Het is gebeurd, Annie is niet meer |(

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 06:46

Veel sterkte en wat heb je het mooi geschreven! Wel eng, dat ze zo'n grote dosis moest hebebn voor ze weg was, zou je bijna denken dat het toch haar tijd nog niet was.

haike
Berichten: 13526
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 08:43

Heel veel sterkte!

assie

Berichten: 9494
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-02 09:18

Buitenzorg schreef:
Veel sterkte en wat heb je het mooi geschreven! Wel eng, dat ze zo'n grote dosis moest hebebn voor ze weg was, zou je bijna denken dat het toch haar tijd nog niet was.

Ik vind het zelf een beetje raar geschreven eigenlijk, maar dankjewel Bloos .

Toen ze zoveel nodig had, dachten wij ook allemaal.. "het was haar tijd eigenlijk nog gewoon niet". Maar dat gold alleen voor haar lijf, haar benen waren gewoon wel echt kapot. Als ze nou goede benen had gehad... dan had ze nog wel 5 jaar kunnen doorleven Verdrietig

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 22:17

Ik ook sterkte??? Astrid had voordat annie ingeslapen werd maar effe als uitsmijter gespeeld door een jongetje weg te houden toen ze ingeslapen werd en die idiote stomkop voeg de hele tijd: waarom mag ik niet kijken? waarom niet? waarom mag ik niet komen een stuk of 4 x en dan heb je toch zo'n neiging van grrrrr boem maar astrid heeft het heeeel rustig opgelost en het jongetje is uiteindelijk weg gegaan! Was niets voor mij geweest half zes moet hij van het terrein zijn dus meteen er van af. Het jongetje was dan wel 13 ofzo maar toch de hele tijd dezelfde irritante vraag. 1 troost as bij bertha hoef je het halster niet af te doen want die heeft die vanavond ook alweer zo als vaak zelf afgekregen dus dat hoef jij over een aantal jaartjes niet te doen doet ze zelf wel.

assie

Berichten: 9494
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-02 17:36

Ja, ze had het vandaag alweer afgekregen... flauwe koe Verdrietig Maar ze krijgt wel een supermooi kalfje volgend jaar Lovers Knipoog

En ja, jij ook sterkte dennis