Probleem: krijgen pony niet te pakken

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-04 18:38

Vorig jaar sprong ik ook zonder zadel en hoofdstel op die pony in het land.......en ben er toen afgekukeld Haha!

Rainbowgirl

Berichten: 519
Geregistreerd: 02-07-04
Woonplaats: Hijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 19:50

Wat bij mij altijd goed werkte is op je hurken, knieƫn gaan zitten en wachten tot hij vanzelf komt...Hij word vanzelf een keer nieuwsgierig naar wat je hebt...

m0on

Berichten: 144
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: Groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 21:22

jepz, eigenlijk gewoon in de wei gaan zitten met iets lekkers en geen aandacht aan haar geven tot ze komt... kan wel heel lang duren... Knipoog

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 21:43

Alle andere paarden uit de wei halen wil vaak ook werken, maar ja, ik weet natuurlijk niet of die mogelijkheid er is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 21:58

niet in een hoek drijven of erachteraan lopen, hij houdt het toch langer vol.

neem iets krakends en iets lekkers mee. ga ergens zitten kraken en als hij naar je toekomt gaat je een stukje van het lekkers naar hem toe. uiteindelijk staatie voor je neus en heb jum!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-04 00:39

Alacairion schreef:
niet in een hoek drijven of erachteraan lopen, hij houdt het toch langer vol.

neem iets krakends en iets lekkers mee. ga ergens zitten kraken en als hij naar je toekomt gaat je een stukje van het lekkers naar hem toe. uiteindelijk staatie voor je neus en heb jum!


Als het zo makkelijk ging *LOL*

Maar we hebben hem een halster omgekregen en in een ander stukje land gezet (wat kleiner) volgens mij is die bekeerd ofzo haha echt een rare pony Verward

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 10:08

Oh, ik ga toch echt niets lekker gaan geven aan een paard die je in de zeik zit te nemen. Ik laat het paard net zolang rennen tot hij er genoeg van heeft. Hij zal er zelf wel moe van worden en uiteindelijk wel willen gevangen worden.