Mn nieuwe GSM door de plee gespoeld........

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 11:05

wahaha sorry moest er wel even om lachen Haha!

dat je hem aan hebt gezet is niet zo slim....
want dan maakt ie kortsluiting en kunnen er meer dingen kapot zijn
heel heel heel goed laten drogen, idd even uit elkaar schroeven en alles te drogen leggen , batterijen eruit!!!

ik heb ook al vaker gehoord dat mensen m in de plee hebben laten vallen , ik ook al bijna Bloos!
gelukkig zijn de prepaid en simlock vrije telefoons momenteel niet zo duur meer hoor !
een nokia 3310 heb je al voor 40 euro!
okej tis wel niet de allermooiste foon, maar ja, beter een van 40 euro door de plee spoelen als een van 100 Tong uitsteken

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 11:21

crossmonster schreef:
wahaha sorry moest er wel even om lachen Haha!
dat je hem aan hebt gezet is niet zo slim....
want dan maakt ie kortsluiting en kunnen er meer dingen kapot zijn


een nokia 3310 heb je al voor 40 euro!
okej tis wel niet de allermooiste foon, maar ja, beter een van 40 euro door de plee spoelen als een van 100 Tong uitsteken


- ze kon niet weten dat het in plee zou vallen Haha!

- 40= bijna 60 euro

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 11:23

in oss had je een nokia 3310 voor 39,95 hoor
dus geen 60 euro Knipoog

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 11:33

In groningen was er een nokia 3310 voor 59.95 en dat is geen 40 euro!! Knipoog
Ik heb t van vorig week nog gecheckt Knipoog

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 12:07

bij ons echt 39,95, ik zal eens kijken of die advertentie op internet staat !
verschillende plaatsen hadden de 3310 in de aanbieding

happyjoyce

Berichten: 4496
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Stuifzand

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 12:07

Is best klote voor je! Ik hoop dat hij het nog doet. Ik heb de telefoon van mijn ouders ook een keer in het water laten vallen Bloos! , ik haalde hem eruit en er was niets aan te zien. Ik heb het hun nooit verteld tot dat laatst iemand anders het zei tegen hun. Toen vond ik het niet zo grappig maar nu kan ik er wel om lachen Haha!. Ik dacht altijd dat ik de enige was die zo dom was. Schijnheilig

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 12:10

happyjoyce schreef:
Is best stinkmodder voor je! Ik hoop dat hij het nog doet. Ik heb de telefoon van mijn ouders ook een keer in het water laten vallen Bloos! , ik haalde hem eruit en er was niets aan te zien. Ik heb het hun nooit verteld tot dat laatst iemand anders het zei tegen hun. Toen vond ik het niet zo grappig maar nu kan ik er wel om lachen Haha!. Ik dacht altijd dat ik de enige was die zo dom was. Schijnheilig


Niet dus Lachen

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 12:37

weet je was echt smerig is?? je beurs in de pot laten vallen vlak VOOR je doorgespoeld hebt.. hmmz.. oke.. hoe krijg je dat vocht er weer netjes uit??
ik heb hier in drachten laatst de 3310 voor 39 nogiets.. net zoals in oss.. dus dat wordt reizen voor een mobieltje

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 12:41

Ik woon nog in hem.. vlak hoorn.. en ik zal nog ff langs wippen in hoorn

Artemiss
Berichten: 1093
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 12:42

Oei, niet leuk...
Dit had mijn zus met een briefje van vijf *LOL*

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 14:04

ja maar die doet het nog wel na een zwempartij.. de foon is minder gelukkig geloof ik Verward

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 14:06

Ze wacht af Lachen nou hoop dat ie wel bovenop komt!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 14:35

Ik heb mijn telefoon ook een keer in de plee laten vallen.
Ik moest op ponykamp de wasruimte schoonmaken en ik had mijn telefoon in mijn ondiepe borstzak gedaan. Zei een medestaffer dat ik hem beter er uit kon halen, omdat de foon er misschien uit kan vallen.
Ik, als eigenwijs, trok me er niets van aan en liet hem gewoon zitten.
Dus ik wou met een doek de wc schoon maken, ik buig voorover, en PLONS!
Gelukkig niet doorgespoeld.
Medestaffer lachte me een week later nog steeds uit.
Foon deed het na een goede opdroogbeurt wel weer, maar is inmiddels aan zijn verwondingen overleden Verdrietig

Maar op je sim staan je sms-jes, als het goed is.
De sim moet je goed afgdrogen en die kan je in een andere telefoon stoppen.

