Al uitgekauwd onderwerp: pennymeisjes

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Livado
Berichten: 1735
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 17:22

whahah !! ik weet precies WIE je bedoelt nan ! en jessie
da deed ze bij mij op msn ! telkens als ik online was begon ze meteen te praten tegen me !!
grrrrrrr werd er gek van !!
en heb er na een tijdje geblockt !!

een zwaar irritant kind is dat !

Chocopasta

Berichten: 16571
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 17:32

haha ik heb met veeel plezier julllie verhalen gelezen Tong uitsteken vooral dat stukje van mayo:


Mayo schreef:

Pasgeleden liep ik met Kasje over het erf en toen kwam er een meisje met moeder aanlopen. Toen vroeg dat meisje heel lief of ze Kasje mocht aaien. Nou tuurlijk, Kasje vind het allemaal wel prima Haha! Dus ze draait zich om en zegt ineens hardop tegen een stel andere meisjes 'kom paardje aaien' en ineens stonden er 6 meisjes allemaal aan Kasje te frutten *LOL* Die keek z'n ogen uit Haha! Maar hij vind die aandacht allemaal wel schitterend dus dan vind ik het niet erg ook.



geweldig! haha je kon me opvegen!! *LOL*

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 17:38

zo heb ik een keer zo gruwelijk gelachen toen ik nog maar net op de stal stond waar ik nu alweer ruim een jaar sta.
Ik stond Jamaica te poetsen, komen er 2 meisjes bij staan..

Owh zegt de een tegen de ander, ik ga aan Ad (stalhouder) vragen of ik op deze mag rijden! Deze is echt leuk!

Dus ik stond van Verward En zeg:
Hier mag niet zomaar iedereen op rijden hoor.

Pff zegt het meisje, dat bepaal jij helemaal niet, dat bepaald ad!

Ik weer: Ik denk toch wel dat ik dat bepaal, aangezien het mijn pony is!!!

Met een rood hoofd liep ze toen maar weg Haha!

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 19:06

Wahahahahahahahahahahaha, Stef, die is echt goed! *LOL* Dan sta je echt voor l*l (die meisjes dan he)!! *LOL*

DromenLies
Berichten: 2885
Geregistreerd: 27-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 19:33

ik heb ook een keer iets moois mee gemaakt
ik was een 24/7 verzorger van een pony waarvan de eigenaren er geen zin meer in hadden
en op de manege waar hij stond stond een look alike van die pony voor de ogen van een leek
was er een meisje een keer met mijn pony de les ingewandeld
ze dacht dat het haar lespony was

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 20:05

Ik wil ook een pennymeisje op stal... Verdrietig

brigitje

Berichten: 215
Geregistreerd: 15-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 20:43

eerst stond ik ook op een manege
daar ging ut net zo
maar nu sta ik op een privestal
dus heb ik er nu geen last meer
het is niet erg als ze wat vragen
maar als je antwoord geeft vinden ze het toch anders
(als wat jij zegt)

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 23:15

Mayo schreef:
Ik vind het soms wel erg cute Haha! Niet altijd, want ik ben daar toch voor m'n paard en als ik klets heb ik toch meestal wel bepaalde mensen waar ik dat mee doe. Maar soms komen er ook kindjes kijken bij Kasje die hem dan even willen aaien.

Wat ik altijd erg schattig vind zijn die kleine hummels die dan vol bewondering zitten te kijken en als ik dan tegen de ouders zeg dat ze Kasje wel mogen aaien, dan kruipen ze snel achter de benen van paps of mams *LOL* Of ze durven dan net met 1 vingertje z'n neus aan te raken ofzo Haha!

Pasgeleden liep ik met Kasje over het erf en toen kwam er een meisje met moeder aanlopen. Toen vroeg dat meisje heel lief of ze Kasje mocht aaien. Nou tuurlijk, Kasje vind het allemaal wel prima Haha! Dus ze draait zich om en zegt ineens hardop tegen een stel andere meisjes 'kom paardje aaien' en ineens stonden er 6 meisjes allemaal aan Kasje te frutten *LOL* Die keek z'n ogen uit Haha! Maar hij vind die aandacht allemaal wel schitterend dus dan vind ik het niet erg ook.

