HELLUP!,ik mag niet meer paardrijden!!!

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
foetsie

Berichten: 2311
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 20:14

Scheve mond Das mooi balen. Lukt het ook niet als je een dik bontje over het zadel doet? In ieder geval heel veel sterkte.
Nu weet ik het zeker.....neem nu helemaal geen kids meer.

Juut

Berichten: 6908
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 20:22

Het i m'n nachtmerrie; niet meer mogen rijden! Maar wilt de bijrijdster Mexx niet overnemen of mer kosen betalen? Zo rijdt ik een haflinger voor een ouder echtpaar die hem niet kunnen rijden of inspannen.

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 22:58

Mist schreef:
Een goede vriendin van mijn moeder heeft dit ook gehad na haar bevalling, nu reed zij niet, maar ze had volgens de doktoren ook kans om in een rolstoel te belanden als ze "te gek" deed. Zij is toen uiteindelijk in Duitsland geopereerd hieraan, met success, ze kan alles weer doen.

Als je het op prijs stelt dan vraag ik die persoon wat/hoe/waar, pb me eventjes in dat geval.



Denk dat voor veel geld mensen van allerlij kwaaltjes en problemen zijn af te helpen

Ilsiie

Berichten: 8226
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 18:44

Hoi...
wat vreselijk voor je, maar je kan mexx wel houden als je hem zelf poetst en hem bijvoorbeeld in manegelessen/ door een bijrijdster laat rijden, kan je hem tog een btj houden. of je verkoopt hem aan een manege in de buurt zodat je hem toch nog kan houden, je hoeft het contact met de paarden toch niet te verbreken, je mag alleen niet meer rijden. je kan ook nog een shetje of een oud paardkopen en dan kan je daar voor zorgen.

-xx- Ilse

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 19:07

gatver..wat balen zoiets zeg..hoop voor je dat er iets aan gedaan kan worden.zodat jij lekker je paardje kan houden !!

marijkedam

Berichten: 1753
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Thorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 19:40

Hoi,
Ik heb ook heel erge last van mijn stuitje. Alleen is het niet van een bevalling, dat kan niet namelijk. Ze weten niet waar het van komt en of het het stuitje zelf is of een zenuw. Ik loop ook bij de pijnbestrijding. Ik heb allerlei medicijnen die ik moet nemen en dan hopen ze dat het weggaat of iig minder wordt. Ik hoop niet dat het bij mij ooit zo ver komt als bij jou.
iig heel veel sterkte ermee. Ik weet hoe erg het is om constant pijn te hebben. Veel sterkte.
Marijke

This_is_me

Berichten: 5527
Geregistreerd: 27-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 21:35

Zo dat is niet nix zeg Scheve mond .. Het lijkt mij een "hel"om noodgedwongen te moeten stoppen met je grootste hobby... Van je man kan ik het mij ook wel een beetje voor stellen dat hij liever heeft dat je voor je gezondheid kiest, het is echt een hele vervelende situatie. Want je paard weg doen doe je ook niet zomaar.
Ik wens je er echt heel veel sterkte mee en leef met je mee...

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 22:55

Jeetje wat vervelend zeg!
Lijkt me verschrikkelijk om te horen dat je niet meer mag paardrijden Scheve mond

Toch een geluk bij een ongeluk dat je wel een bijrijder hebt gevonden, dan is er nu in ieder geval iemand die met Mexx bezig kan zijn. Ik hoop dat je een oplossing kan vinden!

Sterkte ermee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 08:29

Wat een vreselijk nieuws voor je.
Mijn moeder heeft jaren geleden haar paard ook moeten verkopen omdat ze ernstige rugklachten heeft.
Daarna reed ze nog wel wel eens heel af en toe op die van mij totdat dat ook niet meer ging.
Momenteel heeft ze dusdanig last van haar rug dat ze niet eens meer mee kan op de kar Scheve mond
Ik hoop voor je dat als je stopt met rijden het weer beter gaat, niets is zo vervelend dan dag in dag uit maar pijn te hebben.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 13:49

Getver wat een nachtmerrie. Gelukkig heb je een brijrijdster. Misschien kun je zelf grondwerk/ longeren/los laten springen etc. etc. met je paard doen. Wel balen hoor want daar koop je geen paard voor. Ik zou het gewoon een tijdje aankijken met je paard om te zien waar zij zich het gelukkigst bij voelt. Ik zou het risico om invalide te raken niet nemen idd. sterkte Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 13:54

Djiez, dat is echt balen! Ik zou er niet aan moeten denken dat dit mij overkwam, dit wens je echt niemand Heel veel sterkte Ach gut

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 13:59

tja,ik moet gewoon realistisch zijn,ik kan gewoonweg financieel geen paard houden om van de kant naar te kijken,hoe leuk anderen er wel niet op rijden,dat heb ik het afgelopen half jaar al veel te veel gedaan,dat is zo frustrerend!!

en Mexx is gewoon het type niet om niks te doen,die moet lekker kunnen werken,en longeren,etc raakt ze toch ook beu!

