Apassionata 2006: viel het tegen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DmNqUe

Re: Apassionata 2006: viel het tegen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 16:07

ik bender ook geweest met RenWaBl@bokt en ik vond het wel helemaal super alleen soms ook saai maar dit was ook de eerste keer dat ik ben geweest dus dat was gister Knipoog

velvet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 16:18

ik heb het ook naar mijn zin gehad.. leuk om een keer te zien.
iedereen heeft zijn eigen mening.

Janna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 16:26

Ik ben ook gister geweest, vond het leuk, mooie paarden vooral maar sommige dingen duurdde te lang en de muziek stond veelste hard. dat Opera hadden ze ook wel weg mogen laten van mij Clown
En ja je krijgt (vind ik dan) zo'n beetje het zelfde voorgeschoteld na 3 pas de deux heb je het ook wel gezien , ik hoef voorlopig niet nog een keer nee.
Maar de Paarden ja, die waren mooi Ja

RenWaBl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 16:29

Ik ben ook naar Goa geweest, maar Goa vond ik toch wel leuker dan Apassionata. Knipoog
Maar toen ik gister terug reed in de auto dacht ik de hele tijd: wat een geweldige show etc. Maar nu ik julie commentaar zo lees, denk ik: ja dat is ook wel weer zo. Lachen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-06 18:25

Tuurlijk waren de paarden mooi...en ze konden ook echt wel rijden maar er werd gewoon veel gedressuurd en als ik een Z proef wil zien kan ik ook gewoon naar een wedstrijd gaan. Het enige verschil met dit was dat het in een ander jasje werd gestoken d.m.v geluid, licht en kostuums...het is maar net hoe je het aankleed...maar ik heb nu wel ideeën voor de Bonte Avond op stal...Nagelbijten / Gniffelen

o0onadiao0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 18:50

ik vond het wel leuk om te zien,, jammer van sommige foutjes,, maar dat mini shetje! aah wat een schatje!! Haha!

karin1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 18:57

Ik vond het wel erg leuk. Ik hoef niet nog een keer, het is een mooie ervaring, maar ik heb het nu wel gezien Lachen

lexsus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 19:19

Wij zijn 2e Kerstdag naar Apassionata geweest. Een spectaculaire show. Inderdaad, rijtechnisch valt er wellicht het e.a. op aan te merken, maar het geheel is geweldig.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-06 19:26

Meningen zijn dus verschillend over de show...de één vond het geweldig en de andere vond het tegenvallen...ik kreeg trouwens wel een houten kont van die stoeltjes....Nagelbijten / Gniffelen

Heeft er iemand wel goede foto's? De paar die ik gemaakt heb zijn heel slecht...en ik heb nog wel een goede camera...maar de hal was te groot en er was te weinig licht....

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 19:56

Rijo schreef:
Ik ben gisteravond geweest en ik vond het ook wat tegenvallen.
Ik had er wat meer van verwacht. Ik miste vooral het witte paard met de enorme lange manen en een prachtige vrouw met jurk erop (die miste ik echt).

Ik zat aan de lange zijde vooraan, maar ik keek de gehele voorstelling in de lampen die in de bak waren verwerkt, dit was erg vervelend.

Wat vooral een ramp was was de garage!! Er was maar 1 ingang om binnen te komen!

Ik was er ook gisterenavond. Ik zat in vak E. Ik vond de show ook een beetje tegenvallen, misschien door de enthousiaste verhalen van anderen enz.

Ik zat aan de korte zijde vooraan, echt super plaatsen, behalve als je maar 1.60 bent en je voeten de twee en half uur durende voorstelling zo'n 10 cn boven de grond hangen.. Krijg je gigantische lamme benen van..

De garage was inderdaad een ramp.. Er probeerde zo'n 100 man tegelijk door een deur te komen met gevolg dat je 10 min stil staat. Als je eindelijk bij je auto was kon je nog half uur/drie kwartier wachten tot je eruit was.. vreselijk!

