wat ik zou doen met 1 miljoen (euro)

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 20:16

Tango kopen!!!!!!!!
en in Oostenrijk gaan wonen

AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 21:25

eum..... een paard en een shet erbij kopen, die zet ik dan samen met duco in een GEWELDIG weiland met idd een witte omheining. Ik bouw er een mooi huis bij met stallen eraan. Ook maar ik een binnenbak.
Ik koop ook een goede trailer en een nieuw zadel (ben ik hoog nodig aan toe maar heb het geld er nu niet voor).
Ook neem ik meteen 2 leuke honden.

Cowgirl

Berichten: 23770
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 21:27

Wat ik wil is niet te koop voor 1 miljoen, ook niet voor 2 of 3 of zelfs voor al het geld van de wereld.

Mijn paard weer gezond.

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 22:10

Ik zou he een beetje rustig aan doen:

Blij lekker wonen waar ik woon
Koop Paljas, en een arabier of sportpony
en een konijn
naar de chincoteague eilanden.

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 22:17

Ik zou oxborn kopen en nog een paardje om haar gezelschap te houden, een stukje land kopen en daar een overdekte rijbak laten aanleggen, een vakantie naar cannada...........
voor de rest een beetje rustig aan met het geld.........

Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 22:35

hhmmm....daar moet je nog wel een beetje over nadenken. Ik zou iig ergens gaan wonen met fleur lekker op een boederij ofzo. En dan de pony kopen die ik nu bij rij! fleur haar grote vriendin! en dan als ik nog geld over zou hebben dan zou ik lekker op vakantie gaan! met mijn moeder!!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 23:37

scooby schreef:
...naar de chincoteague eilanden.


Eehh.. nooit van gehoord, waar kunnen we die vinden Verward ???!

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 00:00

mooi huis...met een grote wei en een rijbak.
4 pony's: 2 shetlanders en 2 arabieren.
zwembad in de tuin en voor mn vriend een ferrari en voor mezelf een corvette Haha!

Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 16:17

Ik zou een heel mooi huisje kopen met veel land eromheen. Ik zou een pensionstal bij mijn huis maken en zelf nog een paard erbij kopen (een supermooie natuurlijk), ik zou mijn vorige pony terugkopen en mijn huidige pony ook houden natuurlijk en die krijgen dan superstallen en staan overdag de hele dag in een supergrote wei. Ik zou een binnenmanege en buitenbak willen hebben en een leuke (vette) auto met twee-paardstrailer.

Caira
Berichten: 26087
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 16:38

een tinkerfokkerij!!!

marijke*

Berichten: 886
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Lubbeek, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 22:34

leentje schreef:
enkele maanden vakantie nemen, iemand zoeken die dan zolang thuis komt wonen en de dieren verzorgt, en dan in het noorden gaan trekken
de rest weer op de bank en goed en lang nadenken wat ik er mee ga doen


Okay Leen, als het ooit zo ver mocht komen, ikke wil wel op de dieren komen passen Knipoog

marijke

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 01:11

Cowgirl schreef:
Wat ik wil is niet te koop voor 1 miljoen, ook niet voor 2 of 3 of zelfs voor al het geld van de wereld.

Mijn paard weer gezond.


Oei, en dan realiseer ik me maar weer even hoe materialistisch mensen zijn...........

Werd even stil van je reactie in dit topic...

Sorry erg off-topic, maar moest t ff kwijt. Sterkte met je paard!

Gaby
Berichten: 3409
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 09:07

Buitenzorg"]
[quote="Cowgirl schreef:
Wat ik wil is niet te koop voor 1 miljoen, ook niet voor 2 of 3 of zelfs voor al het geld van de wereld.

Mijn paard weer gezond.


Oei, en dan realiseer ik me maar weer even hoe materialistisch mensen zijn...........

Werd even stil van je reactie in dit topic...

Sorry erg off-topic, maar moest t ff kwijt. Sterkte met je paard!
[/quote]

En toen werd ik weer met mijn neus om de waarheid gedrukt ...

Veel mensen die ziek zijn of dieren hebben die ziek zijn , zouden er alles voor geven om ( het dier te laten ) beter te worden
( taalkundig is dit een geweldig zin )

Formule
Berichten: 106
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 09:30

ik zou een eigen paard kopen en die gewoon gezellig op een manege zetten en van al dta geld kn ik dan wel lekker een tijdje dar staan en kopen wat ik wil als ik iets nodig heb en ik zou ook een leuke auto voor mijn ouders kopen!!!

