Een haflinger.... hoe gesprek beginnen?

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 17:40

Kiara"]
Volgens mij heb je het inmiddels wel al verteld?
Het is nu al de 26ste!
Laat eens weten hoe dat ging?
[/quote]


[quote="twinkle1986 schreef:
heyhey bedankt voor de tot nu toe gegeven reacties, ik heb er met ze over gepraat en ze willen vrijdag gaan kijken.. Het is nog niet gezegd dat het mag enz. maar het begin is er. dus het blijft even spannend Haha!


Vrijdag is morgen...

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 21:06

Nou, als ze al willen gaan kijken lijkt me dat een heel goed teken. Veel succes morgen, hopen dat het door kan gaan!
Kom gewoon met goede doordachte plannen, dan kom je al een heel eind.

twinkle1986
Berichten: 229
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 21:43

Kiara schreef:
Volgens mij heb je het inmiddels wel al verteld?
Het is nu al de 26ste!
Laat eens weten hoe dat ging?

twinkle1986 schreef:
heyhey bedankt voor de tot nu toe gegeven reacties, ik heb er met ze over gepraat en ze willen vrijdag gaan kijken.. Het is nog niet gezegd dat het mag enz. maar het begin is er. dus het blijft even spannend
Haha!

twinkle1986
Berichten: 229
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 22:30

hey allemaal.. ik heb vandaag jammer genoeg besloten dat ik m toch maar niet neem... Er zitten te veel maartjes aan.. hij heeft zomerexceem en is gauw kreupel.. maar nu ik weet dat mn ouders wel nieuwschierig waren geworden kijk ik maar even verder naar een haflinger die niet van alles heeft... ik vind het erg jammer maar ik weet ook dat als ik het wel zou doen dat ik veel geld aan hem kwijt raak alleen al door zomerexceem.. dus als iemand nog een haffie weet en het lieft in de buurt van harderwijk... ik hoor het wel..

melaniieeeH

Berichten: 95
Geregistreerd: 05-08-04
Woonplaats: eindh0ven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 23:20

Balen! Maar Succes verder met zoeken! Ik hoo pvoor je dat je nog een ander paard ziet!

Medea

Berichten: 1001
Geregistreerd: 31-01-04
Woonplaats: Woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 11:03

twinkle1986 schreef:
hey allemaal.. ik heb vandaag jammer genoeg besloten dat ik m toch maar niet neem... Er zitten te veel maartjes aan.. hij heeft zomerexceem en is gauw kreupel.. maar nu ik weet dat mn ouders wel nieuwschierig waren geworden kijk ik maar even verder naar een haflinger die niet van alles heeft... ik vind het erg jammer maar ik weet ook dat als ik het wel zou doen dat ik veel geld aan hem kwijt raak alleen al door zomerexceem.. dus als iemand nog een haffie weet en het lieft in de buurt van harderwijk... ik hoor het wel..

Inderdaad jammer. Maar wel een verstandige keuze, denk ik.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 11:08

Verstandig dat je besloten hebt om hem niet te kopen. Over de zomerexceem zou ik me geen zorgen maken, wel over het feit dat hij vaak kreupel is.

Veel succes bij je zoektocht. En bijt je niet vast op een Haflinger, er zijn heel veel leuke rassen die voor jouw geschikt zouden zijn.

DanielleJ

Berichten: 561
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 11:25

ja,. ja, ja ???? Hyper! Hyper!


Vertel vertel !!! Hyper! Hyper!

Ik sta te stuiteren van spanning bijna !!!!! Hyper! Hyper!

Is het gelukt of niet ??

Ik heb er vroeger wel (zeker) aan gedacht, maar ik heb het nooit aangedurfd.... (aan m'n ouders vragen of ik een paard mocht kopen)

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 12:45

DanielleJ schreef:
ja,. ja, ja ???? Hyper! Hyper!


Vertel vertel !!! Hyper! Hyper!

Ik sta te stuiteren van spanning bijna !!!!! Hyper! Hyper!

Is het gelukt of niet ??

Ik heb er vroeger wel (zeker) aan gedacht, maar ik heb het nooit aangedurfd.... (aan m'n ouders vragen of ik een paard mocht kopen)


LEZEN.. Ok? Scheve mond

Verstandig om hem niet te nemen, een paard hoort niet gauw kreupel te zijn Knipoog

DanielleJ

Berichten: 561
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 13:07

ohh. Skjoesmie !!
Nee, als een paardje gauw kreupel is, dan is het niks nee...Bloos

sammetje

Berichten: 1654
Geregistreerd: 09-12-03
Woonplaats: nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 18:46

He, jammer hoor. Maar niet getreurd, nu je weet dat je ouders er wel positief tegenover staan kan de zoektocht gaan beginnen toch? Er zijn behoorlijk wat haflingers te koop hoor. Zeker nu de winter er weer aankomt komen er weer heel wat meer paarden te koop staan.

Cowgirl

Berichten: 23770
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:05