Op manege lachen ze je uit als je een stal uitmest

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 17:54

Ach, hij weet gewoon niet beter Niets van aantrekken. Mijn ponies staan hier aan huis, en als er iemand uit mijn klas langsfietst krijgt hij ook de slappe lach Haha! Alleen dat is wel een andere situatie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:18

ThePast03 schreef:
Het is weer negatief naar deze manege toe.
Ze 'heeft gehoord' dat de mensen daar de slappe lach krijgen als zij loopt uit te mesten....
Ja hoor, die mensen zitten daar elke dag weer te wachten totdat Gast9373 haar stal uit gaat mesten zodat ze even lekker kunnen lachen.
Geloof me, die mensen hebben daar echt wel wat beters te doen dan te bekijken hoe zij de stal uitmest.
Dat is dus mijn probleem: ik geloof het eenvoudigweg niet.
Ik ken zowel de manege als de stal waar Gast9373 haar Fjord heeft staan en weet wel zeker dat dit niet gebeurd.
Gast9373 heeft ruzie gehad op deze manege en daar kan ze zichzelf blijkbaar niet overheen zetten en ik vind het jammer dat ze Bokt gebruikt om haar frustaties te spuien. Ga gewoon naar die manege toe als je het ergens niet mee eens bent! De deur is daar altijd open voor iedereen!

Volgens mij mag je mij niet zo...maar zeik niet mijn elke topic af die ik hier neer zet....en ik heb het ook tegen mylene gezegt hoor dat ze dat doen! En ik liep geeen manege zwart te maken! Ik snap niet waarom je me gewoon niet gelooft....maar wil je dan aub niet meer reageren op mijn topics? dat maakt het niet gezelliger op

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:21

Cinnepin schreef:
Volgens mij mag je mij niet zo...maar zeik niet mijn elke topic af die ik hier neer zet....en ik heb het ook tegen mylene gezegt hoor dat ze dat doen! En ik liep geeen manege zwart te maken! Ik snap niet waarom je me gewoon niet gelooft....maar wil je dan aub niet meer reageren op mijn topics? dat maakt het niet gezelliger op


Ik heb verder geen problemen met je en ook geen hekel aan je hoor.
Maar kun je niet een keer een onderwerp nemen wat niet over die manege gaat? Zolang jij daarover negatief blijft berichten zal ik blijven reageren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:22

ThePast03"]
[quote="Gast9373 schreef:
Volgens mij mag je mij niet zo...maar zeik niet mijn elke topic af die ik hier neer zet....en ik heb het ook tegen mylene gezegt hoor dat ze dat doen! En ik liep geeen manege zwart te maken! Ik snap niet waarom je me gewoon niet gelooft....maar wil je dan aub niet meer reageren op mijn topics? dat maakt het niet gezelliger op


Ik heb verder geen problemen met je en ook geen hekel aan je hoor.
Maar kun je niet een keer een onderwerp nemen wat niet over die manege gaat? Zolang jij daarover negatief blijft berichten zal ik blijven reageren.
[/quote]
Ik zei nix over die manege ...maar over dat de mensen daar lachen als ik met me kruiwagentje langs kom...en heb ook onderwerpen wat niet over die manege gaat hoor

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:36

meid je moet lekker zelf weten wat je schrijft,dit is een vrij land dus je mag een mening hebben over elkaar.
ik zou de volgende keer gewoon heel vrolijk richting kantine staan en heel uitbundig gaan zwaaien!

Ode

Berichten: 1537
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:41

Ik vindt uitmesten niet erg hoor.
Ik vindt het heerlijk om te zien hoe mijn paardje aan het eind van de dag in een schone stal komt met eten.
En dat ik daar dan helemaal zelf voor gezorgt heb.

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:44

kijk odje ! Thats the spirit Haha!

DubbelFun

Berichten: 88942
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:57

Zullen we geen persoonlijke vetes gaan beginnen in dit topic !!

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 20:05

wat is dat vor iets doms?? dat bewijst alleen hoe lui hun zijn... en hoe weinig respect hun voor de verzorging van het paard hebben!!

sorry hoor maar van zoiets laags zou ik je echt helemaal niks aantrekken
bij de stal; waarFlame staat moet iedere eigenaar ook hun eigen stal mesten Haha!

foetsie

Berichten: 2311
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:09

Niets van aan trekken. Je doet zo tenminste nog iets goeds voor je paard terug.
Afbeelding

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:18

Gewoon niks van aan trekken.
Ik ben juist blij dat ik zelf mag mesten Dan kan ik zelf bepalen hoe ik mest (potstal) en wanneer en hoeveel ik opstrooi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 23:55

Hay allemaal...bedankt voor de reacties!!

