Slechte service Divoza.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

gr_roos

Re: Slechte service Divoza.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 16:54

Ik ga er alleen heen voor bepaalde spullen van bepaalde merken die nergens anders te krijgen zijn.

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 16:54

GvdT schreef:
Hier ook een steeds ontevredenere klant.

Bestellen doe ik al niet eens meer, rij meestal naar Zoetermeer.
Dat is niet echt dichtbij, dus ik bel netjes van te voor om te vragen of ze het hebben en of ze het even apart willen leggen.
Je raadt het al, heb er al een paar keer voor l*l gestaan. Hadden ze iets heel anders voor me apart gelegd, waarvan zij vonden dat het ook wel kon Slapen

Belachelijk zeg.
Ben er pas geweest en ik kon nou niet echt zeggen dat ik de service top vond, niet dat het slecht was maar echt goed vond ik het nou ook weer niet. Ga er waarschijnlijk wel mijn nieuwe zadel bestellen, maar die haal ik dan gewoon op.

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 16:59

Ik ben ook een erg ontevreden klant.. Niet qua verzending, maar qua zadelservice en garantie.. Mijn Ariatschoenen die ik twee maand had, begonnen te scheuren daar waar het leer over gaat in zool. Volgens hun vette ik het niet goed genoeg in. Nu ben ik heel zuinig op mijn spullen en vet ik ze bijna dagelijks even in. OOk wilde ik mijn zadel op laten vullen, leek hun beter om de boom wat krapper te zetten, zonder überhaupt het paard te hebben gezien..

Pegasus Appingedam vind ik zelf een superzaak, perfecte service en heel aardig personeel..

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 17:06

De meeste spullen haal ik inderdaad ook bij pegasus in appingedam, zoals Uppojono ook al zegt aardige mensen en super service.
Mocht ik iets nodig hebben wat daar niet is, dan cros ik naar leek toe. En anders bestel ik het via een webshop.
Divoza zadelpasservice heb ik ook niet zo'n goede ervaring mee. Vond dat die man erg snel klaar was. Zelf wist ik ook wel dat het zadel opgevuld moest worden en de boom iets smaller moest. Week later m'n zadel opgehaald, hadden ze het alleen opgevuld, kon ie dus weer heen!!

Morgen maar weer even informeren naar m'n bestelde laarzen (2mnd geleden) Petrie schijnt vakantie te hebben gehad en deze week weer te zijn begonnen met produceren. Ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren.

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 17:08

je zadel moet je nooit naar divoza brengen om op te laten vullen. ze hebben van die stagaire lopers daar , die proppen er wat in en het word helemaal niet gechekt....en idd zonder het paard te hebben gezien

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 17:16

Ik ging pas even naar Zoetermeer om van die coolpacks voor in zo'n hoes te halen. Ze hadden er maar 1 voorradig, terwijl ik er vier nodig had. Ze wilden ze best opsturen, maar dan kwamen er wel 6,25 euro verzendkosten bij. ik heb maar bedankt en gezegd dat ik ze wel ergens anders haalde.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-08 19:06

En nog steeds niets gehoord van de jongen.... *zucht*

Mies7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 19:14

Nou dat zal vanavond ook wel niets meer worden... Maar wel vervelend. Hoop voor je dat het snel opgelost is.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 21:22

Hier nog iemand die erg ontevreden is. Ik had half juli een bit gekocht in zoetermeer, maar paste niet. Gebeld, kon ik terug sturen. Gelijk op de post gedaan en briefje erbij dat ik wou omruilen voor andere maat. Na 3 weken maar es gebeld, had nog niks in huis. Klopte dus, moest speciaal besteld worden bij leverancier, geen probleem voor mij maar wilde graag weten hoelang t nog ging duren. Ze kon de leverancier niet meer bereiken en zou de volgende dag bellen en dan mij bellen. Dus de vrijdag afgewacht, niks gehoord. Op dinsdag weer gebeld, zou nu woensdag teruggebeld worden. Je raad t niks dus! Donderdag weer gebeld en zou nu vrijdag avond door t teamhoofd teruggebeld worden. Dus ik denk nu komt t goed. Niet dus, weer niet gebeld. Zaterdag voor de 4e keer maar weer gebeld, ik pissig ondertussen. Ze wou me erg graag helpen blabla. Ik was er nu klaar mee, geanulleerd en zal zo es kijken of ze t geld al hebben teruggestort. Ik was dus echt woest! Hoe moeilijk is t nou om een leverancier te bellen en dan mij ff te bellen! Je moet dus niet verwachten dat je gebeld word, doen ze dus echt niet. Ik heb nu een bit gekocht bij de lokale ruiterzaak, was duurder maar goed.
Laatst bijgewerkt door Siers83 op 18-08-08 21:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 21:22

dubbel post

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 21:30

Net geken, geld staat er nog niet op. Zal mij benieuwen of ze hier dan ook 4 weken overdoen!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 21:31

