Wat wil jij OOIT doen of bereiken met je paard?

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Indiana79
Berichten: 937
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 21:41

Ik zou wel graag met mijn paard fijne buitenritten willen maken, ze is nogal bang, dus het lukt tot nu toe niet. En, zoals de meeste hier willen, heel ver komen met dressuur, maar dan meer in Klassieke stijl,dat lijkt me wel wat.

fokfanaat

Berichten: 20221
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 21:50

Dat hij zo braaf is dat ik alleen met hem op concours kan, naar het bos en eigenlijk ook Z-dressuur. Een kuur op muziek vind ik fantastisch!!

Dat brave komt vast, hij is nu pas 4 en veel dingen zijn nog nieuw voor hem, maar hij is zo cool, dat ik denk dat het over een jaarje (of twee) dat zeker moet kunnen. En hij heeft de potentie zeker om Z te lopen, dus nu ik nog!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 22:08

Ik zou het super vinden om Jurga nog eens in de Z-dressuur te mogen starten, net als mijn twee fokproducten.

Mariekje

Berichten: 747
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 22:11

Ik zou graag van Sheba een ECHT westernpaard willen maken... Lovers

Ik wil zo ver mogelijk komen met haar. Niet voor wedstrijden of zo, maar gewoon voor mezelf.


benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 22:58

Ooit met Nono een EK-selectie rijden.
Ik zweer dat het gaat lukken, ben gewoon zo'n sukkel die al mijn tijd er aan verdoet, alleen omdat iedereen zegt dat het niet gaat lukken.
Het bewijs komt er, dat het wel gaat lukken.

(ik heb te veel doorzettingsvermogen)

Tancreda4

Berichten: 24166
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 10:38

Mijn droom is om met Genderose een ritje door het bos of strand te maken. Een soort afscheidsrit. Maar helaas zal dat niet gaan, omdat het strand te zwaar is voor haar been, en ze nogal heet kan zijn, en ze moeilijk te houden is onder de man buiten. Maar dat zou ik nog wel willen doen. Maar ik weet helaas dat het niet waar gemaakt kan worden...

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 12:43

Mijn droom is dat mijn paard een respectabele paardenleeftijd zal bereiken, ze heeft nl hele erge artrose waar ze dankzij de homeopaat helemaal geen last (meer) van heeft. Er werd mij al 5 jaar geleden verteld dat ik haar maar beter kon laten inslapen, inmiddels is ze 9 jaar en gaat het fantastisch met haar, ik rij klasse 2 endurance met haar, we hebben nu 3 keer klasse twee uitgereden en zijn nu dus officieel klasse 3 startgerechtigd, en dat is dan mijn volgende droom...volgend jaar met dit paard een klasse 3 uitrijden!!!

samirah

Berichten: 1145
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 13:14

mijn droom is dat Mira ooit in de Z komt springen of dressuur maakt me niks uit. met mij of een andere ruiter maakt me niks uit. het belangrijkste is dat m'n paard en ik gelukkig zijn.

Mijn grootste droom is om op een boerderij te wonen en paarden met problemen en/of groentjes te helpen/ opleiden met hulp van mira.