JoT

Berichten: 4016
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 09:55

Hmm, leuk huisje kopen ergens (niet te groot) met een werkster erbij om het schoon te houden (heb een pesthekel aan het huishouden!). Paardje kopen, 2 dagen in de week minder gaan werken om ook daadwerkelijk tijd aan mijn paard te kunnen besteden, donatie aan het Wereldnatuurfonds en de Dierenbescherming en de rest (?) op de bank voor later. Grote cadeaus zouden mijn ouders en zus nooit van me aannemen, dus dat hoef ik ook niet te proberen. Misschien wel een leuke vakantie ofzo. Wat is een miljoen toch eigenlijk snel op!

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 13:20

Wat ik zou doen met 1 miljoen? Goh... dat weet ik niet, maar datgene wat ik wil is neit te koop... Ik zou willen dat ik Berdientje erg lang bij me kan houden en dat ze gezond blijft. Verder zou ik voor sommige mensen die ik ken willen dat ze een beter leven hadden.. En dierenleed meot de wereld uit! Maar ja dat kan allemaal niet met geld. Maar als ik 1 miljoen had... zou ik zorgen dat Berdientje en ik een lekker plekkie zouden hebben, waar we allebei oud en gelukkig kunnen worden.

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 14:19

Ik een boerderij met 5 stallen, Pouskin koop ik en nog twee andere new foresters en twee stallen verhuur ik aan twee paarden, ik koop een weide en een vijver waar de paardjes afkoeling in de zomer kunnen nemen en een zonnebank voor de paarden

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 15:12

Sterre"]
[quote="scooby schreef:
...naar de chincoteague eilanden.


Eehh.. nooit van gehoord, waar kunnen we die vinden Verward ???!
[/quote]


In je Atlas Schijnheilig nee ze leggen bij de kust van Calefornie geloof ik, is met wilde pony's daar.

moniquelucky

Berichten: 2748
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 16:47

-een leuk dressuurpaardje kopen, en Reus voor recreatie gebruiken
-een trailer kopen
-goede privelessen nemen
-een autotje kopen
-mn ouders en broer wat leuks geven
-wat aan de dierenbescherming en Brooke hospital geven
-en..als er nog geld over is, leuke vakantie, leuke kleren,enz.

Maar ach...dat zal wel een droom blijven...1 miljoen euro!!!

moniquelucky

Berichten: 2748
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 16:52

Cowgirl...heel mooi gezegd!!!
Ik hoop ook dat het goedkomt!!!
Hetzelfde hoop ik voor Reus!!! En...het is waar..gezondheid is veel belangrijker...maar een beetje geld is ook wel lekker om al die dierenartsrekeningen te kunnen betalen!!! Sterkte!!!

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 16:52

Eerst een ander huis kopen met mogelijkheid tot een eigen stal voor Remy of een pensionstal in de buurt. En dan ontslag nemen en in de paardenbranche of dierenbranche gaan werken.
Verder gewoon blijven leven zoals ik nu doe....

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 11:44

scooby schreef:
In je Atlas Schijnheilig ...


Daar heb ik ze idd gevonden Knipoog ...

Citaat:
... nee ze leggen bij de kust van Calefornie geloof ik, is met wilde pony's daar....


....maar niet voor de kust van Californie Pling !
Ze liggen voor de kust van Virginia, wat aan de oost-kust ligt, dus precies aan de andere kant }> !

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 12:16

uem goede vraag ik denk dat ik spulle voor chat koop en veder ach ik heb niet iets wat ik echt zou willen ja er is wel iets maar dat is niet te koop.......

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 12:34

Zo, wat zou ik doen:

- meteen op een hoge renterekening zetten, waar ik 3-4% rente krijg per jaar. Dat is toch alweer 30000-40000 Euro extra per jaar. Dan weer eens na gaan denken over hoe ik dat geld gebruik, maar terwijl ik nadenk, wordt het geld tenminste niet veel minder waard.

- dan eens gaan rekenen wat ik nou nodig heb om mijn dromen te verwezenlijken, vwb de ponyfokkerij, maar zeker ook voor Katja en Jan. Wat hebben we nodig, waar wil ik dat doen enz? Cashflow is daar even belangrijk als kapitaal.

- ook eens kijken wat ik voor werk ik wil doen. Met een beetje geld achter de hand kan ik meer risico's nemen; misschien zelfs voor mezelf beginnen of zo.

- Dan het geld gaan verdelen over onmiddelijke uitgaven (eens op vakantie, tuin af laten maken, enz). De rest verdelen over investeringen, faciliteiten enz. 1 Miljoen Euro is in investeringen op het moment meer waard dan 2 Miljoen een jaar geleden.