wat vinden jullie hier van????

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 11:22

snoocky schreef:
maar jullie zouden het tovch ook aan nemen de helft of zouden jullie het hele bedrag ijsen?


Ik zou het hele bedrag eisen, natuurlijk niet de nieuwprijs. Desnoods voor gerecht gaan. Jullie zijn allebei minderjarig, maar genoegen nemen met de helft omdat je anders niets denkt te krijgen...

Caira
Berichten: 26087
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 11:29

Laat je ouders dit oplossen en haal het zadel idd gewoon op! 35 euro voor een zadel is helemaal niets!

ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 11:39

Jeeminee zeg!Zoiets gemeens heb ik gewoon nog nooit van mn leven gehoord! Jij bent echt goed beet genomen door iemand die zich voordeed als je vriendin. Ik zou echt al mn geld opeisen en idd anders ook naar het gerecht gaan!!70 euro voor een zadel en nog steeds is ze zo ondankbaar om er de helft minder voor te geven!!!!!

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15489
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 15:41

Ik snap werkelijk niet dat jullie accoord zijn gegaan met 35 euro. Een zadel van 70 euro is al een koopje, maar ik zou me echt niet laten afschepen met 35 euro....

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 16:16

Helaas heb je altijd van die ''vriendinnen'' Ik heb er ook zo een en daar leen ik echt niets meer aan uit.
Jammer dat het zo gegaan is, ik had me niet met 35 euro laten afschepen. Scheve mond Desnoods haal je je ouders erbij! Kom nou zeg...

snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-04 22:39

ja ze zegt dat ze het zadel niet meer hefet Verward
en ja ze 19 jaar dus

Mews

Berichten: 5505
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 23:39

Als ze het zadel niet meer heeft zou ze er ook geen 35 euro voor betalen... Van wat ik tot nu toe van dat meisje heb gehoord in ieder geval! Ik zou er écht geen genoegen mee nemen hoor, 35 euro is inderdaad echt niks dus je kan beter een nieuwe koper zoeken.

Wat zegt haar opa dan tegen je vader? Zegt die ook dat ze het zadel niet meer hebben? Is die opa dan niet zo redelijk dat hij het toegeeft en het zadel teruggeeft in plaats van het geld als jullie dat vragen?

snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-04 23:49

nee die opa zegt dat ze het zadel niet meer heeft Verward ik geloof er niks van marja.
en dat meisje die wilt niks betalen, dus betaald dr opa het voor dr Verward .

,maar ik vind zalf 35 euro ook erg weinig voor een zadel van een half jaar oud .

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 18:28

Ik zou het hele bedrag eisen!!!

Arzil

Berichten: 4876
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 19:54

Dat kan ze toch gewoon niet maken!! Zij heeft gewoon jou zadel en moet dan ook het bedrag betalen dat jij ervoor hebt gevraagd. Misschien heeft zij het alweer voor veel meer verkocht en daar zit jij dan lekker mee! Gewoon eens hard aanpakken die meid, want dit kan echt niet hoor!!

xSuusx
Berichten: 1299
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 22:30

hoi,

ik ken haar persoondelijk erg goed.
ik ben die susan waar ze het erg vaak heeft geflikt!
als je aangifte doet spant ze iedereen voor der karretje er krijgt zxe het voor elkaar dat zijn bij de politie gelijkk krijgt!
dit heb ze ook heel vaak bij bij gedaan!
en sanne het hele bedrag nemen hoor zei verdient dit niet!
ga desnoods naar de politie!

GR

truusbertha

Berichten: 162
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Dieren (joepie eindelijk!!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 00:54

Nou, je moet er van uit gaan dat degene die gelijk heeft, gelijk krijgt.
Aangifte doen van diefstal zal een wijze les zijn.... Reken maar dat de agenten van tegenwoordig een cursusje gesprekstechnieken hebben gehad en dat je ex-vriendin door de mand gaat vallen!!!!
Doe aangifte van diefstal!!
Ze zal zeker het afgesproken bedrag moeten betalen! Het HELE bedrag!
Succes hoor, lijkt me wel moeilijk....
Groetjes

Ode

Berichten: 1537
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 08:32

Ik zou haar gewoon op gaan zoeken op de tijden dat zij aanwezig is bij haar paard.
Misschien laat zij haar kast open als zij bijv. aan het poetsen is.
Dan kan je mooi je zadel uit die kast halen.
En als zij bijv. aan het rijden is zou ik hem gewoon van het paard af halen ....en heb ik niets temaken met de ruiter die er toevallig op zit.

Misschien hard.....maar zij heeft ook totaal geen respect voor jouw en houdt ook helemaal geen rekening met je.....dus waarom zou je rekening met haar houden?

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 08:43

odje schreef:
Ik zou haar gewoon op gaan zoeken op de tijden dat zij aanwezig is bij haar paard.
Misschien laat zij haar kast open als zij bijv. aan het poetsen is.
Dan kan je mooi je zadel uit die kast halen.
En als zij bijv. aan het rijden is zou ik hem gewoon van het paard af halen ....en heb ik niets temaken met de ruiter die er toevallig op zit.

Misschien hard.....maar zij heeft ook totaal geen respect voor jouw en houdt ook helemaal geen rekening met je.....dus waarom zou je rekening met haar houden?


