Afscheid van Pie

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 12:33

He gatsie. Wat heb je toch een vervelende mensen. Dorien, heel veel sterkte want naar mijn idee is dit bijna zo erg als je paard in moeten laten slapen. Knuffel Lisette

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 12:58

Hier nog een bokker die met tranen in de ogen achter haar bureau zit. Dorine, je schrijft zo recht uit je hart dat je het wel moet voelen.
Zo zorgzaam als je vader was voor jou, het zou prachtig zijn als jij dat ook weer door kunt geven aan jullie kindje. Wie weet kun je ook iets vertellen over de relatie tussen je vader en jou, om te laten zien hoe het voor jou is geweest en wat je vader voor jou betekent. Hopelijk snap je wat ik bedoel.
De afspraak met de kinderbescherming is dus morgen pas (oeps), heel veel sterkte!! Ik hoop echt dat het een goed gesprek wordt.

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 19:37

Ik zit ook met de tranen in mijn ogen! Je schrijft het allemaal zo goed op, dat het lijkt of we het allemaal zelf doormaken. Heel veel sterkte verder!!

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 19:57

Heej, heel veel sterkte er nog mee, ik vind die eigenarresse echt zo dom, nou ja, ik ken haar niet, maar zoals jij het schrijft moet dat wel zo wezen. Nou ja, veel suc6 verder

ei
Berichten: 26
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 20:04

hai dorine,
het is al lang geleden maar vroeger kwam er ook een dorine op de digiplaza van "horses of the Dutch".
Hoe dan ook, ik vind dat je heel sterk en ondanks alles best positief blijft denken.
Wat ontzettend banketstaaf van die eigenaresse.
Maar goed..VOORUIT kijken joh...en wat betreft die duizelingen.
Zelf heb ik een banketstaaf ziekte, die mijn oogspieren kapot heeft gemaakt. Hierdoor zie ik nogal dubbel in bep. blikrichtingen en ow ja...voltes en longeren hou maar op.
Ook ik heb evenwichtsstoornissen en val soms bijna om met longeren..vooral als noblesse gaat sjezen..daar heb ik een truuk voor misschien dat t jou ook helpt?
Het is niet proffessioneel maar wat kan ONS het schelen.
Ipv met 1 voet op 1 plek blijven waar je omheen moet draaien, maak je zelf hele kleine voltes. Je loopt als ware met paard mee, je moet wel even handigheid vinden door te oefenen niet achter het paard te gaan lopen.
En verder, concentreer je op het midden van de flank va je paard, dan wordt je ook moner duzelig, alleen daar naar blijven kijken.
Mij helpt het ieg.
En met voltes rijden heb ik gelukkig geen last meer, kwestie van trainen van je middenoor denk ik?
Ook bij zitlessen heb ik soms last, maar geloof dat sommige gezonde mensen ook wel eens draaierig worden.
Nou succes en hou je taai ...
groetjes
sil

Silvia

Berichten: 3274
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 22:42

Jee Dorine, kom ik een paar dagen niet op Bokt en lees ik dit soort berichten!
Wat vervelend voor je!
Is er bij de Baerle geen paard die je kunt verzorgen? Ik hoop voor je dat je snel weer een ander verzorgpaard vindt! Ik zal ogen en oren open houden. Wie weet....

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-01 11:00

Thanks allemaal!
Die tip voor het longeren: ga ik proberen!
En Silvia bedankt dat je voor me wil rondkijken hoor! Ja, op de Baerle staan niet echt veel paarden die nog niet 'bezet' zijn. Er is een paardje waar ze iemand voor zoeken, maar ze willen iemand die minimaal L2 rijdt of zo, in elk geval een hele goeie, die zes keer per week het paard rijdt en er mee wedstrijden gaat rijden.
Lijkt me heerlijk natuurlijk, maar ik rij nog niet zo goed dat ze denken dat ik het (eigenwijze) paard aankan... Tja ik denk: je zult toch in de B moeten beginnen en ik wil errug mijn best doen??? Waarom niet? Maar ja, het is ook wel een hele opgave.
In elk geval bedankt dat je voor me wilt kijken. Het maakt niet uit waar, als het op de fiets maar te doen is.
Doei! Dorine.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 11:06

Weet je wat ik niet snap. Dat jij ondanks alles er zo vrolijk onder blijft! of zo lijkt het. zo verstandig, ik kan het gewoon niet uitleggen, maar volgens mij ben jij echt een topper!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 13:38

hey dorine,

de pijn blijft zitten en dat duurt wel ff voordat het weg is.

ik heb dat zelfde al een paar keer meegemaakt. ik had een pony bij een ruiterclub gehuurd, en toen ben ik daar door een paar meiden weg gepest. dat was de eerste keer.
een paar jaar daarna, mocht ik een pony inrijden en verzorgen, daar heb ik ontzettend veel tijd in gestoken (omdat WJ toen pas 1 jaar was en ik daar niet veel mee kon) en ik mocht van de eigenaar zelfs met haar gaan starten. toen werd ze voor mijn neus verkocht,aan mensen die ik ontzettend goed kon. dat was de 2e keer.
en ik heb nu 2 jaar geleden een paard mogen verzorgen, toen hij kreupel was enzo. Ik heb hem helemaal opgeknapt, en vaak gereden. Toen werd de boerderij verkocht, en hij dus ook. Ze zeggen dat hij mee is, maar daar geloof ik niets van.

het ergste is ook, dat ik van de eerste pony en het paard niets weet, of ze nog leven en of ze het goed hebben.

ik weet niet of jij dan nog contact houd met pie, maar ik wens je ontzettend veel succes.


groetjes lara