HypoDRAMA, echt niet normaal!! (lang)

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 09:05

Wij hadden het met hypoplaza. We hadden een deken die waterdicht moest zijn en dat was ie niet, gingen hun hem testen en was ie volgens hun wel waterdicht. Toen kregen we een tegoedbon maar wel van 7,50 minder dan die deken was omdat Maarten toch zijn gelijk wilde hebben Scheve mond (die had hem gestest). Toen moesten we er dus wel komen om die tegoedbon op te maken, bijna allemaal wormenkuren voor gekocht. Eigenlijk wil ik er niet meer komen en geen geld aan ze uitgeven maar toch wil ik er soms even langs omdat ze er toch wel leuke spullen kunnen hebben, ze hebben daar veel keus in shabrakken en das bij divoza weer minder.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 09:59

Waar zit die winkel dan?

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 10:10

Ik ga altijd naar Hypoweert, super service hoor! Ze helpen me altijd goed en zijn ook heel vriendelijk Lachen

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-04 10:35

mijndario schreef:
Hmmm...Ik heb dus een jaar geleden daar een zadel gekocht, ook bij mij dede ze alsof dat zadel bijna nix kostte (495 euro). Maja, mijn zadel is nu bij Hyporama in weert, om hem op te laten vullen, en nee ze kwamen niet passen, want dan zouden ze alle paarden door heel nederland langs moeten komen...maja en nu konden ze hem opvullen omdat ze zagen waar het 'ingedeukt' was... keej dan. Deze eerste x opvullen was trouwens gratis. Maja ik heb er nu al zoooo veel over gehoord, neej dan maar een iets duurdere zaak.

Oja en als mijn zadel niet goed ligt, dan komen ze het maar lekker weer proberen of ik ga naar een ander.



Ik weet niet of het daar ook zo is maar bij deze winkel wisten ze echt niet waar ze het over hadden. Ze wilden namelijk de wintec gaan vullen terwijl Vroegop gelijk al zei dat dat zadel helemaal niet geschikt was voor de rug van mijn paard, en dat we met vullen alleen het zadel en het paard zijn rug zouden verpesten.

Daar kan ik dus nog het kwaadste om worden, ik heb uitgebreid uitgelegd hoe de rug van mij paard was, heb foto's meegenomen en de diagram van zijn schoft maar

Als ze je zadel bij gaan vullen maar ze hebben het niet vooraf op je paard zien liggen kunnen ze dat NOOIT goed doen, ik ben echt bang dat je strax net als ik tig keer heen en weer kan gaan rijden en dan wordt je het uiteindelijk zo zat omdat het na de zoveelste keer NOG niet goed is Boos!

Mayo die winkel zit aan de Goudenrakstr 63 in Rotterdam. Ze hebben er wel altijd hele leuke setjes Haha! maar dat is dus de valkuil, wat iemand hier boven ook al zei, je hebt wel heel veel keuze in dekjes en bijpassende peesjes en bandages.

Citaat:
Eigenlijk wil ik er niet meer komen en geen geld aan ze uitgeven maar toch wil ik er soms even langs omdat ze er toch wel leuke spullen kunnen hebben, ze hebben daar veel keus in shabrakken en das bij divoza weer minder.


Idem, zie boven Boos!

[/quote]

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 10:45

Hmm, ik kom altijd bij de vestiging in Nieuwegein en ik heb nog nooit klachten gehad. De meiden die er werken zijn superaardig en behulpzaam en er is altijd een medewerker die verstand heeft van hetgeen wat je wil weten, desnoods halen ze er iemand bij.
De spullen vind ik ook goed en helaas verslavend Haha! De zadelpasservice heb ik ook als goed ervaren

Kortom het is niet altijd drama Knipoog Haha!

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 11:27

De klachten die ik heb gehoord over hypo winkels gaan ook altijd over hypodrama of hypoplaza. Hier op bokt zijn er mensen die wel gewoon tevreden zijn over de andere vestigingen.

