over hem of is ie van mij! Bloos

Maar op zich klikt het wel, alleen soms hebben we echt dat het niet meer wil.... Maar ja Lachen

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 19:46

iedereen heeft zo zn goede en slechte tijden. Komt wel weer goed joh! Ik heb ook vorig jaar een heeele slechte periode met Zazou gehad toen ze me dr altijd afgooide. Van de zomer ging het weer goed.. Deze winter weer niet en nu loopt ze toppie.
In ieder geval veel succes! En niet opgeven hoor!