Vln alléén de boze wereld in!! (Afspenen) foto's

Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance

Toevoegen aan eigen berichten

MiraMar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 17:18

Aaah, arme Nico, arme Ryvana Ach gut Kan me voorstellen dat het hartverscheurend was...
Maar wat is jouw kleine kernrampje een ontzettend mooie vent aan het worden zeg! Haha! Echt super

Noble-Girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 07:54

Wat een reacties Bloos! ........ Tong uitsteken
Dacht toch echt dat ik de grootste m*ts was die het zo moeilijk heeft gehad met afspenen Haha! Haha! Haha!
HA HA HA
Zo zie je maar weer, waar bokt al niet goed voor is Schijnheilig

Voor iedereen die nog moet....veel succes (en sterkte Ach gut )
Die van mij zijn helemaal rustig, hebben het prima naar de zin en ik....???
Ben ook aan het genezen van mijn liefdesverdriet Bloos..... Haha!

irmalouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 12:55

wat heb je het mooi opgeschreven noble-girl kreeg een brok in mijn keel, gelukkig gaat het goed met Nico, denk toch dat niemand het leuk vind om haar/zijn paardenkind weg te moeten brengen. Als in september Noa van marloes weggebracht wordt zou ik het ook wel niet droog houden laat staan Loesje, maar het is voor zo'n veulentje denk ik wel geweldig om met leeftijd genootjes samen te zijn Lachen

Barvrouwke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 13:00

Tjeej, arm ding. Maar waarom heb je dan niet afgebouwd?

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 18:11

Och ja dat afspenen.....Samen in de trailer weggebracht en daar even in de buitenbak gestaan. Na een uurtje de kleine in de box en ik met mams snel de trailer in en weggereden Huilen . Eenmaal thuis was ze erg onrustig, 's nachts heeft ze haar hele hals aan de onderkant opengehaald omdat ze via de hooiruif naar buiten kan kijken en is dus steeds heen en weer langs het metaal gegaan Huilen. Na drie dagen hinniken en heen en weer lopen in de bak kwam ze tot rust. De uier droogde mooi op en ook de kleine had het met een maatje snel naar zijn zin. Maar leuk was het zeer zeker niet . De opfok was best ver weg, dus ik kon niet zomaar even snel heen en weer terwijl ik hem daarvoor iedere dag zag.....Nog 2 maandjes en dan komt ie weer thuis na 2 jaar in de opfok te hebben gestaan en de tijd gaat me dus niet snel genoeg!
Ik hoop dat jouw veulen ook een fijne opfokperiode krijgt!!!
(mooie merrie en knap veulen by the way!!!)