Paardenmarkt in Doetinchem

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
yarka

Berichten: 761
Geregistreerd: 16-08-04
Woonplaats: gelderland; Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 13:26

Gezellig samen de cross lopen!?

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 17:02

Er zullenn ongetwijfeld mensen starten, op zaterdag denk ik, dan is het concours voor paarden en pony's. Maar misschien is het beter om op zondag samen ergens op het terrein af te spreken, een stukje cross lopen lijkt me wel leuk, maar vooral meten dat is gezellig!

Aline4

Berichten: 901
Geregistreerd: 22-01-03
Woonplaats: Hengelo G

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 17:22

yarka schreef:
Waar in zelhem staan je paarden?
Onder je avatar staat trouwens dat je in Hoog keppel woont?

Profiel aangepast Lachen Ik ben 4 mnd geleden verhuisd.

Ik "de" zondag naar het hippisch festijn. Cross lopen. Gaan er nog meer van jullie? en zo ja, hoe herkennen wij elkaar?

Groetjes,

Aline

p.s.: Bij de Radstake natuurlijk, ergens achterin September. Nog even op de borden kijken langs de weg.

yarka

Berichten: 761
Geregistreerd: 16-08-04
Woonplaats: gelderland; Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 08:24

Aline4 schreef:
Profiel aangepast Lachen Ik ben 4 mnd geleden verhuisd.

Ik "de" zondag naar het hippisch festijn. Cross lopen. Gaan er nog meer van jullie? en zo ja, hoe herkennen wij elkaar?

Groetjes,

Aline

p.s.: Bij de Radstake natuurlijk, ergens achterin September. Nog even op de borden kijken langs de weg.


De cross is op zondag 26 september.
Alleen kan ik dan waarschijnlijk niet, mijn broer is die dag jarig. Als hij besluit die middag zijn verjaardag te gevn (i.p.v. 's avonds) kan ik dus niet de cross gaan kijken. Als hij zijn verjaardag dus niet houdt die middag ga ik wel de cross lopen. Zou het leuk vinden om elkaar dan te ontmoeten.