Ja ik vind het ook iets heel normaals het uitmesten! Vind het ook vreemd waarom ze lachen maarja!
Ik ben blij dat jullie er net zo over denken als ik

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 23:57

Nou, het is zeker humor om mensen uit te lachen als ze langslopen met een kruiwagen.... Verward Ik persoonlijk zie er de humor niet van in eigenlijk, uitmesten hoort nou eenmaal bij het hebben van paarden. Gewoon niets van aantrekken, dit zegt meer over hun dan over jullie.
Maar weet je zeker dat ze om jullie lachten, en niet toevallig om iets anders?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 00:00

MarianneR schreef:
Nou, het is zeker humor om mensen uit te lachen als ze langslopen met een kruiwagen.... Verward Ik persoonlijk zie er de humor niet van in eigenlijk, uitmesten hoort nou eenmaal bij het hebben van paarden. Gewoon niets van aantrekken, dit zegt meer over hun dan over jullie.
Maar weet je zeker dat ze om jullie lachten, en niet toevallig om iets anders?


Ja er werd gezegt "moet je die meiden daar nou zien lopen met de kruiwagen hahahahahaah" en ze volgens ons altijd helemaal als we ons kruiwagentje legen op de mesthoop

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 00:15

ze lachen misschien wel, maar hij is wel een klant kwijt!!en daar baalt ie stiekem toch wel van maar ja dat mag natuurlijk niemand weten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 00:19

Princess schreef:
ze lachen misschien wel, maar hij is wel een klant kwijt!!en daar baalt ie stiekem toch wel van maar ja dat mag natuurlijk niemand weten!

Ja zo zal het wel gaan...hij's 2 klanten kwijt....vriendin met paard zijn mee

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 10:20

wahhaaahahahaaa, sorry maar daar moet IK dus echt om lachen. Wat een stumperds. Ja dat zijn de echte paardenmensen, die geen stallen mesten en er dan ook nog om moeten lachen als anderen dat wel doen. Tong uitsteken
Maar ja, je moet toch iets he om aan je dagelijkse portie leedvermaak te komen.

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 10:23

LOL Gewoon laten lachen... Jij weet nu tenminste dat je stal goed gedaan word *LOL*
En bij osn op de manege kun je de stallen laten uitmesten maar veel doen het ook zelf

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 10:26

Hahaha lol Haha! Die mensen zijn echt niet goed bij hun hoofd. Maar zoals meerdere al zeiden, ik mest zelf ook liever m'n eigen stal uit dan dat iemand anders dat doet. Volgende keer gewoon lekker laten lachen en desnoods vrolijk gaan zwaaien net zoals Diana zei Knipoog

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 10:52

best wel heel erg triest eigenlijk??? wat is er mis met uitmesten?? niet toch... er is eerder iets mis met die mensen daar...

Dreamy

Berichten: 24072
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 16:12

Idd triest van die mensen! Scheve mond

Fantabulouss

Berichten: 3355
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 16:56

jeetje echt stom! gewoon laten lachen! uitmesten hoort toch ook bij de dagelijkse verzorging van je paard...ze voelen zich daar cker te goedvoor ofzo...beetje arrogant...maja..lekker niks van aantrekken hor!!
groetjes iris OK dan!

joyce B

Berichten: 16380
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 20:33

Onafhankelijk van of er wel of niet gelachen wordt... Ik mest liever zelf mijn stallen uit dan het door anderen te laten doen. Ik ben zelf namelijk erg precies en houd van flink opstrooien. Anderen zijn meestal zuiniger en minder netjes... Dus: GEniet gewoon van jouw lekker schone, zelf uitgemeste stal!

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 20:43

Ik hou er ook niet van als iemand anders mijn stal uitmest. Nu kan ik lekker zelf opstrooien hoeveel ik zelf wil... Ik weet zeker dat het goed wordt gedaan.
Bovendien ben ik van mening dat je niet echt een paard houdt. Wel de leuke dingen doen, maar niet de minder leuke dingen? Geen paardenliefhebber ben je dan!

Niks jezelf aantrekken van het gelach!

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 21:11

Bij ons word er ook uitgemest maar s'ochtend ik doe t sávond ook nog altijd wat maakt t uit? Jou paard staat teminste lekker schoon. Ik vind dat uitmesten er bij hoort jij wil toch ook geen kak in je bed hebben.. Dus laat ze lekker lachen ze komen zich zelf nog wel een keer tegen.