Paard achterin de auto!

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 15:34

Margreet"]
[quote="xxappiexx schreef:
Ons pap heef tdat ook wel eens gedaan met z'n shet. Die had hij gekocht toen hij bezopen was en moest dat beest dus meenemene.


Met drank op achter het stuur en dan een pony achterin... Het moet niet veel gekker worden...

[/quote]
Zeer verstandig idd, echt een aanrader OK dan!



Zo iemanad moeten ze voor het leven het rijbewijs intrekken.

Huertecilla

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 15:48

runningkawa schreef:
En als je dingen op de hoedenplank legt, hoe die naar voren gelaneerd werden met een enorme kracht.


Ok, een paard op de hoedenplank leggen vind ik ook te ver gaan Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 15:54

Haha, pas maar op dat ik niet helemaal naar je toe kom reizen om dat ff te checken hoor Tong uitsteken

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 15:55

Huertecilla schreef:
'gevaarlijk' , 'verboden' , 'niet kunnen'..... wat is dit toch een site voor zeurpieten zeg.



nee, dit is een site waar je een heleboel kunt leren. En als je fout bezig bent word je er toch even op gewezen (meer of minder subtiel)

Het is levensgevaarlijk om een pony achterin in de auto te vervoeren. Het is al bloedlink als een hond bij een aanrijding door de auto of in het ergste geval door de voorruit zeilt, een paard is nog erger. Het mag niet, als je brokken maakt kan de verzekering zelfs weigeren uit te keren en kun jij je leven lang kromliggen voor een stommiteit die je ooit hebt begaan...

Morrie

Berichten: 22346
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 15:55

wat vind je hier dan van (komt van dezelfde site als de LADA van HC)

Afbeelding

Clown

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 16:03

Omdat jullie het over transport van veulens in de auto hadden:

Foto van Gracie bij haar favoriete manier van transporteren van en naar de Dierenkliniek; Gracie was te vroeg geboren en het overlevende deel van een tweeling

Afbeelding
Afbeelding

En nog meer over Gracies verhaal: http://www.julhar.com/Gracie_home.htm

Nogmaals in tijden van nood kan veel. Maar ook als je een busje of een auto ombouwd, denk ik niet dat hij door de keuring komt...

Ik zou me hier in Nederland toch zeker aan de regels houden....

Huertecilla

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 16:06

Cassidy schreef:
Het mag niet, als je brokken maakt kan de verzekering zelfs weigeren uit te keren en kun jij je leven lang kromliggen voor een stommiteit die je ooit hebt begaan...


Zegt ze uit een samenleving die eist dat je een helm opzet, een veiligheidsgordel omdoet, maar waar veilig vrijen nog niet eens gemeengoed is Verward

Dames, regeltjes zijn vaak erg nuttig, maar gezond verstand het nuttigst.
Kijk, onze aanhanger is goedgekeurd voor 500 kilo, maar kan iets meer hebben. Als ik er 7 ton zand/grint in heb liggen rijd ik er met de LandRover met 5 km/h door de berm de 500 meter van Palacio naar huis. Niets onveiligs aan. Zal er echter never ever met 500 kilo 80 km/h op wat voor snelweg danook rijden terwijl dát mag.

Een beetje meer eigen verantwoordelijkheid en daar ook op afgerekend worden zou de Nederlandse samenleving geen kwaad doen imo.

Smurf: die belading was om de hoefjes te ontlasten. Dit (muil)ezeltje had een ijzer verloren....

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 16:29

smurf schreef:
wat vind je hier dan van (komt van dezelfde site als de LADA van HC)

Afbeelding

Clown


Sorry maar dit vind ik helemaal Boos! Dat kan alleen maar in dat soort landen, daar zijn de dieren gebruiksvoorwerpen en niet wezens waar je van houd Boos! Boos! Boos! Boos! Een auto zou daar wonderen doen Schijnheilig

En verder in geval van nood doe je practisch alles, dus ook een veulen of wat dan ook achterin een auto. Maar zo even voor de lol een pony achterin je auto slaat nergens op.
En sjuimpje een jack russel is wel even iets lichter als een shetland pony. Als je vol moet remmen vliegt een jack sneller door je raam als een shetje Knipoog

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 16:42

Dit is toch allemaal te gek voor woorden?
Het mag er dan msschien grappig uitzien (vind ik niet)
Maar het is levens gevaarlijk!!
Kijk bij noodgeval oke dan heb je soms weinig keus
Maar zomaar voor het gemak?
Nee sorry gaat er bij mij niet in!

Morrie

Berichten: 22346
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 18:39

ooit van het programma Photoshop gehoord?????
dan kan je alle plaatjes maken!!