Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Rijo schreef:Ik ben gisteravond geweest en ik vond het ook wat tegenvallen.
Ik had er wat meer van verwacht. Ik miste vooral het witte paard met de enorme lange manen en een prachtige vrouw met jurk erop (die miste ik echt).
Ik zat aan de lange zijde vooraan, maar ik keek de gehele voorstelling in de lampen die in de bak waren verwerkt, dit was erg vervelend.
Wat vooral een ramp was was de garage!! Er was maar 1 ingang om binnen te komen!

Zonde geld zou ik nog net niet zeggen...
Ik snap niet dat anderen het niet leuk vonden
vond het vuur alleen niet zo geweldig .. beetje eng
Maar ik was er ook nog nooit geweest dus ik had niet echt wat verwacht. De minishet was lieefffffff
Opera was vréselijk !! mn oren tuutten die avond nog na ! Ik vond die vrouw op een wit paard op het laatst iets heel speciaals over zich hebben. Ik weet niet wat het was, maar het was echt alsof ze een hele goede band met elkaar hadden. Ik vond dat als een paard ging stijgeren en dan op zn achterbenen ging springen ook heel coool! dat had ike cht nog nooit gezien! Ik heb ook een pet gekocht, en die heb ik alleen tijdens het slapen af gehad
Dat vond ik dus niet speciaal. Maar dat kan het voor een ander wel zijn omdat die bijvoorbeeld alleen dressuur rijd en verder niets.
Shalimar schreef:Ja...komt Goa nog een keer naar Nederland?
Marlous schreef:Ik ga morgen.. !Ben 2 jaar geleden ook geweest, dus ben benieuwd of het echt een nieuwe show is..
Hij was vorig jaar pas voor het eerst in Nederland....dus je moet in een ander land geweest zijn...
katiavl schreef:Shalimar schreef:Ja...komt Goa nog een keer naar Nederland?
Zou ik ook wel eens willen weten