de stalling v/d komende maand is weer betaald,ik ga het eens goed tot me door laten dringen,en dan heel voorzichtig op zoek naar een goed plekje,iemand die haar elke dag lekker laat werken,want dat doet ze graag!!

idd,miscien wil mijn gloednieuwe bijrijder haar wel overnemen,ze hebben een rijbak,stal,weide,alles aan huis,maar ze doen Mexx nog maar net één week,en hebben al 2 jaar geen paard meer gehad en gereden.
ik zie me al aankomen....

zucht......ik weet het allemaal niet meer Verdrietig

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 14:41

als mexx niet een tut-type is dan kun je haar beter verkopen aan een goed tehuis anders is het idd niet eerlijk voor haar. Wel moeilijk voor jou. Misschien kun je dan als je je wat beter voelt een verzorgpaard nemen om toch nog onder de paarden te zijn. Helemaal zonder paarden lijkt mij ook niets. succes met de knoop doorhakken denk aan je laatste verhaal te zien dat je er wel al uit bent.

Chocopasta

Berichten: 16571
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 15:49

Oh wat erg joh! Het ergste wat er is, is idd je paardje moeten verkopen! heel erg veel sterkte, en mischien... ooit nog eens... komt het allemaal goed! ( hoop ik iig voor je )

Dreamy

Berichten: 24072
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 15:50

Aah wat een verschrikkelijk nieuws voor je!
Echt rot!
Ik hoop dat er een oplossing komt zodat het mogelijk is dat je mexx nog kunt houden of misschien weer kunt rijden!

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 15:57

jeetje dat is niet zo mooi, maar als je Mexx aan je bijrijder verkoopt weet je zeker dat ze een goed thuis krijgt en je kan haar ook opzoekn! Heel veel sterkte nog

nano
Berichten: 999
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 16:04

waarom doe je mexx niet aan iemand uit lenen voor een jaar?
of gewoon in bruik leen met een goed contact?
Dan heb je toch weer het leuke paardje van je dromen naar een jaar
Er zijn zat meisjes die wel een jaar voor een paard willen zorgen en alle kosten op zich willen nemen.

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 16:08

nano schreef:
waarom doe je mexx niet aan iemand uit lenen voor een jaar?
of gewoon in bruik leen met een goed contact?
Dan heb je toch weer het leuke paardje van je dromen naar een jaar
Er zijn zat meisjes die wel een jaar voor een paard willen zorgen en alle kosten op zich willen nemen.


Als het zo maakkelijk was!!
ik heb zo veel moeite moeten doen om een bijrijder voor 3 dagen te vinden,laat staan,iemand die er 1 jaar elke dag voor wil zorge!!

en...er zijn zenuwen beschadigd,de pijn kunnen ze weg nemen,maar de beschadigingen niet,en kunnen door rijden alleen maar erger worden,zelfs zo erg,dat ik dan over een paar jaar,in een rolstoel kan belanden Boos!
dus dat zal er volgend jaar niet ineens anders uitzien!!

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 16:25

Wat ontzettend naar voor je! Heel veel sterkte!

juval

Berichten: 13330
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 16:37

Wat naar voor je meid. Heel veel sterkte! Ik hoop dat de pijn gauw een stuk minder wordt en dat je een goed plekje voor Mexx gaat vinden. Ik zou het zeker snel met je bijrijdster overleggen, misschien kan/wil ze het wel proberen met Mexx bij haar thuis?
Sterkte! je gezondheid is het allerbelangrijkste!

nano
Berichten: 999
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 16:45

Mexx2"]
[quote="nano schreef:
waarom doe je mexx niet aan iemand uit lenen voor een jaar?
of gewoon in bruik leen met een goed contact?
Dan heb je toch weer het leuke paardje van je dromen naar een jaar
Er zijn zat meisjes die wel een jaar voor een paard willen zorgen en alle kosten op zich willen nemen.


Als het zo maakkelijk was!!
ik heb zo veel moeite moeten doen om een bijrijder voor 3 dagen te vinden,laat staan,iemand die er 1 jaar elke dag voor wil zorge!!

en...er zijn zenuwen beschadigd,de pijn kunnen ze weg nemen,maar de beschadigingen niet,en kunnen door rijden alleen maar erger worden,zelfs zo erg,dat ik dan over een paar jaar,in een rolstoel kan belanden Boos!
dus dat zal er volgend jaar niet ineens anders uitzien!!
[/quote]

je hebt gelijk denk er iets te makelijk over, ik zou al het mogelijke er uit hebben gehaald ....indergeval heel veel sterkte

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 16:53

Jeej wat erg voor je.
Ik hoop dat je snel een oplossing vind.
Veel sterkte.

Kido

Berichten: 5333
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 17:45

Iemand bij ons op de manege heeft een aangepast hulsebos zadel met uitsparing op die plek mischien een idee om te infomeren?!?

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 18:06

Jeetje, wat een elleende toch. T lijkt me vreselijk moeilijk voor je.
Ik hoop dat je iets kan vinden dat je toch je paard nie tweg hoeft te doen...
Iig heel veel sterkte