Grr.... manege eigenaren!

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 17:19

ik vind dat echt belachelijk!!
zo hoort hij niet tegen jou te doen, jij betaald HEM voor lessen, paarden enz )en volgens mij heeft hij aan jou ook winst hoor, en niet alleen aan pension paarden) hij hoort gewoon aardig-beleefd tegen jou te doen.
dus...
volgens mij is het tijd voor een anderre manegea, en als je daar weggaat zal ik die man ook meteen eens goed de waarheid zeggen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 18:44

Ik ken ook *een* manege die gewoon BAR slecht is..(he cinnepin!!)
Die paarden zijn gewoon zwaar ver***kt!!
Ook laten ze beginners gewoon zonder toezicht (én zonder cap!!)
op hun paarden rijden.. te erg gewoon..!
-roowz-

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 18:51

zoals iedereen zegt, daar wegwezen.. * ze verdienen het niet om de geld van jou te hebben *

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 19:37

Maar je had toch een pensionpaard die je daar verzorgde???? kan je daar dan niet op rijden in de les of is hij nog te jong ? Maar ja ook ik heb slechte verhalen gehoord over de manege eigenaar en er 1 keer een aanvaarding meegehad maar dat weet je ... Snel een ander plekkie zoeken om te rijden als het zo blijft , dit is niet leuk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 20:07

Op dat paard mag ik idd nog niet rijden... helaas. maar dat was ook onderdeel van het gezeur: de eigenaar van het paard dat ik zou gaan verzorgen wilde me even leren hoe je haar paard moest longeren. Op zich had ik al eerder gelongeerd, alleen had zij haar paard andere commando's geleerd dan ik kende. En haar paard is nogal sterk, en die dag was hij schrikkerig, dus zij greep een aantal keer in.
Toen liepen we de bak uit, komt weer de eigenares op ons af: "Wil jij stoppen met longeren. Je hebt hier niet leren longeren. Kan je het al zeg je? Pech, je zult hier eerst lessen moeten nemen voor je in onze bak mag longeren." Nou ja zeg! Het ging nieteens om hun paard maar om een van dat van hun klanten!!! Bloos!

Gretha
Berichten: 377
Geregistreerd: 12-09-03
Woonplaats: hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 20:24

tja, sommige maneges
ik vind dat ze bij ons niet echt op topniveau les geven, maar goed, ik rij ook geen wedstrijden, alleen van manege zelf

maar als je bij ons een paard least mag je er ook gewoon mee vrij rijden, mag ook als je een paard niet least, mag je best een keer vrij rijden, ,bijv om proef te oefenen, of gewoon omdat je daar zin in hebt
iso ok maar 5 euro (les 10)
en dat is dus zonder instructrice ofzo erbij...

en gelukkig kan iedereen t wel redelijk vinden met elkaar Lachen

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 20:57

wat een gezeur zeg!!
En die willen die manege draaiende houden??
Ze hebben teveel kapsones daarvoor!
gewoon weggaan, of ze gewoon negeren!

bora

Berichten: 1392
Geregistreerd: 30-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 21:11

Ik ken het ook dat gez**k op een manege. Ik rij al 4,5 jaar op deze manege, heb altijd een vast paard gehad. Nou is er iemand die ook graag op dit paard wil rijden, ze kan niet op alle paarden rijden i.v.m. haar omvang. Nou kan ik dus mijn vast paard afgeven, na 4 weken stevig ruzies. Nou rijd ik een keer op een ander paard en mag er de week daarop weer op. Heb ik gezeur van iemand anders wat die wilde er ook op. En ze zegt nou dat ik haar vast paard inpik, ze heeft er 1 keer op gereden. Zit er ook sterk aan te denken om naar een andere manege te gaan, maar heb net een nieuwe leskaart.

Groet Bora

maaikes
Berichten: 25
Geregistreerd: 23-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 23:54

ik zou ook echt weg gaann al dat gezeur is ook niet leuk en straks heb je niet eens meer zin om te rijden omdat ze toch alleen maar zeuren succes ermm

Leoniez

Berichten: 1500
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 09:00

Ik rij op diezelde manege...
Ik heb het daar heel erg naar me zin!

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 14:23

Leoniez schreef:
Ik rij op diezelde manege...
Ik heb het daar heel erg naar me zin!


Gelukkig heb jij het wel naar je zin daar Lachen
Dan moet je er ook vooral blijven, het is in iedergeval een manege waar ik nooit naar toe zou gaan. Ik hoor teveel slechte verhalen en heb het zelf ook al meegemaakt daar Boos! Erg jammer want de ligging van de manege is wel lekker, vlakbij de polder met heerlijke rij mogelijkheden. Misschien in de toekomst als er een normale eigenaar in komt Haha!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 14:55

wat vervelend zeg dat ze zo raar doen zonder enige aanleiding. Hoop voor je dat je een eigen paardje krijgt of anders een andere leuke manege treft.

Brit

Berichten: 4378
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 15:52

Ik rijd op die manege
en ik vind het echt een hele leuke manege!
Bep is niet de makkelijkste maar ze kan ook heel aardig zijn, soms krijgen we ook wat te drinken aangeboden van de zaak!
De lessen vind ik ook erg leuk en met cindy kun je ook lachen
maar ze kan ook streng zijn maar ze is wel een hele goede instructrice
en bovendien zijn ze ook erg goed voor de paarden vind ik dan!
En ik vind dat het ook erg gezellig kan zijn hoor