eerste keer m2!

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 19:11

Wat gaaf zeg, ik vind het ook zo'n superknol om te zien!! Party!!
Ik zou ook trots zijn hoor, vooral als je naar die veulenfotootjes in je profiel kijkt!! Dat heb je toch maar mooi zelf gedaan! Knipoog

Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 10:09

Wat een goed resultaat! Gefeliciteerd! Dat Z komt nu wel heel dichtbij .....

Ik vind Lot niet echt zwaar qua type hoor, hij is misschien iets steviger in het beenwerk dan de gemiddelde KWPN-er. Mijn Kaminka is bijvoorbeeld forser dan menig groninger en zij is toch echt een KWPN-geval.

Beenbeschermers moeten bij haar ook in maat xl en bij Toon past eigenlijk helemaal niks om zijn benen, die zijn nog een maatje forser.... Haha!

Ik vind Lot erg luxe, prachtig paard!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 10:54

wat een l u l van een jury om te zeggen dat een paard in de ploeg zou moeten. Maar de omvang van Lottel is toch in jouw voordeel, hij is niet zo groot maar oogt erdoor wel veel groter. Dat Z kun je gemakkelijk halen hoor, met hem.

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 12:51

Haha errug herkenbaar zenuwen en ik ben pas B. Goed meteen een winstpunt. Heel veel succes in de M2!!!

Billy

Berichten: 20714
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 12:56

Ik hou niet van die iele paarden, geef mij maar een paard met massa. Ik heb ook nog even naar een groninger gekeken, maar ben uiteindelijk toch gezwicht voor een tuiger.
Maar ik vind het heel knap dat je met een ploegpaard in de M2 gekomen bent. Knipoog Haha! Gefeliciteerd

Nimber

Berichten: 26558
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-02 13:16

thanx allemaal enne lisette het wordt alleen maar erger teminste bij mij wel eerst doodzenuwachtig voor de L de B ging dan wel maar de L jeetje dan moet je al een boel meer! Toen de M1 in de M rijden al die goede ruiters pffff en Nu de M2 al die goede paarden en ruiters...