Onbegrip.. *verkoop pony*

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 00:10

lijkt erop dat het verhaal nog een staartje gaat krjigen.....

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-04 00:17

Ik ben niet van plan haar naam openbaar te maken.
Ik vind dit ondanks dat ze niet anders verdient niet netjes tegenover haar..
KIjk dat ik haar bloed inmiddels wel kan drinken. Dit omdat ik echt een hekel heb aan mensen die liegen dat is tot daaraan toe.
Maar om haar naam verder op bokt door t slijk te halen is niet mijn ding.

T mod team weet er inmiddels vanaf, en deze bokker bleek al een "hele slechte reputatie" te hebben dus wat dat betreft tja een Ban lijkt me niet meer dan logisch.

Ik hoorde net ook dat deze dame in kwestie morgen mijn pony zou komen ophalen... Ondanks dat ik er niet zou zijn..
*aardig gek als ze t in dr hoofd haalt in de buurt van mijn kanjer te komen*

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 00:19

He bah zeg zo ga je toch niet met anderen om..
Zeg dan gewoon dat je geen interesse meer hebt ofzo en dan einde verhaal , het is niet leuk om steeds te horen dat het niet doorgaat Scheve mond

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 00:24

wat ik het ergste vind is dat ze de rede van verkoop WETEN!
Laat 1 ding duidelijk zijn, als Angel straks weer opgenomen moet worden omdat ze over de emmer gaat, hou ik die bewuste bokker waarvan de naam niet genoemd wordt daarvoor verantwoordelijk!.
Owh, trouwens, mocht je dit lezen en mocht je willen komen, zal je toch eerst lang MIJ moeten! Boos! Ik ben op de hoogte gesteld, en ben heel de dag aanwezig.

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 02:38

Ik heb je topic over de verkoop van Kasper gevolgd en ik vind het erg rot voor je dat er zo belachelijk met je is omgegaan. Die persoon verdient geen paard, als zij nog niet eens met ander mans gevoelens kan om gaan, kan zij dat al helemaal niet met een dier waarvoor zij verantwoordelijk moet zijn.
Wees aub sterk, en probeer ook 'nee' te zeggen wanneer je het nogmaals niet vertrouwt.
En nogmaals (hier heb je eigenlijk ook weinig aan) als ik in een andere situatie zat, was ik zeker een keer komen kijken!
Succes met de verkoop. Ik hoop dat Kasper een baasje krijgt die hij verdient!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 08:03

Dat je het uberhaupt nog probeert....
Ik zou aan zoiemand die nu al niet eens haar afspraken nakomt mn pony verkopen, voor haar 10 anderen.... of ben je echt wanhopig?

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 10:25

vippie, ze dacht dat het verschillende mensen waren, maar het bleek dus steeds dezelfde te zijn. Na 2 afspraken riep ze al gelijk tegen mij, die is niet meer welkom

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 11:37

Wat vervelend.
Het is voor iemand al heel moeilijk om zijn of haar paard/pony te verkopen en dan belt ze gewoon steeds af.
Ik zou iig geen afspraken meer met d'r maken.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 18:06

Er zijn meer mensen die andere er ééntje lappen Lips are sealed Ze houden geen rekening met het feit dat er achter het "lolletje" van hen een mens schuilt die wel 's gevoelens zou kunnen hebben Boos!

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 18:27

He Angel wat een vervelende situatie zeg! Ik snap niet dat er zulke mensen rondlopen. Zeker omdat dit meisje de reden van verkoop weet! Het is al niet makkelijk en dan gaat zij nog eens even een partijtje lopen liegen!
Meid ik wens je heel veel succes met de verkoop en met de rest!
En idd...ze moet maar eens proberen om langs Stef te komen.....lukt haar niet Haha!.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 18:34

alles rustig op stal hoor, niks aan het handje. Stalhouder weet er inmiddels ook van, dus hij is echt niet zomaar weg

Tallie1979
Berichten: 22794
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 23:11

Laat haar het eens proberen.. dan krijgt ze het met mij aan de stok!! Stoom uit je oren

En laat ik nou net ff iemand zijn waar je het niet mee aan de stok moet krijgen Tong uitsteken

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 23:43

ik daag je uit!!!! Tong uitsteken