buiten het feit om dat ik de verzendkosten belachelijk vond had ik mijn bestelling binnen 1.5 dag binnen.
het enigste was dat dat ik een vzh dekje had besteld, nog een keer extra nagekeken of het klopte en het klopte dus ik bestel hem.
krijg ik een bevestigingsmail dat ik een dressuurdekje besteld heb? Verward
dus meteen gebeld, kwam in orde hij ging het veranderen geen probleem hij maakte het meteen in orde.
keurig geregeld en het verbaaste mij eigenlijk dat het zo snel ging na alles wat ik hier gelezen had.
dat had ook niet uitgemaakt, ik had het niet snel nodig dus ik had zoiets van duurt het langer maakt het ook niet uit.
ik zocht ook een zadel, maar daar heb ik maar niet divoza voor gebeld. Clown

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 21:42

Het ging mij er ook niet om dat ik m nu in huis wilde hebben, nee ik wilde alleen weten hoelang t nog ging duren. Maar als je dan 3 keer beloofd word om gebeld te worden met t antwoord en dat gebeurd niet dan kun je wel eens pissig worden. Maar ik ben heel erg netjes gebleven, al kon ik dr wel aan dr strot door de tel heen trekken en dan lekker ff omdraaien! Duivel

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 21:50

moonfish13 schreef:
buiten het feit om dat ik de verzendkosten belachelijk vond had ik mijn bestelling binnen 1.5 dag binnen.
het enigste was dat dat ik een vzh dekje had besteld, nog een keer extra nagekeken of het klopte en het klopte dus ik bestel hem.
krijg ik een bevestigingsmail dat ik een dressuurdekje besteld heb? Verward
dus meteen gebeld, kwam in orde hij ging het veranderen geen probleem hij maakte het meteen in orde.
keurig geregeld en het verbaaste mij eigenlijk dat het zo snel ging na alles wat ik hier gelezen had.
dat had ook niet uitgemaakt, ik had het niet snel nodig dus ik had zoiets van duurt het langer maakt het ook niet uit.
ik zocht ook een zadel, maar daar heb ik maar niet divoza voor gebeld. Clown

heel verstandig dat je divoza niet gebeld hebt voor een zadel. als iets op voorraad is, zoals je dekje dan heb je dat meestal snel binnen. maar als iets niet op voorraad is dan kan het een drama worden, ivm dat ze altijd 'groot inkopen' . en dan kan het soms een eeuwigheid duren voordat je het krijgt

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 22:03

jep ik had zoveel bagger gelezen over divoza en andere zaken dat ik eerst alle bagger er uit gefiltert heb door lezen op bokt enz.
ik wil het niet op mijn geweten hebben een ander zijn paard kapot te rijden, dus dan maar meteen goed.
nu komt piaffe ruitersport donderdag.

echt zo erg, ik ging naar een zaak geen idee hoe ie heet maargoed.
wij komen binnen kijken wat rond en vragen of ze toevallig een passervice hebben.
ze vroeg wat ik in mijn hoofd had, een veelzijdigheidszadel van wintec.
zei; ja welke wil je? Koe Verward
ik; ja dat weet ik toch niet ik weet niet eens wat past?!
zei; ja we doen het zo, wij bestellen een zadel en dat komen we passen. Clown
ja bel anders morgen even dan kan iemand anders er meer over vertellen.

dan heb je geen passervice hoor!
mijn gedachte over hun zadelpasservice; ze komen langs leggen het zadel er op en zeg het toverwoord; het past!
afrekenen en later schuift het, ja dan kan je banketstaaf als brugman maar gelijk krijg je niet.
nou ik heb niet gebeld hoor, zo snel mogelijk weer vertrokken...

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 22:49

Ik heb ooit 2 Pagony eczeemdekens en een prikstoeltje bij Divoza gekocht. Alle 3 de keren is alles binnen 1 week afgeleverd.
De eerste keer bleek dat de deken te klein was en heb ik hem mogen terugsturen. De nieuwe deken had ik een paar dagen daarna al weer in huis. De mail die ik over deze te kleine deken verstuurd had, werd ook de dag erna beantwoord. Ik heb dus absoluut geen klachten over Divoza.
Is misschien de vakantietijd. Vaste krachten op vakantie en de vakantiewerkers weten van toeten nog blazen?

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 22:52

het zou ook heus wel een x goed gaan, anders was het ook niet best! over het algemeen is de service gewoon zeer matig.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 09:34

Telefoontje twee... *as we speak*

EDIT: wat blijkt. Mijn annulering via mail is destijds wel doorgekomen, maar daar hebben ze mij geen bevestiging van gegeven. En het is ook niet in de een of andere map gekomen dus het geld is nog niet teruggestort.

Nu gaan ze nav mijn telefoontje aktie ondernemen dat het geld wordt teruggestort.

En tussen neus en lippen werd ook even vermeld dat de neusriem er ook 'niet meer was'.