Yuri

Berichten: 3190
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:01

Tja hypoplaza ben ik maar 2 kee rgeweest, wel beide keren goed geholpen. Hyporama is zwaar bagger, Van rijs is toppie!!! WAt ik een keer bij hyporama heb mee gemaakt was ook bizar. Ik wilde een nieuwe veelzeidigheidszadel voor mijn paard, en dan mijn western (originele import supergoed en supermooi zadel, niet van die hypo western kwalitiet) inruilen. kom ik bij hyporama willen ze er hooguit 250 gulden voor terug geven (ik had 3 kee rmet dat western zadel gereden ofzo) uds ik gezegd nou dat doe ikniet dan ga ik wel naar hypoplaza. Volgens maakte dat geen verschil, was allemaal zelfde blabla. Ik naa rhypoplaza, kreeg ik toch nog mooi 550 gulden terug voor die inruil. Nog aan de magere kant maarja ik kocht ook superduur zadel ervoor terug dus ja Tong uitsteken maa rtoen voelde ik me ook goed gen***d door hypodrama hoor.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:16

Waar zit HypoPlaza?

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:22

hypoplaza is nieuwegein toch Blond

Hypoweert is ook top OK dan! superservice en hele aardige mensen..hoe kan het toch dat het bij hypodrama altijd feest is Verward

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:32

Das dus een reden dat ik ook noooooooooit meer naar Hypodrama ga! Ik kom al jaren bij Stahro in Rhoon, wordt daar ontzettend fijn geholpen...

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:39

Slechte service ben ik het mee eens, maar ben ik de enige die dan gelijk denkt: Waarom laat je geen zadelmaker langskomen, zeker bij een paard met een slechte rug?

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:42

#Ymke# schreef:
hypoplaza is nieuwegein toch Blond

Hypoweert is ook top OK dan! superservice en hele aardige mensen..hoe kan het toch dat het bij hypodrama altijd feest is Verward


Ehh, niet bepaald Blond Die vestiging heet Horseplaza.

Kon misschien zijn dat een andere vestiging zo heette, ik ken ze ook niet allemaal.

manic

Berichten: 6994
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 13:08

DeesDeBest schreef:
Slechte service ben ik het mee eens, maar ben ik de enige die dan gelijk denkt: Waarom laat je geen zadelmaker langskomen, zeker bij een paard met een slechte rug?


Nee, je bent niet de enige. Dat dacht ik ook gelijk... Overigens heb i zelf met Vroegop helemaa geen fijne ervaring, maar goed, ieder zijneigen voorkeur. Wel erg goede ervaring met de Ruitershop in Harmelen.

8Eveline

Berichten: 3222
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 13:16

Tja ik koop gewoon al mijn paardingen op de manege zelf. Die hefet een ruitershop Lachen

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 13:17

Mayo schreef:
Waar zit HypoPlaza?

Zit in Leidschendam, of op de site noemen ze het Den Haag. Hypodrama zit in Rotterdam.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 13:25

Ah, dus toch Lachen Thanx Knipoog

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 14:08

Leuk hè, van die bedrijfsleiders (of moet ik bedrijfslijders zeggen Schijnheilig ) die totaal niet gehinderd worden door enige vorm van verstand... Boos!

Ik koop ook NOOIT meer wat bij Hypodrama. Ze hebben ooit mijn Kieffertje Aachen zo vreselijk verknald met opvullen dat mijn pony een half jaar uit de roulatie is geweest Boos! Boos!
Ik kan er NOG kwaad om worden en het is al 8 jaar geleden Boos!

Nee, ik ga lekker naar het Drunens Ruiterhuis. Wel wat duurder, maar super service en dat is mijn paard me dan wel weer waard!

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-04 16:45

manic"]
[quote="DeesDeBest schreef:
Slechte service ben ik het mee eens, maar ben ik de enige die dan gelijk denkt: Waarom laat je geen zadelmaker langskomen, zeker bij een paard met een slechte rug?


Nee, je bent niet de enige. Dat dacht ik ook gelijk... Overigens heb i zelf met Vroegop helemaa geen fijne ervaring, maar goed, ieder zijneigen voorkeur. Wel erg goede ervaring met de Ruitershop in Harmelen.
[/quote]

Ten eerste omdat datzelfde zadel al gepast was bij een vriendin dus ik ging er van uit dat het goed zou liggen als ik hetzelfde zadel nam.

