Instructieweken Ermelo 2003

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gomir

Berichten: 25555
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 19:03

Volgens mij mogen alle rassen gewoon komen hoor *LOL* Er komen ook mensen met een fries en op M/Z-week zat toen ook een kruising fjordxhaflinger bij mij in de les Haha!

Finesse

Berichten: 533
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 23:11

gomir schreef:
Maar waarschijnlijk stond jij wel met de pony waarmee je een startkaart had ingeschreven finesse?
Over winstpunten doen ze trouwens niet zo moeilijk. Als je in januari nog geen punten hebt kun je ze in juli makkelijk hebben *LOL* Ik had ook nog geen punten in het M toen ik me opgaf voor de M/z-dressuurweek Haha!
(mijn zusje mocht vorig jaar trouwens niet naar M/Z-springen, omdat ze nog niet gestart was in het M(in januari), dus het hangt er ook vanaf wie het controleert denk ik Haha! )


Ik stond idd met haar ingeschreven, maar we hadden wel geinformeert of het dus met mijn toen nog nieuwe pony kon waar ik geen startkaart mee had. Dat kon wel. Zou het niet zo zijn dat wanneer je de Paard en Sport ontvangt (en dus ingeschreven staat bij de KNHS) mee kan doen?

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 00:19

ja aan de ene kant wil ik wel! afgelopen jaar had ik de dag van de P&S gefaxt maar neehoor stond er niet bij! belachelijk, dta jaar ervoor naar allround pony's geweest, vond het erg leuk! maar het spring niveau was idd wat laag
cross was helemaal nix
ik zou denk niet naar een sgw week willen, aangezien ik het crossterrein al een paar x hebt gedaan, vind het neit veel bijzonders, dan kan je beter naar Lunteren gaan om te trainen ofzo!
ik wil of MZ dressuur of MZ springen
of misschien wel weer allround, ik weet het echt niet! dressuur is niet voor mij weg gelegd....springen weer wel, maar ik heb nu al goede instructie....
maar ik ga niet alleen, wil wel iemand mee hebben!

kojack

Berichten: 6398
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 02:50

He hallo
weet nog niet of ik ga volgend jaar, dit jaar ben ik wel geweest.
Heb het wel vreselijk naar mijn zin gehad !
Groetjes

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 09:00

ik wil waar maar heb nog geen paard, dus dat wordt een jaartje wachten zucht....

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 09:48

Ik ben er nu ook 3x geweest. De eerste keer met Rosaliena, vorige pony van mij (B-pony), toen een keertje met Falko (pony van iemand anders maar had toen nt Lars die te jong was, C-pony)) en toen met Lars en dit keer weer met Lars als ik mee kan doen (D-pony). Ik ben tot nu toe alleen naar de allroundweek geweest en dat vind ik echt heel leuk. Ik leer er genoeg en het is vaak heeel gezellig!!

Groetjes Hester