Op welk Bokt-paard wil je wel eens rijden?

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 22:41

Wennie: nieteens Nico? *zucht* ... Tong uitsteken

Ik zou ook wel eens op Punky willen rijden }>

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 22:45

Steffi: Dan gaan we toch samen? }> Kan hij best aan.
Ja Nicootje is wel erg lief, denk dat ik daar wel op durf te klimmen.

Ineke2

Berichten: 33168
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 22:47

Levi Haha! Tong uitsteken
Ehm tja...zou het eigenlijk niet weten, ben niet zo'n held op vreemde paarden...

Marjolein

Berichten: 11647
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 22:50

peeky schreef:
Ik zou weleens een keertje op een tinker van een van de bokkers willen rijden. Ik heb zelf een tinker, maar heb nog nooit op een (prive) exemplaar gezeten! Misschien moet ik er een keertje een huren voor een lekker buitenrit....maar da's zo zonde want ik heb zelf al 2 paarden! maar even wachten tot jigger oud genoeg is om te berijden dan...

ook hier ben je van harte welkom voor een ritje op een tinker (mits je natuurlijk een minibeetje kan rijden).
Op welk boktpaard ik een keertje zou willen rijden? niet een in t bijzonder, maar het lijkt me onwijs om eens een keer op een echt dressuurpaard te zitten.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 23:01

Ik vind Kawa geweldig huizenhoog springen, dát lijkt me nou eens het einde!!! maar dat durf ik vast niet, haha

En inderdaad een fijn dressuurpaard, maar wel hoger dan Z. Lachen wie heeft er hier zo'n knol? Knipoog

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 23:18

Ik zou weleens op Kawa willen rijden, of op ozep van sjuimpje. Ook het paard van zep (ben even de naam kwijt?) lijkt me een hele eer om op te mogen rijden. Er zijn natuurlijk nog veel meer paarden waar ik wel eens op zou willen rijden, maar deze paarden lijken me echt super!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 23:21

Kawa en Misty (v. Destinietje)!!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48640
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 23:34

absoluut Rydar!!!! Lovers

EN verder ben ik IJslander-freak.... dus alle IJslanders droom ik ook van...

Maar... het allerbeste, mooiste, liefste en braafste (ahum) BOKT-paard is mijn eigen paardje... Banjer.......Lovers:+:

Ohja... en Patsy zou ik nog wel weer eens willen rijden.... het verzorgpaardje van Melissa... Patsy is echt een toppertje!!!!

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-03 23:45

Kawa is inderdaad ook geweldig (en ik heb echt he-le-maal niks met schimmels, maar deze is gewoon zo leuk!), maar zo hoog durf ik niet te springen. Baduh wel overigens. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 23:48

Nou voor diegene die op Kawa willen rijden, je bent uitgenodigd.
En Kawa kan ook braaf over 50 cm hoor Haha!

Zelf zou ik wel eens op een paard willen rijden met een super gestrekte draf en super verzameling.
Jaren geleden heb ik eens zo'n paard gereden, maar dat is alweer zo lang geleden Verdrietig

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-03 23:52

50cm is ook wel erg hoog, hihi. Ik ga dit weekend beginnen met springen. En we beginnen LAAAAAAAAAAAAAAAG! Hihi. Me=schijterd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 23:53

Balkjes lopen kan hij ook.
Dus geen probleem Lachen

En jij succes dit weekend.

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-03 23:55

Tnx!Ik vraag me af of ik ook 2 caps op mijn hoofd kan zetten. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 00:35

Ik zou Lodewijk wel eens graag inspannen.
Lodewijk en Lisa voorop en Händell en Ilindra achterop in het 4-span
Is volgens mij een superspan.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 01:13

Ik rijd het liefst op mijn eigen paardje Karan.
heb niet zoveel lef om zomaar op een ander paard te stappen dat ik niet goed ken.

