Maffick is verkocht....

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-03 18:21

Happen naar andere paarden is Maffick's handelsmerk Knipoog

Nimue
Berichten: 3309
Geregistreerd: 21-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 19:31

Jee, Sanne, goed dat hij verkocht is. En wat een geluk dat TongeR op die stal rijdt, en je op de hoogte gaat houden, daar tref je het echt mee! OK dan!

In elk geval sterkte met de 'leegte', en fijn dat het allemaal toch zo goed is terecht gekomen!

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 20:14

Ben blij voor je dat je hem heb kunen verkopen, vond het sneu voor je toen ik je bericht las dat je hem maar niet verkocht kreeg enz.

Naar dat je hem nu moet missen, maar ik denk dat je een hoop mooie herrineringen aan hem hebt!!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-03 20:19

scooby schreef:
Naar dat je hem nu moet missen, maar ik denk dat je een hoop mooie herrineringen aan hem hebt!!


Als ik mijn ogen sluit zie ik die grote bruine massa weer onder mij, wij samen in de natuur, in een handgalopje, de wind in mn haren en een glimlach op mijn gezicht,geen mens om ons heen, alleen hij en ik...met zn tweeën , samen 1....

Dat is een stukje wat ik al een hele tijd in mijn hoofd heb sinds 1 van onze fijnste buitenritten ooit, en echt, als ik mn ogen dicht doe en weer daaraan terug denk zie ik ons tweetjes rijden....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 16:53

Mooi opgeschreven Sanne, vooral je laatste post hier. Het zal idd wel een enorm dubbel gevoel zijn, maar dit is uiteindelijk idd wel beter. Wel super dat je nog wel van Muis kan horen via Tonger, en dat die mensen ook jouw gegevens willen doorgeven aan die nieuwe eigenaren.

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-04 19:12

Ik ben veel rustiger sinds ik de foto's van Maffick op zn nieuwe plek heb gezien en het verslagje van Tonger heb gehoord.
Was een soort bevestiging dat het goed zat, ookal wist ik wel dat het goed was, het was echt even het punt van : Ja hij staat echt goed *LOL*

Heb daarna ook veel beter geslapen, de eerste nacht heb ik haast niet kunnen slapen, ik dacht er niet aan maar onbewust hield hij me toch wakker.
Nu heb ik er vrede mee, ookal is het nog steeds raar om nog maar 2 paarden in het land te zien, nog maar 1 stal uit te mesten, de stal veel leger is zonder al zijn spullen etc etc.

Het went wel, maar het blijft toch wel anders dan 'normaal'

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 19:21

je maakt zelf de beslissing, staat er helemaal achter.

maar toch blijft het moeilijk.

Ik had het met barley ook. Die liep heel braaf de trailer op. Verwachtte een appeltje en toen ze wegreed keek ze nog eens om.

Brok in mijn keel. En ook nu weer moet ik een traantje laten.

Blijft moeilijk zoiets...

Door een onzichtbare draad
blijf ik steeds aan jou verbonden
Ik heb van jou steun en liefde ondervonden
Het is voor niemand dan ook de vraag
dat ik je nog steeds op handen draag

Vinka
Berichten: 1177
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Hattem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 19:37

Mooi geschreven Heike!
Ik zie ook als een berg tegen het moment op dat ze mijn merrie op komen halen. Het is een beslissing die je neemt en waarvan je denkt dat het de beste is maar toch slaan af en toe de twijfels toe.

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-04 19:40

Heel mooi geschreven Heike, echt heel mooi.
Bij mij zou alleen zin 4 niet kloppen, zou bij mij moeten zijn :

Het is voor iedereen een vraag, waarom ik jou nog steeds op handen draag Knipoog

Allemaal bedankt trouwens voor de steun en het medeleven, heb er best veel aan gehad om te zien dat mensen met je meeleven Lachen

MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 20:16

Heel Maar ook echt heel veel sterkte met het verwerken van de verkoop..!!Inderdaat een mooi gedicht..!!P.S ben wel nieuwsschierig naar zn nieuwe plekje Schijnheilig

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 12:35

Wat een verhaal zeg..
Lijkt me erg raar dat ze hem echt zo ineens opladen..
Ik ehb zefl ook mijn pony te koop staan.. al een tijd.. aan de ene kant wil ik dat ze snel verkocht wordt omdat iik toch weet dat het moment van afscheid zal komen.. maar aan de andre kant moet ik er niet aan denken..
Gaat pojn doen..

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 13:24

Hey Sanneke, uiteindelijk was het dus toch zover... het afscheid van je beste maatje! De band die jullie hadden was speciaal, zoals je over hem vertelde kwam dat al tot uiting. Maar toen ik jullie samen zag, was dat gewoon geweldig. Een meisje en een paard... een groot lomp gewicht en een in verhouding vedergewicht. Samen spelen, samen werken, samen knuffelen, samen kijken. Maffick is een echte grote vriendelijke reus. Met uniek karakter, wat zorgde voor een uitdaging. Je bent de uitdaging aangegaan en nu was t zover dat de uitdaging ten einde was. Je hebt het goed volbracht, door tijdgebrek kon je er niet mee verder en dat verdiende Maffick niet. Je bruine muis nam veel werk met zich mee, energie die eruit moest en aandacht die die opeiste.

In je herinneringen zal ie altijd bij je blijven en ik weet zeker dat zijn tijd bij jou hem zeker goed heeft gedaan en hem heeft veranderd voor de rest van zijn leven. Nu gaat hij een nieuwe tijd tegemoet, nieuwe stal, nieuwe mensen, nieuwe paarden, weer aan het werk. Maffick begint een nieuw leven... Maar in jouw herinnering zal de Maffick die hij was altijd blijven!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-04 15:17

Waarom moet je dat nou weer zo vreselijk mooi schrijven Leon, nou ik net aan het idee begin te wennen... Huilen

Heel mooi geschreven hoor, alleen kan me bij jou verhalen altijd net iets te goed inleven, en nu het over me zelf gaat is dat best hard Knipoog Scheve mond

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 15:19

Ach gut

nicoletje
Berichten: 48
Geregistreerd: 03-01-04
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 15:53

hij lijkt me een heel leuk paard mijn vader willde voor hem gaan kijken maar hij was al vekocht zie ik jammer

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 16:30

Hij is bij die mensen waar hij nu staat misschien ook wel weer te koop nicoletje dus mocht je vader nog intresse hebben zou hij daar heen moeten bellen Knipoog

germie

Berichten: 26120
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 20:49

Toch verkocht. Er zijn altijd mensen die iets in een bepaald paard zien.
En die gemende gevoelens gaan vast wel weer over.

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-04 21:39

Ja ik heb er goede mensen voor gevonden naar mijn idee.
Het is nu anderhalve week geleden maar het lijkt al veel langer.
ik kan er nu weer 'makkelijk' over praten, had eerst geen zin om alles uit te leggen als mensen er naar vroegen.
Het slijt, ben blij dat hij goed terecht is.
Ik zal hem blijven missen, het was voor mij echt een superpaard, zo goed heeft er nog nooit een paard bij mij gepast, maar ik ben blij dat hij nu weg is.
Niet op een rare manier bedoeld natuurlijk, ik ben blij voor hem dat hij nu weer tot zijn recht komt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 01:08

Mooi dat je er zo op kan "terugkijken"... toch nog wel wat sterkte hoor Lachen

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 19:27

ik las vandaag pas dat ie verkocht was... heb de topics over hem gevolgd en ben echt blij dat ie goed terechtgekomen is