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 20:09

ik kreeg het cadeau was wel leuk maar voor dat geld zou ik het zelf niet doen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-06 20:16

Ik heb het geld zelf bij elkaar gespaard...Nagelbijten / Gniffelen Zonde geld zou ik nog net niet zeggen...Nagelbijten / Gniffelen

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 20:18

ik ben ook al een keer geweest en heb zitten twijfelen of ik dit jaar weer zou gaan maar als ik zo de reacties lees dan is het maar goed dat ik geen kaarten heb besteld

floor__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 20:30

Ik ben gisteren geweest en ik vond het echt SUPER leuk Haha! Ik snap niet dat anderen het niet leuk vonden Lachen vond het vuur alleen niet zo geweldig .. beetje eng Scheve mond Maar ik was er ook nog nooit geweest dus ik had niet echt wat verwacht. De minishet was lieefffffff Haha! Opera was vréselijk !! mn oren tuutten die avond nog na ! Ik vond die vrouw op een wit paard op het laatst iets heel speciaals over zich hebben. Ik weet niet wat het was, maar het was echt alsof ze een hele goede band met elkaar hadden. Ik vond dat als een paard ging stijgeren en dan op zn achterbenen ging springen ook heel coool! dat had ike cht nog nooit gezien! Ik heb ook een pet gekocht, en die heb ik alleen tijdens het slapen af gehad Tong uitsteken

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-06 20:48

Als je niet weet wat je kan verwachten en je hebt zulke dingen niet eerder gezien dan vind je het ook helemaal geweldig....zoals ik al ze over dat Western gedeelte, dat doet Ed Gosen bij mij op stal ook...met een beetje oefenen kan ik het ook wel...Nagelbijten / Gniffelen Dat vond ik dus niet speciaal. Maar dat kan het voor een ander wel zijn omdat die bijvoorbeeld alleen dressuur rijd en verder niets.

Maar ik ben blij dat jij het superleuk vond! Ja

_CS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 21:59

ik ben gister geweest.

Ik vond die belgische amazone met d'r paard wel leuk om te zien, alleen op gegeven moment wou die niet steigeren en zag ik zo die zweep tegen zijn neus aangaan. Heb dus niet geklapt haha.

Verder vond ik die 2 kerels met die stokken erg storend. Paarden hadden grote schaarbitten in en werden zo strak gehouden.Eentje ging protesteren en gaf hem geen ongelijk.

Verder die man en vrouw die samen reden. Die voruw op de shcimmel vond ik heerlijk om naar te kijken, maar die vent met die bruine, nee die moest met kin op de borst lopen en werd ook zo krom getrokken dat ik het ook niet raar vond dat die ook ging flippen tijdens de show.

Dat met die blacklight vond ik heel mooi om te zien, alleen toen ze gingen steigeren zag ik door bepaald licht de amazone zo erg naar achteren hangen dat ik echt even bang was dat ze achterover zouden klappen.

Het westerngedeelte met die stunts ging behoorlijk mis, maar daar kan ik wel om lachen ( blijven mens en die rnatuurlijk) verder die kerel met die lasso was ook erg langdradig. Die kerel met zijn bruine hengst samen met die operazangeres. Wat een VRESELIJK stuk. Die stem was behoorlijk irritant en vooral de combinatie vond ik niet kloppen.

met die cutting vond ik erg leuk, vooral ook toen het hoofdstel afging, zo zie je de vrijheid.

en natuurlijk de minishet vond ik geweldig,wat een schatje. en ach zo kun je nog heel lang doorgaan.

Voor mij hoeft het niet nog een xtje. Dan besteed ik mijn geld liever aan GOA, waar ik normaal kan zitten met mijn lange rug en benen hahaha.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-06 22:10

Ja...komt Goa nog een keer naar Nederland?

Marlous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 22:31

Ik ga morgen.. !Ben 2 jaar geleden ook geweest, dus ben benieuwd of het echt een nieuwe show is..