Waar ik me wel een keer toch echt heel boos over heb gemaakt was een meisje wat ik nog nooit op stal had gezien, laat haar hoogstens een jaar of 6 geweest zijn, die vroeg of ze op Kasje mocht zitten. Ik zei toen dat dat niet kon omdat hij een zere rug had (rugblessure vorig jaar). Begon ze gewoon te schelden Verward Dat ik een trut was enz. Echt heel weird. Nou ik heb m'n mond maar gehouden, want daar had ik echt helemaal geen zin in. Maar de rest van de tijd als ik haar tegen kwam keek ze me echt met een killer-blik aan. Dat was nou echt een onbeschoft rotkind. Die hoeven bij mij niet aan te komen


Nee dat aaien is helemaal niet erg mogen ze bij mij ook altijd. maar als ze zomaar de wei in lopen enzo en vanalles met je paard gaan zitten doen. wordt je gewoon pisneidig van. heb ze ook helemaal uitgescholden hahah dat ik ze nooit meer wilde zien "piep piep" hahahah ach ze worden er super bang van. maar okey. ik wil gewoon niet dat er iets gebeurt. daarlijk komen ze tussen 2 vechtende paarden. ze hebben altijd wel iets te eten bij zich. tjah en schop heb je zo.

Tallie1979
Berichten: 22794
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 23:32

Supertje schreef:
Ze heeft er ook een paar keer gewoon een kwartier/ half uur mee gereden, en dan straalt ze helemaal.
Ze wil ook echt alles weten, maar dat is toch alleen maar goed?

Ik weet zelf hoe blij ik altijd was als ik dat mocht, en zeker als ik ook eens een rondje mocht draven ofzo, dan kon mijn dag niet meer stuk.


Ik weet precies wat je bedoeld. Vorige week waren de nichtjes van onze stalhoudster een weekje logeren. Die oudste rijd altijd op de manege. Nou vroeg ze van alles over Winnie, ik vind het prima, van mij mag je alles vragen. Ik vind het ook geen probleem als ze hem aaien. Echter, ik ben wat voorzichtiger met ze de box in laten, want Winnie is niet gemeen ofzo, maar soms een beetje errug lomp Tong uitsteken

Affijn, mijn stalgenootje vraagt dus ineens aan mij of die meid Winnie mag uitstappen Haha! Dat durfde ze zelf niet. Tuurlijk mag ze dat.. Dus ik het kind erop gezet na het rijden en zelf voor Winnie uitgelopen, die meid was echt helemaal blij.. Haha! Hij was zo leuk en hij leek zoveel op een fjord die ooit op de manege had gestaan en oh wat was hij breed en lief, mocht ze nog een rondje?

Ik geniet daarvan, ik weet hoe het vroeger was als ik een paard mocht uitstappen, helemaal in de gloria Haha!

Haarbal

Berichten: 3449
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 23:59

Ik heb twee winters op een pensionstal gestaan die midden in een woonwijk ligt. (Voor de kenners onder ons Tong uitsteken, De Bosrand in Almelo, waar ook de Almelose Ruiterdagen zijn)
Een van die paarden had schimmel op zijn hoofd, en wij hadden overal blaadjes opgehangen met een vriendelijk verzoek de paarden i.v.m die infectie NIET te aaien!
Een week later hadden ze het allemaal. *zucht*

Maar Sheek vond al die aandacht wel leuk... Haha! Was daar dan ook de meest aaibare pony. Haha! Haha!
Waar ik nu sta gelukkig geen ponymeisjes, aangezien het een zeer selectieve pensionstal is.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 07:39

Ik laatst ook:

Na een gesprekje:

Ik: En wat wil je later worden dan?
PM: Ik wil graag een manege hebben!
Ik: Dan mag je wel sparen!
PM: Waarom?
Ik: Goede paarden zijn duur!
PM: O, maar ik ga ze allemaal van de slacht redden!
Ik: *probeer niet te lachen* en dan?
PM: nou dan kunnen er andere mensen op rijden.
Ik: Nou daar wens ik je veel suc6 bij, ik denk dat zoiets niet gaat.
PM: *verontwaardigd* Pfff wat denk jij wel! Jij hebt echt geen verstand van paarden.
Ik: *probeer weer niet te lachen*


Als nog meer mensen op bokt vinden dat ik geen verstand van paarden heb, laat me het dan weten. Dan ga ik serieus overwegen om een andere hobby te vinden Knipoog Het is wel eens leuk om een gesprek met een PM te hebben, kun je ff lacen *LOL*

xxkimxx4you
Berichten: 47
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 13:10

hahahah,
dat zijn egt van die meisjes die denken dat ze alles het beste weten en dan toch eigenlijk niets weten. haha

Weet ze nu wel wat longeren is ?? Lovers