Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Setteli schreef:purny schreef:Misschien ben ik een leek in dit verhaal maar hoe kun je een paard vinden met een paspoort? Paspoorten zijn in dit geval toch altijd op stal?
Staat er geen naam in het paspoort en kun je deze niet contacteren?
Ze heeft het paard gevonden he, niet het paspoort
henshem schreef:LadyDii schreef:Hij staat op een stal wat mij maandelijks geld kost, hier krijgt hij eten en drinken, weidegang en staat hij niet alleen. Ik kan hem natuurlijk niet achterlaten! Ik heb wat benodigde spullen gekocht en ga er dagelijks even langs om hem aandacht en vooral liefde te geven.
Je hebt hem gisteren gevonden, de stal kost je maandelijks geld, je hebt de benodigde spullen al gekocht en je gaat er dagelijks langs… raar verhaal.
purny schreef:Misschien ben ik een leek in dit verhaal maar hoe kun je een paard vinden met een paspoort? Paspoorten zijn in dit geval toch altijd op stal?
Staat er geen naam in het paspoort en kun je deze niet contacteren?
LadyDii schreef:Froukje schreef:Chip uitlezen, opzoeken op internet, fokker vinden en bellen.. Tis niet zo ingewikkeld als dat het lijkt.
Hoop dat je snel de rechtmatige eigenaar vind TS.
Fokker heb ik contact mee gehad. Weet niks meer. Vaag gedoe.
henshem schreef:Je hebt hem gisteren gevonden, de stal kost je maandelijks geld, je hebt de benodigde spullen al gekocht en je gaat er dagelijks langs… raar verhaal.
fohadie schreef:In het oorspronkelijke bericht stond er dat hij een erg korte staart had. Worden staarten niet afgeknipt als paarden voor de slacht bedoelt zijn? Of is dat een broodje aap?
Verder zou ik het zoekgebied vergroten en ook in Duitsland gaan zoeken naar een eigenaar. Zo heel ver van de Meinweg is Duitsland niet.