Lekker kletsen met Leeuwarders

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xena

Berichten: 1433
Geregistreerd: 05-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 22:27

Danie"]
[quote="Pellie schreef:
Joure roept!! Haha!

ik vraag me af waar Xena blijft, die woont ook in L'warden.


zal ff doorgeven dat ze moet komen nou
[/quote]


Ik is er Haha! ....what's up..........

Danie
Berichten: 1114
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 22:34

Tong uitsteken helemaal niets ze wilden weten waar je bleef nou tussen al die Leeuwarders hahahaha
En nog ff over de manege hier ik moet Misselijk van Ria wat kan zei een onbegrip tonen voor iemand met angst!
Tja en verder zijn de lessen er wel groot hoor!!!!
En als je op de hoogte wil blijven van de dagelijkse roddels dan kun je daar ook terecht bluhhhhhhhhh
O en voor de paarden zullen ze er wel goed maar ik vind het er echt z'on kliekjes bende.

xena

Berichten: 1433
Geregistreerd: 05-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 22:47

ik kom er nooit Haha!

zegt genoeg denk ik.............

Danie
Berichten: 1114
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 22:47

BeNGeL schreef:
jupz zit hier nog niet zo heel lang ...
uhm heb zelf geen paard aangezien ik dat het beestje niet aan kan doen heb op het moment gewoon tijd te kort om me volledig voor hem/haar in te zetten ... mocht ik mijn ouders wel zover krijgen om er een te kopen dan maak ik gewoon tijd Lachen maar lijkt me de komende tijd niet slim nog om er eentje aan te schaffen... wil er eerst 300 % van overtuigd zijn dat ik `m alle tijd kan schenken die hij nodig heeft...

rij op het moment in Kollumerzwaag wel een friesje en een verschrikkelijk snelle kwpn`er maar moet nog even zien hoe lang ik er mee door ga ... qua afstand is het eigenlijk niet te doen...


Als ik me niet vergis heb jij ook nog een klein tijdje op Boyd van xena gereden ist niet????????????

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 22:57

ik heb alleen maar leuke ervaringen met ria gehad
leg es uit als je wil

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-03 11:15

Sheila staat er inderdaad nog.
Ik zou imjn vorige paard ook aan wilfred verkopen .Hij is bij mij geweest en heeft het paard bekeken.toen hebben we een afspraak gemaakt in de manege. en toen zei hij een echt flut bedrag en hij wist nog niet wat hij met haar ging doen.manege of slacht.toen heb ik gelijk gezegd dan zijn we uitgepraat.Mijn merrie was een sterke merrie met tuigersbloed goed hard op de benen en een gouden karakter.maar voor buitenritten wat eigewijsdoordat ik vaak haar dan niet aankon.Is was toen 15 jaar en zij 5 jaar en 1.60 hoog.
Ik zal nooit meer een paard verkopen aan wilfred.Maar dat is mijn mening

Signe

Berichten: 5816
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 11:27

Meld ik me ook maar even... Ik woon midden in leeuwarden ( tussen de koepelkerk en de oude gevangenis) Mijn paardje staat bij Gaitkeeper`s knollies in de wei ( oudega/earnewoude) en ik houd niet zo van manege`s..

Weet iemand nog een leuk huurhuisje ten noorden van Leeuwarden... ik wil de stad uit!

Jokonootje

Berichten: 4863
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 13:17

Danie"]
[quote="BeNGeL schreef:
jupz zit hier nog niet zo heel lang ...
uhm heb zelf geen paard aangezien ik dat het beestje niet aan kan doen heb op het moment gewoon tijd te kort om me volledig voor hem/haar in te zetten ... mocht ik mijn ouders wel zover krijgen om er een te kopen dan maak ik gewoon tijd Lachen maar lijkt me de komende tijd niet slim nog om er eentje aan te schaffen... wil er eerst 300 % van overtuigd zijn dat ik `m alle tijd kan schenken die hij nodig heeft...

rij op het moment in Kollumerzwaag wel een friesje en een verschrikkelijk snelle kwpn`er maar moet nog even zien hoe lang ik er mee door ga ... qua afstand is het eigenlijk niet te doen...


Als ik me niet vergis heb jij ook nog een klein tijdje op Boyd van xena gereden ist niet????????????
[/quote]

jupz dat klopt... ze had het wel eens over hiero .. dus dacht laatst van ach waarom meld ik me ook niet aan... Knipoog
en thnx 2 Xena heb ik weer een verslaving ...
BEDANKT *LOL*
Laatst bijgewerkt door Jokonootje op 06-06-03 13:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Jokonootje

Berichten: 4863
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 13:20

Chrissie schreef:
ik heb alleen maar leuke ervaringen met ria gehad
leg es uit als je wil


Ja ik ook eigenlijk alleen maar heb op het moment ook weer les van der en okay we hebben wat menings verschillen en die willen nog wel eens eruit komen in hevige discussies maar voor de rest hebben we erg veel lol... Ze kan goed les geven en legt ook alles prima uit waarom iets is etc etc
dus uitleg graag Haha!

Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 22:45

Is er toevallig onder jullie ook eentje die meegaat op de buitenrit van 9 juli??

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-03 23:09

Had graag gewild maar mag zelf niet meer rijden.

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 23:30

ik ben vanavond nog op de manege geweest Lachen

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-03 08:58

Chrissie schreef:
ik ben vanavond nog op de manege geweest Lachen


en hoe was het met je vorige pony??

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 12:11

Ja, wat vond je van Lucky?
Ik ga zelf niet mee op de buitenrit, maar ik heb alwel gehoord dat er veel mee gaan.
Wat vreemd dat Wilfred zo regaeerde, zo ken ik hem niet.
Marian Schutte kan ook goed lesgeven op de manege, alleen ze heeft beginnersgroepen.

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 16:59

ik vond het super om lucky weer te zien!!
maar heb hem wel vaker gezien in die tijd dat hij op de manege staat
hij is natuurlijk erg veranderd... minder spieren en niet meer zo netjes getoilleteerd
maar hij ziet er super gezond uit
nog met een paar meisjes gepraat
de ene was van lucky afgevallen...
en van het andere meisje was lucky haar lievelingspony

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 17:00

en ik vertelde ze nog dat lucky M kampioen springen geweest is
dat vonden ze ook zo knap
ze vonden ook dat ie heel goed kon springen
was wel schattig

Signe

Berichten: 5816
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 17:16

Ik ken iemand die haar westernetrainde wedtrijd haf heeft verkocht aan een 'manege' en die is ook in bespiering enzo achteruit gegaan. Ik vroeg haar laatst hoe ze dat vond.... haar reactie was dat ze er in het begin wel moeite mee had, maar dat ze ook aan de pony kon zien dat die het erg leuk vond! Dus leuk ook om dit verhaal van Lucky te lezen.

Jokonootje

Berichten: 4863
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 17:51

ach ze zeggen wel dat manege`s ontzettend slecht zijn... maar vind zelf dat Wilfred goed voor zijn paarden en pony`s zorgt...
En meeste pony`s/paarden vinden de aandacht die ze daar in overvloed krijgen ook erg leuk ... en ja bespiering gaat achteruit maar als ze er plezier in hebben wat maakt het dan nog uit...

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 18:05

Ik woonde in leeuwarden
Maar nu in jorwert, is 4 รก 5km met de auto rijden.
Mag ik ook mee doen Tong uitsteken

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 19:24

BeNGeL schreef:
ach ze zeggen wel dat manege`s ontzettend slecht zijn... maar vind zelf dat Wilfred goed voor zijn paarden en pony`s zorgt...
En meeste pony`s/paarden vinden de aandacht die ze daar in overvloed krijgen ook erg leuk ... en ja bespiering gaat achteruit maar als ze er plezier in hebben wat maakt het dan nog uit...


ja de pony's worden super verzorgd, staan bijna tot de knieeen in het stro
en mijn pony heeft hier wel plezier in, en krijgt veel aandacht, dat vindt ie leuk Haha!

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 19:24

nee mijn pony niet, mijn vorige pony

Jokonootje

Berichten: 4863
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 19:46

haha het blijft een gewoonte of niet dan ? Haha!
maar de manege is er de laatste jaren echt gigantisch op vooruit gegaan... ben er ook een kleine 2 jaar weggeweest omdat het gewoon echt waardeloos was... maar nu vind ik het een stuk beter !! en de paarden en pony`s worden 1 keer in de zoveel tijd ook "bijgereden" even hun oude niveau weer terug en een uur met bv Ria werken ... <=- vind ik erg positief *LOL*

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 19:47

owja, dat is wel leuk
dus lucky springt ook nog regelmatig een M parcoursje Haha!

Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 20:59

Ik vind dat Wilfred zeker goed voor zijn pony's en paarden zorgt. Een jaar (misschien zelfs meer) geleden kreeg Pepino koliek (oid) en hij heeft toen zelfs nog een nacht aan het infuus gelegen... niets ten nadele van andere manege's maar ik geloof niet dat alle manege-eigenaren zoiets doen.

Jokonootje

Berichten: 4863
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 21:20

Jobbeltje schreef:
Ik vind dat Wilfred zeker goed voor zijn pony's en paarden zorgt. Een jaar (misschien zelfs meer) geleden kreeg Pepino koliek (oid) en hij heeft toen zelfs nog een nacht aan het infuus gelegen... niets ten nadele van andere manege's maar ik geloof niet dat alle manege-eigenaren zoiets doen.


Pepino had zo vaak koliek en elke keer deed hij eraan wat hij kon ...
(zelfde geld trouwens voor Alladin weet niet of iemand hem nog kent maar die is kreupel geworden en wou maar niet beter geweest Wilfred heeft tig keer de VA erbij gehad en `m zelfs HELEMAAL na laten kijken jammer genoeg heeft dit niet willen baten Boos!( )