Zijn jullie katten/honden mensen?

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 14:21

Ik ben absoluut een honden mens. Ik geef niet zoveel om katten, maar dat komt misschien omdat ik er niet mee opgegroeid ben. We hebben nooit katten gehad (vader allergisch), maar wel altijd honden.

Ik vinde de flatcoated retriever heel erg leuk, maar ook de labrador, de schotse collie, duitse herder, dalmatier, ierse setter, cocker spaniel, sennenhonden etc. etc.

max_gekje

Berichten: 52
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: z'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 15:18

hoi
Ik ben een 100% honden meisje, ik vindt honden leuker dan katten, omdat je er meer mee kan doen en ze hebben vaak meer een band met je (althans dat is mijn ervaring.)
Ik heb ook een (oppas) hondje hij heet Enzo en hij is gek op mijn lieveling Max, maar niet als ie te dicht bij komt dan is ie eng...........

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 17:04

Hond. Vind honden echt veel leuker als katten.
We hebben zelf ook een hond, een Hollandse Herder Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 14:46

Een hondenmens, voor 100%. Ik vind katten best leuk, maar heb er niet echt heel veel mee. Ik denk dat een band die je met een hond hebt, nooit met een kat kan hebben. Daar zijn ze gewoon veel te eigenzinnig voor.

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 16:13

Ik ben echt een hondenmens. We hebben een hoop hondjes en ik zou niet zonder ze kunnen. Katten spreken me niet echt aan. Ze zijn teveel op zichzelf vind ik. Het is net of ze zeggen... ik heb jou lekker niet nodig. mijn hondje slaapt ook iedere nacht bij mij op bed. Ze is mn knuffeltje. Als ik op straat iemand tegenkom die de hond uitlaat kijk ik altijd als eerste de hond aan Cool . Ook moet ik een hond ook altijd ff aaien als ik er eentje zie. Lachen

En ik ben ook een paardenmens, eigenlijk dus een dierenmens! Haha!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 11:26

Wij hebben 2 katten, een grijze poes van 1,5 jaar die nu elk moment kan gaan bevallen.. (Spannend!) En een poesje van 7 maanden, tijger/zalmkleur, een licht kleurtje dus. We hadden nog een poes, zusje van de grijze, maar die is vorig jaar helaas weggelopen en daar hebben we niks meer van gehoord.

Sinds kort hebben we een JackRussel pup.

Of ik nou een kattenmens of hondenmens ben? Ik denk beide dan.

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 11:58

Honden vind ik vaak wel leuk, katten meestal niet Knipoog

vertigo

Berichten: 204
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Moerbeke, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 14:05

Ik ben een hondenmens, heb er drie : 2 bordercollies en 1 labrador.
Zij gaan (bijna) overal mee naartoe, en leven bij ons in huis.
Ik vind katten ook leuk, maar blijven toch een stuk afstandelijker, denk ik.

ramira

Berichten: 436
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: leimuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 17:06

ik hou veel meer van honden want die kun je lekker uitlaten en ik vind dat ze je beter begrijpen dan katten. zelf heb ik een border collie

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 22:42

Ik zou toch eerder voor een hond kiezen... Wij hebben laatst trouwens een hondje uit het asiel gehaald (goed hè?! *LOL*, een border collie teefje van 2 jaar. Ontzettend lieve hond!

AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 13:12

Ik hou van allebei!! Maar ik heb alleen 2 katten en geen honden.... Mijn katten zijn dan ook mijn absolute helden! Ze zijn heel groot en doen geen vlieg kwaad en vinden het heerlijk om bij je te zitten en lekker te knuffelen. Als ik de ruimte zou hebben zou ik nog meer katten EN honden willen hebben!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 18:13

Dit vind ik zo'n belachelijke vraag! Haha! (niets banketstaaf hoor).
Mijn moeder zgt ook altijd: Je bent OF een katten mens OF een honden mens.

Nou sorry, ik ben het allebij!
Ik heb 2 honden (een boxer en een border collie) en 1 ex-kater (tabby macrel) en ik zou niet kunnen kiezen.
Het zijn gewoon totaal verschillende beesten en ik ben op alle 3 helemaal gek.
Kortom, ik ben gewoon een dieren mens Party!!

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 20:14

ben net ietsje meer honden dan katten mens.. zou later alle twee willen maar als ik moet kiezen, kies ik de hond. ik zou een hond uit het asiel willen. liefst een wat grotere hond, zo'n soort asbakras als mijn favo oppashond (zie profiel Schijnheilig Haha! )

carina

Berichten: 2787
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-03 21:27

Dat is ook nog een mogelijkheid Kim Lachen

Overigens een forse voorsprong voor de honden op dit moment.

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 00:31

Wij hebben 2 honden (friese stabij) en een kat, dat gaat prima samen en ik zou ook niet kunnen kiezen.

Ik zou later misschien een duitse herder willen hebben en een stel katten mocht ik paarden hebben.

citalover

Berichten: 380
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 00:50

allebei:D heb nu nog 3 katten hond is al een poosje ....dood..

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 16:19

Wij hebben een hond, een Jack Lachen We hebben voor zover ik me kan herinneren altijd een hond gehad. Ook 1 keer een kat, maar die was altijd heel vervelend en verwend. Ging die op mijn vaders dure kleren plassen enzo Extreme duivel en dat vond me vader niet zo leuk.. Tong uitsteken vandaar dat we na zijn dood geen nieuwe meer hebben genomen.