Ik denk dat ik dat ook zou doen. Het lijkt mij dat je weinig andere keuzes hebt. Veel succes.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 14:11

Oeh is Sabine weer aktief? Die staat er om bekend! Die jat alles wat los en vast zit en met name paarden Boos!
Aangifte doen bij de politie van verduistering... Ze is er bekend dus de politie is er misschien wel happerig om Knipoog

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 14:41

Ik vind het echt heel sneu voor je.
Het is idd niet erg handig om iemand zomaar iets mee te geven, maar ja, je dacht dat ze je vriendin was.
Leer hier uit!
Nooit zo iets aan iemand meegeven.
Ik hoop dat je iets kan regelen met de politie ofzo.
Zij moet gewoon jouw zadel terug geven, of het hele bedrag betalen, niks anders.
Succes hoor!

Mies2

Berichten: 339
Geregistreerd: 29-04-04
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 14:52

[quote="snoocky"]nou we hebben dr gesroken , en zo als ik al zij dr opa gaat het betalen.

maar ze gaan maar de helft betalen van het bedrag wat ik vroeg Stoom uit je oren (35 euro voor een zadel dat maar een half jaar oud is),
nou ik kan het maar beter aan nemen anders heb ik niks!!
hij izj dat het alebij ons schuld was, maar een ding weet ik zekerik wil niks meer met dr temaken hebben, en de volgende keer luisteren naar de anderen!die zijden dat ze dit zou vlikken!!

Sorry hoor je zegt 35 euro weinig voor een zadel van een half jaar oud vind je 70 euro dan niet wat weinig?
En ja ik zou het hele bedrag eissen!!

Groetjes

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 15:12

35 euro voor een zadel?
Zijn ze gek geworden ofzo?

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 15:38

ik zou gewoon stiekem haar kast openbreken hoor,en al haar spul jatten.
en doorverkopen.
wat zij kan kan jij ook!!
(klinkt bruut,maar laat niet met je sollen man)

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 15:53

Ik geloof dat ik dezelfde neigingen zou krijgen als Diana.

ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 17:07

Nou sorry hoor, maar ik zou ook eerst naar de politie gaan en als die er niks aan wil doen ook die kast open breken!!Een beetje jouw eigen zadel weggeven voor 35 euro!!Nou ik zou dat nooit doen alleen misschien bij mijn beste vriendin maar zeker niet als het op deze manier gaat! Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 12:58

wat een ongelooflijke k*ttr*t Boos! desnoods ram je die opa maar in elkaar maar jij MOET en ZAL je zadel of die Geld, geld! 70 krijgen, wie denkt ze wel niet dat ze is. Doe aangifte bij de politie en desnoods steel je hem gewoon terug, wat zij kan kan jij ook.

ingvdh

Berichten: 6383
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 13:17

Ik zou niet accoord gaan met die 35 euro hoor!

Als het "kwijt" is, dan is zij nog altijd verantwoorlijk voor de schade omdat zij het zadel onder haar hoede had. Een zadel van een half jaar oud kan nooit 35 euro waard zijn. Zij zal jou dus de schade moeten betalen, daar zijn WA verzekeringen voor.

Ik zou gewoon aangifte doen bij de politie. Neem de "bewijzen" mee, zoals het msm gesprek en probeer, op papier, een soort lijstje te maken op datum wanneer wat is gebeurd en afgesproken met haar.

Bijv 12 april, zadel aan haar gegeven om uit te proberen
21 april heeft ze aangegeven dat ze het zadel wilde houden
enz enz.

Als jij met zo'n lijstje komt sta je vrij sterk en zij dan aan moet tonen dat het niet waar is.
Heb je nog een aankoop bewijs? Zo ja neem dat mee.

TotalMona
Berichten: 173
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 14:08

ik wil even snel reageren op je verhaal, sommige dingen draaien jullie om, want zoiets heeft zij niet bij Susan geflikt. maar Susan bij haar!! en daar heb ik getuigen van!! zij is ook niet goed bezig geweest met dingen, maar jullie bij haar ook niet. en het is een eigen risico met die dingen. en even voor de duidelijkheid, het zadel is wel gestolen. ik ben pas bij haar pony en veulens geweest, en dat zadel heeft zij niet. en ik weet dat ze daar niet over liegt. en dat zij bij haar oma en opa woont is niet vanwege problemen ofzoeits. haar ouders zijn gescheiden, en naar endhoven in de buurt verhuist. en zij wilde niet zo ver weg wonen vandaar. en jullie kunnen hara nu wel met van alles in de grond stoppen, maar doe niet alfos jullie heilig zijn. hoe vaak hebben ze haar dingen geflikt waar jullie vanaf wisten? en dan allemaal jullie mond dichthouden?? dat doen "vriendinnen" ook niet bij elkaar. zo een vriendin was je dus blijkbaar niet. als je al die dingen van je "vriendin" liet gebeuren. ik snap het verhaal van jou kant. ik weet ook niet wat ik ervan moest denken. maar Susan, die is ook heel erg schijnheilig. die heeft sabine haar kast met al haar spullen voor meer als de helft leeg gerooft. (en zeg nou niet dat het niet waar is), want je gebruikt die spullen ook nog gewoon susan, en dat is wel heel dom van je. sorry voor mijn kant van het verhaal. maar ik heb genoeg bewijs, dat niet alleen sabine zo is. bij haar "vriendinnen".

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 14:41

Nou, dan is Susan maar net zo erg.
Dat neemt niet weg dat die Sabine dat zadel gewoon moet betalen.
Dat het ding gestolen is, is banketstaaf voor haar, maar zij zou het zadel kopen, dus moet ze gewoon betalen.
Als dat zadel echt gejat is kan ze dit met de verzekering regelen.
Als je iets koopt van iemand dan betaal je daar gewoon voor, punt uit.