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 22:34

Shalimar schreef:

Zou ik ook wel eens willen weten Bloos

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-06 22:49

Marlous schreef:
Ik ga morgen.. !Ben 2 jaar geleden ook geweest, dus ben benieuwd of het echt een nieuwe show is..

2 jaar geleden Verward Hij was vorig jaar pas voor het eerst in Nederland....dus je moet in een ander land geweest zijn...Clown

Samouray

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 13:06

Tja, ben het wel met de meesten van jullie eens. Het was voor mij de eerste keer dat ik naar een dergelijke show ging, en had van te voren al op Bokt gezien dat de meningen verdeeld waren. Maar goed, toch de 27ste heengeweest met mn ouders en mn vriend en vond het heel erg tegenvallen. Bepaalde stukken vond ik wel erg mooi of leuk, bijvoorbeeld het begin en eind, die man met shet en mini paardje, Friezen en IJslanders. Ik vond het een bijelkaar geraapt zooitje (er zat totaal geen samenhang in de show) en sommige stukken vond ik erg saai of slecht. Zelfs mn moeder en mn vriend (eersteklas leken wat betreft paarden) zagen wanneer dingen misgingen! En die man die tussendoor een praatje maakte en grappig probeerde te doen hadden ze ook wel weg mogen laten!

Ik zat trouwens in hetzelfde hotel als de ruiters!! Voor de show dacht ik nog: goh, zou leuk zijn als ik ze hier tegen het lijf zou lopen en een praatje met ze kon maken. Ze zaten 's avonds inderdaad bij ons in de bar, maar had er geen behoefte meer aan.

Mmmm, als ik mn verhaal zo teruglees klinkt het wel erg negatief, maar vond het best leuk om een keer gezien te hebben!!! Maar de volgende keer geef ik mn geld liever uit aan wat anders. Vond de kaartjes wel erg duur in vergelijking met wat je er voor kreeg.

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 17:31

Ik ben vorig jaar geweest en vond het toen al niet bijzonder. Ik vond Goa leuker omdat daar buiten de paarden om ook nog veel te zien was. Geen Apassionata meer voor mij Knipoog

Miauwpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 17:35

Ik ben vorig haar gegaan. De paarden zijn natuurlijk heel mooi maar de show vond ik iets minder.

Alytuiere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 17:46

katiavl schreef:
Shalimar schreef:

Zou ik ook wel eens willen weten Bloos

Ik spreek vaak met een duitser die bevriend is met mensen van der Zauberwald (het bedrijf achter GOA). Goa is twee jaar geleden gestopt omdat een van de twee oprichters belastingfraude had gepleegd en een tijdje de gevangenis in moest. Dus toen bleef de andere oprichter in zn eentje achter en hij heeft niet genoeg geld om een nieuwe show op te starten. Er liggen wel plannen klaar voor een show genaamd Tajam, maar die start pas als er weer genoeg geld is (en spelen nog wel meer dingen maar geld is de grootste reden. Om je vraag dus te beantwoorden waarschijnlijk de komende 2 a 3 jaar hoef je ze niet in Nederland te verwachten. Als je het bij wil houden moet je even op www.zauberwald-fans.de kijken.

Wat betreft Apassionata, er is ook al een ander topic ( viewtopic.php?f=101&t=683774&hilit=&start=250 ) Knipoog
De paarden zijn mooi en natuurlijk als je werkt met paarden (en mensen) gaat er wel eens wat fout e.d. maar ik vind apassionata wel erg rommelig en er gaat iedere keer wat fout. Gezien hoe ze er mee adverteren en wat ze voor entree vragen vind ik het niet kloppen en hoef ik er niet meer heen. Je kunt meer voor dat geld krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 02:12

Ik ben er vanavond geweest! Het was echt onwijs gaaf, ben ook ooit naar Goa geweest, maar vond dit absoluut leuker! Lachen