Muziek in de stal?

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marsss

Berichten: 3131
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 16:17

bij mijn verzorgpony op stal staat ook altijd de radio aan waarom weet ik eigelijk nie maar het is in iedergeval niet stil op stal als je alleen ben.

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 16:18

Bij m'n vorige verzorgpony op stal stond de muziek altijd aan.
En bij mij op de manege ook.
Ik vind 't wel fijn en gezellig Lachen En de paarden zijn 't wel gewend.

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 16:49

Arti staat in een buitenbox, daar is geen muziek. In de grote binnenstal wel...s'nachts gaat het uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 17:54

Toen we de paarden nog aan huis hadden, had ik de radio altijd aan als ik bij de stallen bezig was. Onder het rijden deed ik vaak een CD-tje erin en dan zette ik hem op zijn hardst, zodat ik de muziek ook achterin de bak goed kon horen. Bij ons is er nog nooit een paard onrustig van geworden trouwens. En ik heb toch echt een periode veel 'gabbermuziek/house' gedraaid (niet doorvertellen Bloos!). Maar goed, die radio stond gewoon buiten en niet in de stal, dus ze stonden niet de hele tijd in de herrie Haha!.

In de stal waar ik nu sta, staat Skyradio altijd heeeel zachtjes aan. Ik vind eigenlijk te zacht, maar anderen willen hem niet harder, dus blijf ik keurig van de volumeknop af...

Ojasper
Berichten: 1211
Geregistreerd: 29-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 20:21

Overdag staat de radio altijd aan (op normaal volume), en dan in de stallen en de binnenbak.

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 21:23

De radio staat bij ons overdag altijd aan van 9 tot 9 ongeveer. Behalve als de paarden in de wei staan, dan staat ie natuurlijk uit Knipoog .Maar de radio staat altijd gewoon zacht, zodat je hem wel hoort maar elkaar ook gewoon goed kan verstaan.

En wat stond er dan precies in de bit ?!

Kyno

Berichten: 10442
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 22:35

Bij ons hebben we ook een radio op stal! Het geeft wel een gezellig sfeertje Lachen

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 11:27

bij ons op stal staat ook een radio!als wij er zijn staat hij meestal wel aan, anders is het zo stil!ook voor de paarden!

Silvia

Berichten: 3273
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 19:41

Bij mij staat de radio ook altijd aan. Tegenwoordig RTL FM, is net als Sky maar dan minder reclame.
Wat ik vaak irritant vind bij stallen is dat ze van die half-bakken radio's hebben die ontiegelijk vervormen. Geen gehoor! Dan maar liever geen radio.