Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Maflinger_S schreef:De dames doen het goed, aan de trainingsfoto's te zien. En lekker even uitrazen inderdaad.
Het apekooien op stal vorige week was leuk. Ik ben met arabierig typje rustig begonnen met dingen die ze kent: balkjes op de grond. Daarna hebben we bewegende onderdelen meegenomen: bal, paraplu en het meest enge, de ijsbeer. Dat was een knuffel die voor de pick up put down gebruikt moest worden. De ijsbeer is echter de favoriete knuffel van een hond dus die rook naar hond. Dat was wel een beetje gek. De meeste paarden hadden zo hun twijfels bij dat ding.
Arabierig typje heeft het heel goed gedaan. Als het echt eng wordt probeert ze in mijn broekzak te kruipen maar dat past zo belabberd ...
Noisy schreef:Hé wat leuk! Een volgtopic richting het WRAN NK.
Ik zit zelf ook te dubben of ik mijn paard niet zal inschrijven.
Ik ga uit ieder geval zeker even kijken want het is bijna om de hoek voor mij
xxwienekexx schreef:Noisy schreef:Hé wat leuk! Een volgtopic richting het WRAN NK.
Ik zit zelf ook te dubben of ik mijn paard niet zal inschrijven.
Ik ga uit ieder geval zeker even kijken want het is bijna om de hoek voor mij
Ohh lekker doen Heb je al eerder WRAN gestart, wat moet je starten voor level?
Noisy schreef:xxwienekexx schreef:Ohh lekker doen Heb je al eerder WRAN gestart, wat moet je starten voor level?
Nee maar het zal vast net zo zijn als bij andere wedstrijden. Ik zit nog te wachten tot de registratie van mijn paarden voltooid is, kan ze nog niet vinden in de lijst. Ik start L4 dus we zien elkaar dan vast en zeker dan. Ik heb heb een jonkie van 2 dus het is puur voor de ervaring. Mijn merrie loopt momenteel niet zuiver dus ik ben bang dat het met haar niet gaat.
*edit* Gave showblouse