Tja nog een beetje angstig na mijn val vorig jaar. Huilen

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 01:19

ik zou weleens op kawa willen rijden, dat is zo'n superveelzijdig paard met talent!
en laiser van mickey lijkt me ook gaaf, die heeft bepaalde streken die Quentin ook heeft, dus ja daarvoor hoef ik er niet op!maar t is een leuk paard dat volgens mij ook leuk kan lopen!

en hoe heet dat paard, daar waren foto's van steef op dat paard, waar ie aan t dressuren is tijdens een buitenrit!dat lijkt me ook een gaaf paard, was wel groot 1.80 ofzo dacht ik?

en verder, een heel goed dressuurpaard, zodat ik eens kan voelen hoe alles nou eigenlijk echt moet!en het dan beter aan Quwntin kan leren, want we kunnen het alle2 niet en das soms wel heel lastig!

of een leuk paardje dat wel wat kan dressuren&springen maar dat gewoon heel ongecompliceerd te rijden is, gewoon doet wat je vraagt!das wel eens leuk voor de afwisseling!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 01:20

Ik zou nog wel eens graag een echt goed getraind western-paard willen rijden. En ik denk dat je qua discipline dan bij reining uitkomt (maar ik ben niet zo heel erg goed thuis in de inhoud van die disciplines Bloos) Om eens de verschillen en overeenkomsten met de dressuur te kunnen voelen. Onder deskundige begeleiding uiteraard, anders levert het nog weinig op. Het lijkt me ook interessant om eens een boom op te zetten over de manier van trainen zelf.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 01:31

Cassidy & Tiffany: dan zullen jullie nog even een poosje geduld moeten hebben hoor Haha! Maar ik & Bud vast ook (en zo niet dan toch Tong uitsteken) zijn heel vereerd

Zep: een goed getraind westernpaard kan of goed pleasure of goed reining lopen. En dan heb je het huis-tuin-en-keuken lopen nog zoals het gemiddelde recreatiepaard loopt (de vraag of ik iemand hiermee tegen het zere been schop schiet me ineens te binnen Bloos).

Ik raad je reining aan, als je van snelheid, sliding stops en spins houdt Kwijl Maar nevertheless is een keertje goed pleasure rijden erg leerzaam en kan zelfs wel leuk zijn!

Ikzelf zou wel op Yolin van Colinda, Flash van Gisela (ken hem niet, maar las ergens dat hij erg leuk reining kan lopen) of Rejoice van Cassidy willen rijden. Een keer dressuur op een goed getraind paard zou ik ook wel leuk vinden. Ik heb zelf nog nooit erg hoog gereden in de dressuur (M-oefeningen), en dat lijkt me wel erg leuk en leerzaam Wie ik hiervoor moet nemen...ik vind de paarden onder Mirte's kont op foto's altijd wel leuk lopen, en de paarden van Katja, vooral die bonte lijkt me super!

Billy

Berichten: 20714
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 01:36

Heb je een uurtje?
Lodewijk van Kimber
Händell, Ilindra en Lisa ven Lia en Albert
Kawa van Kawa
Ozep van Sjuimpje
Rejoice van Cassidy
en zo zijn er nog wel een paar.
Ik weet dat het er van een aantal nooit zou kunnen, maar dromen mag he Haha!

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 01:56

Kawa omdat ik eigenlijk altijd gesprongen heb, maar dat is iets wat onze Piropo niet echt kan Haha!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 03:01

Op Cheyenne......(nog even geduld!!!) Lachen

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 04:42

Ik zou weleens op een écht goed dressuurpaard willen rijden, in de USA moest ik die paarden verzorgen, dat waren echt Grand Prix paarden, maar ik heb er nooit op eentje mogen rijden Boos! Lijkt me zo cool om dan een aantal dressuur-oefeningen te mogen proberen enzo!

Het lijkt me trouwens ook heel leuk als iemand die ontzettend goed dressuur rijd eens op Nuala komt rijden. Kijken wat hij of zij eruit kan krijgen. Trouwens, iedereen is altijd welkom om bij mij te komen rijden!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 09:27

Aaaah zoveel...
Handell van Ilindra, omdat deze dezelfde streken als Cerise schijnt te hebben... }>
Uh verder nog Hinke van Nimber zodra ze is ingereden, wordt een pittige dame. Haha!

Heikes nieuwe paardje! Die schijnt heel lief te zijn en enorm zalig te zitten dusseh...

Verder vind ik dat er nog wat mensen zijn die Cerise maar eens moeten uitproberen, maar dat is een ander verhaal.. Extreme duivel

Ismay
Berichten: 6
Geregistreerd: 17-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 09:33

Cheyenne van Franca of Angel van FaNcIe.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 09:57

Niemand die mijnes is wil uitproberen??? *LOL*

Ik zelf zou graag andere tuig-bokt-paardjes wel een keertje willen rijden,kijken hoe dat voelt LachenVooral degene die toch een beetje familie zijn van obelix! Party!!