Pffffffttt
so far Divoza dus. Die zien mij niet meer terug.

Ik zoek wel ergens anders een fatsoenlijke neusriem. (al gaat dat nog niet meevallen ben ik bang)
Laatst bijgewerkt door Amaris op 19-08-08 09:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 09:37

Ik heb qua verzenden nog geen ervaring met Divoza, maar als ik het zo lees, blijft dat ook mooi zo.

moonfish13, je geeft aan Divoza gefiltert te hebben. Maar deed je dat alleen omdat je toevallig een slechte reactie tegen kwam?
Je geeft nu aan dat Piaffe komt, maar als je die filtert op bokt komt er ook niet zoveel goeds uit.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 09:44

Ik ben volgens mij de enige die echt tevreden is over Divoza? Bijna al mijn paardenspullen komen daar vandaan, zowel mijn GPA cap als mijn leren laarzen en al mijn rijkleding, en ik heb eigenlijk nog nooit een slechte ervaring gehad. (Ik ga naar de Divoza in Zoetermeer.) De mensen wisten waar ze het over hadden en konden me goed helpen. Ook heb ik al eens wat via de internetsite besteld en ook dat is heel netjes gegaan. Er zat wel aan één shirt nog een alarmpje, maar dat mochten we op hun kosten terugsturen en zij zouden me een nieuwe toesturen, wat netjes binnen korte tijd is gebeurd. Ik ben dus erg tevreden.

Neemt overigens niet weg dat ik het erg onvriendelijk vind hoe Divoza sommigen van jullie behandeld.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 10:14

Nu wordt het natuurlijk spannend wanneer ik m'n geld daadwerkelijk teruggestort krijg. Eens zien of ik daar ook nog telefoontjes over moet plegen...

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 10:16

Zo zit ik ook, als het goed is sturen ze vandaag de pad op en dan krijg ik hem morgen. Ben benieuwd Lachen

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 10:51

Jammer dat zo'n dingen gebeuren.

Ik kan ook alleen zeggen dat ze bij mij net super service geleverd hebben. Ik had een dekje in promotie besteld, dekje dat normaal 30 kostte, maar nu 7. Ineens kreeg ik telefoon, bleken ze van Divoza te zijn (tja, als Belg verwacht je niet dadelijk NLers aan de lijn, dus het duurde even voor ik het doorhad) en dat het dekje er niet meer was. Ok, jammer. Maar toen stelden ze voor dat ik een ander dekje mocht kiezen dat ik voor dezelfde prijs zou krijgen. Netjes. Heb ik dus een ander dekje dat normaal 30 kost gekregen voor die prijs van 7 euro. Snel verzonden en aangekomen. Dus ja, dat vond ik wel positief.

Hun verzendingskosten zijn idd hoog, maar als ik iets wil en enkel daar hebben ze het nog, ben ik wel bereid om dat te betalen. Maar ja, ik ben gek Clown

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 21:20

Over de service in de winkels ben ik ook altijd tevreden geweest. Heb mn rijbroeken en lerenlaarzen ervandaan en ook nog een hoop andere dingen. Maar nu ging t dus echt fout. Ik zal dus niks bestellen bij hun, ik ga wel naar een winkel als ik in de buurt ben en zeker weet dat t past wat ik moet hebben. Bestellen zullen ze voor mij nooit meer hoeven doen, hoef ik er ook niet 4 keer achteraan te bellen Boos! !

Marsu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 21:34

Ook bijzonder slechte ervaringen met Divoza. We wilden automatische vlotterdrinkbakken in de stal. Dus deze gekocht bij Divoza Zoetermeer. En deze moet je natuurlijk aansluiten op de waterleiding. Dat kon aan 2 kanten. Dan hoort aan 1 kant een plug en aan de andere kant een schroefding waar je de leiding op kan schroeven. 3 van de 6 bakken geen plug en geen schroefding.

Gewoon gaten dus. Hiervoor de winkel gebeld. zouden ze bestellen. En inderdaad 2 weken later worden we gebeld, het is binnen. Wij naar Divoza. Alleen de schroefdingen, geen pluggen. We konden nu dus wel de bakken aansluiten, maar als ze enigszins over zouden lopen zouden we een waterballet krijgen.

Nee, de pluggen hadden ze niet binnen gekregen. Ze zouden de leverancier nog eens bellen. 3 weken later nog maar eens langs gegaan. Geen pluggen, nog steeds niet binnen. Ze zouden weer gaan bellen.
En uiteindelijk na in totaal een maand of 2 na aankoop van de waterbakken hadden we ze eindelijk compleet met pluggen...........

Dus ook voor je stalspullen, niet naar Divoza. Heb nu al vaker gezien dat als je ze er op wijst dat iets ontbreekt dat het gewoon van een ander product gehaald wordt en aan je meegegeven wordt. Het andere product blijft hierna gewoon in de winkel liggen.