advertentie op marktplaats.

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathaley

Berichten: 415
Geregistreerd: 30-12-01
Woonplaats: Hazerswoude-dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 15:30

Ja de pony heeft een ontzettende doorgezakte rug als ik het zo op de foto kan zien, en heel erg slank niet heel mager, ik vind het trouwens ook niet echt een pony ik weet niet een beetje een ezeltjes hoofdje! echt zielig

germie

Berichten: 26115
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 16:00

Goed, de foto mag dan niet perfect zijn, toch weet ik zeker dat deze pony bij iemand terecht komt die er blij mee is. Je weet niet wat voor kwaliteiten dit dier heeft, karakter is toch het belangrijkste. En het staat in ieder geval nog aan de teugel of iets wat er op lijkt. Die pony ziet er niet zielig uit, dan moeten we ook alle mensen met O-benen zielig gaan vinden, of platvoeten.
Ik vind die pony er gezond uitzien, niet onverzorgd of wat dan ook. Exterieurmatig niet perfect, maar dat zijn de meeste mensen ook niet.
Je weet ook niet of die pony wat heeft meegemaakt vroeger. Dus over zielige dieren moet je niet 123 oordelen.
Wel discussieren mag over dat de foto niet perfect is misschien.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 16:43

Germie, ik heb overigens het idee dat de pony wel steile benen heeft, maar hier behoorlijk gestrekt staat met de benen en normaal meer onderstandig is. Dat basseer ik op de broekspier die ik echt heel erg raar vind lopen.

Hierdoor komt de kont nog hoger, lijkt de rug nog holler en ziet het er nog minder uit.
Of heb ik dit helemaal mis?

germie

Berichten: 26115
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 12:22

Klopt kleintje. Achter lijkt het erg steil.

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 12:59

en ook nog met een big smile

sorry daar kan ik echt niet tegen.
Ik heb er zelf ook al een aantal gezien omdat ik zelf op zoek ben naar een E-pony. Maar ik vind dat echt niet normaal Boos! en nog zielig voor dat beesie ook Verdrietig en dat mens...