Veel succes!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 14:36

Tja er bestaan nog eigenwijze mensen op wereld Haha! Tong uitsteken *LOL*

Natascha

Berichten: 6849
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 15:43

Sorry, ik lag ook dubbel bij het lezen van de titel. Wat sneu zeg. Mijn vriend heeft ook zoiets gehad. Hij kon hem er nog op tijd uitvissen maar hij was kapot door waterschade. Net nieuw.

Suusoi
Berichten: 2081
Geregistreerd: 02-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 16:08

Haha Tong uitsteken Gelukkig heb je 'm nog... nu maar hopen dat ie het doet.. ik had mijn telefoon laatst in mijn broekzak toen ik naar de wc moest.. mijn tel viel ook uit mijn broekzak en belandde op de wc-bril en ging er toen naast.. Clown pfieuw.. hij was er gelukkig niet IN gevallen hahaha Tong uitsteken

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 16:09

Ik had ook zo iets, nou ja, bijna. Had veel haast, snel ff de jas in de wasmachine gooien. Hollend via de douche naar bed. Pas toen ik de volgende dag naar werk wilde gaan en eens bedacht "waar is die mobiel ook al weer gebleven", was het al te laat. Die was op 40 graden gewassen bij 1600 toeren met OMO. En dat vond hij niet zo leuk ~) .

Via internet kan je wel goedkope telefoons vinden, gewoon zoeken....

Ilsiie

Berichten: 8226
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 16:10

noujah, je hebt wel pech hoor!

Je bent in ieder geval niet de enige, ik heb wel een mob, is een "koelkast" zoals ze dat noemen, en ik laast hem meestal thuis liggen... wordt toch niet gebeld!:D

Doet ie al meer als daarstrax of niet? Ik ben benieuwd! hee, ik bedenk net. valt dit niet onder garantie of niet??? Verward volgens mij wel!

Veel succes ermee!

Kus Ilse

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 16:16

De titel lijkt om te lachen, maar ook mij is het een keer bijna gebeurd. Als je je telefoon in je kontzak doet en je broek met een beetje stretch dan ophijst, dan komt de telefoon er gewoon uit schieten hoor. Eerst tegen de muur, toen als een basketbal middenin de basket middenin de WC. Gelukkig had ik het erg snel door (er vliegt niet vaak iets zo snel langs je kont) en ik heb hem na de botsing met de muur weer op kunnen vangen.
Maar zo zie je maar, zo'n uitzondering ben je nog niet, orionneke
Laatst bijgewerkt door flashyjac op 28-04-04 16:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Gangster

Berichten: 1365
Geregistreerd: 07-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 16:17

Ik denk dat nieuwe foons gewoon drang hebben om kwijt te raken!! Ik had het dus ook, net een nieuwe gekocht, en ja hoor de eerstvolgende zaterdag....foetsie!! Ergens op de manege kwijtgeraakt, echt nergens meer kunnen vinden, alle weilanden doorgelopen maar ja het had ook nog gesneeuwd en die foon was grijskleurig....
Met pijn in mn hart naar huis gegaan, maar maandagmiddag werd ik gebeld, ja je telefoon lag in het weiland. Schijnheilig
Hij heeft ongeveer een week kunnen drogen, hij had namelijk ook nog in de blub gelegen omdat het zondag aan het dooien was en flink aant regenen! Maar hij deed het nog wel en nu nog steeds!

Luv mijn foon!! Haha!

Hoop dat die van jou het ook weer gaat doen! Ik zou echt niet meer zonder kunne!

SpiedSkeet

Berichten: 1847
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Lutten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 16:21

Moet je een collega van mij hebben, die laat zn telefoon in het hete frituurvet vallen.

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 16:25

Leo_American schreef:
Moet je een collega van mij hebben, die laat zn telefoon in het hete frituurvet vallen.

Hmmm, mobiele frietjes, apart Haha!

Ik denk dat je dan beter je foon in het water kan laten vallen, dan in frituurvet. Je vist dan in ieder geval je telefoon er heel uit Knipoog

Gangster

Berichten: 1365
Geregistreerd: 07-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 16:27

Of je telefoon in de wasmachine kan ook nog, heeft iemand die ik ken 2x gedaan.... Verward

Green
Berichten: 1008
Geregistreerd: 28-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 16:35

whahahahahhahahahaaa sorry ik las je titel en ik lag me toch plat van t lache!!!! Haha! Haha! Haha!
vind t vet melig haaahahhaha, wel rot voor jouw dat je telefoon nou weer na de filistijne is Boos!
hopelijk krijg je em nog aan de praat! hahahha

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 16:37

hahahaha sorry.
zie het al voor me.
kon mij ook gebeuren heb ook af en toe van die dingen Haha!\
je moet maar zo denken je bent wel naar de wc geweest anders deed jje het in je broek Tong uitsteken