Dit verslag heb ik geschreven in mijn paardrijbroek!!!

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 14:00

Lekker dat je weer gereden hebt, zo blijkt wel weer, de meest eigenwijze mensen kom je tegen in de paardenwereld *LOL* Ik heb ook ooit met een onwijze hersenschudding een buitenrit gemaakt, kon niet meer wachten om te gaan rijden.

Denk dat Heike zch nog wel even koest houdt voorlopig, als er in je rug iets verkeerd schiet heb je wel een behoorlijk groot probleem. Bovendien zal ze misschien weer wat vertrouwen moeten krijgen samen met Barley, en bij jou is het tenminste niet met een paard gebeurd.
Wel luxe trouwens, om in plaats van je eigen paard 'dan maar een Fries' van stal te pakken, zoveel heb ik er thuis helaas niet voorhanden.

Heeft Levant trouwens al een nieuw baasje?

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 15:10

Ik word om de haverklap uitgelogd!!! Boos!

Sjuimpje, voorzichtig aan hoor! Het zou zonde zijn als je later kunt starten omdat je nu te snel wilt en iets verslechterd.

+ Marc en Judith van Marcroix? Die Marc heeft een paard van een vriendin van mij goed de verzuring ingereden (jaja, bloed getest door diernearts). Eerst 20 minuten knallen, dan nauwelijks uitstappen en hup op stal. Niet om l*llig te doen ofzo, maar het zou jammer zijn als jij en Ozep straks allebei moeten revalideren! Knipoog

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 17:50

Hee goed Suus dat je weer hebt gereden! Wel heel eigenwijs, maar goed, je zult zelf wel voelen wanneer het kan of niet! Haha! Knipoog
Doe je wel voorzichtig??

Lovers

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Dit verslag heb ik geschreven in mijn paardrijbroek!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 18:55

Sjuimpje schreef:
Zo!
Mooi dat we dat weer achter de rug hebben,
en die chirurg en fysiotherapeuten kunnen ook mooi de pot op!
Eerst zitten zeiken dat het ZEKER 3 maanden zal duren voordat ik weer op een paard kan zitten, dan me nog even onzeker maken door continue hoofdschuddend naar me te zitten kijken terwijl ik zit te zwoegen op mijn oefeningen.
Ik ga nu gewoon mijn eigen gang, want nadat ik dat voor 2 weken terug heb besloten heb ik de grootste vorderingen gemaakt en zit ik mooi alweer na 6 weken op een paard, fijn was het niet maar dat doet er niet toe, gewoon even doorzetten dan kan ik eind van de maand weer op Ozep en volgende maand weer op wedstrijd! Pling



Precies helemaal gelijk in, de pot op met die chirurgen en therapeuten, tssssssssss je weet het zelf toch het beste Haha! Haha! Haha! . Of is het gewoon zo dat alle paardenmutsen eigenwijs zijn......zeiden ze tegen mij Knipoog

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-02 08:28

Levant is in oktober al verkocht,
en het zijn id die Marc en Judith, tja, ik heb geen klagen, tuurlijk wordt er niet zo mee gepoetst en gefrut zoals ik dat zou doen...
Verder is het wel eens goed voor die draak dat hij aangepakt wordt, hij heeft soms van de periodes..... Boos!
Ik krijg hem er ook wel doorheen alleen ik heb daar wel meer tijd voor nodig als Juud of Marc.

Morgen moet ik overigens weer naar de fysio, ben benieuwd of ze nog wat zinnings te melden heeft Knipoog

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 13:59

Haha en wat zei de fysio?? Dat je zeker super vooruit was gegaan en dat het heeeel erg te merken was dat je zo rustig aan had gedaan??? Haha! Schijnheilig
En jij toen maar lachen in je vuistje... *LOL* Sigaar

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 17:05

He wat goed!
Dan mag Bart mijn naamgenootje ook weer snel beter maken Knipoog