Ten tweede heb ik al een vrij duur dressuurzadel en wilde ik een goedkoop VZH zadel voor erbij. Hyporama bood pas zadelpas vanaf 600 euro. Toen bleek dat het niet ging werken heb ik ook meerdere malen om zadelpas gevraagd maar dat was niet nodig. Heb zelfs nog aangeboden met het paard naar de winkel te rijden maar dat heb ik afgezegd toen vroegop wel een gratis zadelpas service bood ongeacht de prijs.

Ten derde als ik had geweten dat het zo zou gaan uitlopen had ik het niet gedaan en gewacht en gespaard, totdat ik genoeg geld had om een zadelpas te laten komen zodat ik een wat duurder zadel kon kopen aangezien mijn paard zo'n moeilijke rug heeft. Toen ik het zadel bij de hyporama kocht wist ik niet dat ze me zo zouden gaan behandelen, daar ga je niet van uit. Dan had ik gelijk Vroegop wel gebeld Boos!

Het paard heeft overigens geen SLECHTE rug maar gewoon een moeilijke rug waar niet veel zadels netjes op passen.

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 16:46

Mayo"]
[quote="#Ymke# schreef:
hypoplaza is nieuwegein toch Blond

Hypoweert is ook top OK dan! superservice en hele aardige mensen..hoe kan het toch dat het bij hypodrama altijd feest is Verward


Ehh, niet bepaald Blond Die vestiging heet Horseplaza.

Kon misschien zijn dat een andere vestiging zo heette, ik ken ze ook niet allemaal.
[/quote]


lijkt op elkaar toch Tong uitsteken hypoplaza, horseplaza.. ach snel lezen *LOL*

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-04 16:49

#Ymke#"]
[quote="Mayo"][quote="#Ymke# schreef:
hypoplaza is nieuwegein toch Blond

Hypoweert is ook top OK dan! superservice en hele aardige mensen..hoe kan het toch dat het bij hypodrama altijd feest is Verward


Ehh, niet bepaald Blond Die vestiging heet Horseplaza.

Kon misschien zijn dat een andere vestiging zo heette, ik ken ze ook niet allemaal.
[/quote]


lijkt op elkaar toch Tong uitsteken hypoplaza, horseplaza.. ach snel lezen *LOL*
[/quote]

LOL Haha!

Ik zeg ook niet dat het bij alle vestigingen zo gaat, ik ben behalve bij de hypodrama niet bij andere vestigingen geweest dus daar kan ik niet over oordelen Knipoog

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 19:47

goh, en ik maar klagen dat ze bij Walter ruitersport zo weinig hebben.. maar ze hebben wel goede sevice! Dus jongens, wie Hypodrama zat is, ga naar een kleinere zaak, die anderen is gewoon massa werk.

Jokky

Berichten: 916
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 21:05

Echt belachelijk vind ik het. Ongelooflijk zeg! Bloos!

Marije_jiplover

Berichten: 25368
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 21:14

Bij hypodrama koop ik zelden, en meestal alleen spul dat niet heel erg duur is en waar niet veel aan fout kan gaan (borstels oid) als we toevallig toch in de buurt zijn.
Voor grote dingen ga ik meestal naar Sta-Rho, maar voor zadels en passervice haal ik nu het liefst van Rijs erbij, wat een vakman is dat!
Heb wel 1 goede ervaring met Hyporama, toen ik een hoedje wilde kopen, hadden ze bij Sta-Rho maar eentje die paste, maar die was scheef, dus geen gezicht. Ik wilde hem het liefst de dag erna al op wedstrijd op, dus toch maar doorgereden naar Hypo en daar hadden ze ook 1 die paste en die was wel recht (wel 5 euro duurder, geloof ik). Dat is dan het enige echt waardevolle wat er van mijn spullen bij Hypo vandaan komt.
Voor kleine dingen ga ik meestal trouwens naar locale kleine zaakjes, scheelt een hoop reistijd (en -kosten).

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 22:07

Ik ga altijd naar een tweedehandswinkel, goede kwaliteit en niet te duur. Soms (voor mn nieuwe cap die ik nu heb) ga ik naar de Hypo Trend! nou, ik wen sjullie allemaal suc6 ermee!

Kus Ilse

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 22:09

Ik heb geen ervaring met Hyporama.
Ben trouwens ook nog nooit in hun winkel geweest, ook niet om te kijken.

Lekker zeg... van die slechte service.

Niet meer terug gaan dus Knipoog