[VOLG] Onze weg naar de Nederlandse Kampioenschappen 2019

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: [VOLG] Onze weg naar de Nederlandse Kampioenschappen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-19 13:43

Haha zekerweten met een heerlijke poetsbeurt en allemaal knuffels, maarja blijkbaar had mevrouw meer zin om te feesten (t liefst in t land met vriendinnetjes natuurlijk xD staat ze vandaag van 10 tot 4 te doen, en daarna heeft ze binnen nog onbeperkt hooi liggen) Maar uiteindelijk goed afgesloten, en dat is waar het om gaat :D

Maflinger_S
Berichten: 12179
Geregistreerd: 01-07-08

Re: [VOLG] Onze weg naar de Nederlandse Kampioenschappen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 13:49

Hahaha, ja merries ... Die hebben toch net even wat meer persoonlijkheid dan ruinen en hengsten.

Mijn mafje ging vreselijk lopen draaien bij het poetsen als ik haar niet eerst fatsoenlijk gedag had gezegd. Onder het motto: "Ik ben geen fiets met haar".

Mijn arabierig typje gaat bijten als zij vindt/voelt dat ik er (nog) niet helemaal bij ben.

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: [VOLG] Onze weg naar de Nederlandse Kampioenschappen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-19 13:52

Haha ik moet nooit vooraf denken dat ik 'even rustig' wil trainen, dan wordt het namelijk een rondje lekker fanatiek trainen =)
Heel herkenbaar, laat ik nou niet eerst even rustig m'n spullen pakken, nee eerst gedag zeggen hoor, en als ik dat niet doe blijft ze hinniken..

Morgen heeft ze een dagje vrij en dan zaterdag nog even de puntjes op de i voor de wedstrijd van dit weekend :D

_Rusty
Berichten: 56
Geregistreerd: 30-03-14
Woonplaats: Tweede Exloërmond

Re: [VOLG] Onze weg naar de Nederlandse Kampioenschappen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 13:58

Ik volg ook (wel stil omdat ik regelmatig vergeet om op bokt te kijken). Zelfs sinds kort begonnen met de overstap naar Western. Is dus wel interessant om verschillen te zien hoe iedereen rijdt en te werk gaat!

Lieke565
Berichten: 157
Geregistreerd: 09-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 20:01

Mooie kleuren voor de showblouse!

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-19 20:07


Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 08:13

Spannend succes alvast

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-19 11:00

Grace heeft me weer weten te verbazen, als reiner in de allround onderdelen :D *\o/*

• Tweede in de reining L2
• Tweede in de reining L1
• Eerste in de in hand trail L2 (met een 70 score en geen enkele penalty *\o/* )
• Tweede in de in hand trail L1
• Derde in de pleasure L2
• Derde in de pleasure L1
• Reserve allround L1


Afbeelding

Maflinger_S
Berichten: 12179
Geregistreerd: 01-07-08

Re: [VOLG] Onze weg naar de Nederlandse Kampioenschappen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 11:29

Gefeliciteerd! Goed bezig geweest zo te zien.

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: [VOLG] Onze weg naar de Nederlandse Kampioenschappen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-19 19:26

Dankjee! Jaa ging top :D Echt zo blij mee!

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-19 19:27

Ik zit er weer met een lekker bekkie op, dus denk mij maar weg, jeetje dat paard <3 <3 <3


Afbeelding

Wat is het toch een bonkie spier <3

Tijdens het losrijden is deze trouwens :D

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-19 20:32

Wanneer je paard heeel diep in slaap staat en binnen 2 uur d'r complete uiterlijk heeft veranderd in stro :Y)


Afbeelding

Sophie_vds
Berichten: 41
Geregistreerd: 17-01-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 20:48

Wat leuk dat we jullie nu op deze manier kunnen volgen!! Ik volg zeker mee *\o/*

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: [VOLG] Onze weg naar de Nederlandse Kampioenschappen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-19 21:00

Gezelliggg :D

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-19 13:17

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


<3 <3

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Re: [VOLG] Onze weg naar de Nederlandse Kampioenschappen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 08:50

Ik volg! Hoe wordt je bij western eigenlijk geselecteerd voor het NK??

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-19 19:41

n_love_qwert schreef:
Ik volg! Hoe wordt je bij western eigenlijk geselecteerd voor het NK??


Gezelligg!! *\o/*

Bij de WRAN hoef je je niet te kwalificeren, stom gezegd kan iedereen met een westernzadel en lidmaatschap deelnemen aan het L4, voor het L3 moet je dan weer bepaald aantal promotiepunten halen in de wedstrijden hoeveel jaar je daar over doet is niet belangrijk, dus als je alleen het NK ieder jaar start blijf je heel lang in die laagste klasse L4 hangen (en dat maakt het dat er ieder jaar op het NK heel veel ruiters mee doen die je het hele jaar niet gezien hebt) :Y) , even gekopieerd en geplakt:

- Bij het behalen van 75 punten mag de betreffende combinatie promoveren naar de eerst volgende klasse. Dit moet wel eerst gemeld worden bij het WRAN-wedstrijdsecretariaat;
- Bij het behalen van 150 punten moet de betreffende combinatie, aan het eind van het seizoen, promoveren naar de volgende klasse. Wil een ruiter bij het behalen van de 150 punten, maar eerder dan het einde van het wedstrijdseizoen over naar de volgende klasse, dan moet dit ook eerst gemeld worden bij het WRAN-wedstrijdsecretariaat.
- In de promotielijst worden de punten getoond die zijn behaald in het huidige level van een combinatie. Een combinatie die nieuw begint in een level start in de promotielijst (weer) met 0 punten.

Op dit moment sta ik met Grace op L2+180 punten en met Joy L4+19 punten, dus met Joy mag ik na het NK nog L4 blijven, met Grace is de pret van de subtopklasse over en zullen we bij de topklasse (L1) mee moeten draaien :)

De lijst van het L2:
https://www.wran.nl/wedstrijden-rijden/ ... 0000000039
Laatst bijgewerkt door xxwienekexx op 16-05-19 19:54, in het totaal 1 keer bewerkt

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-19 19:42

Foto's van vorige zondag :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 19:49

Geweldig zeg. Top gedaan allebei _/-\o_

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: [VOLG] Onze weg naar de Nederlandse Kampioenschappen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-19 19:54

Dankjeee :D :D Zo leuk om te lezen!

Vandaag even een uurtje Grace getraind, voornamelijk bezig geweest met t sturen en het sneller reageren op minder hulp. Moeders heeft Joy lekker gereden =) Daarna mochten de dames lekker genieten in het land, Joy staat 3 uurtjes apart en Grace is een geluksvogel want die stond er om half 10 op en heb ik er om half 6 pas afgehaald :) Stond nog heerlijk, nu staat ze lekker in d'r stal te slapen gok ik haha :D

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 08:37

xxwienekexx schreef:
n_love_qwert schreef:
Ik volg! Hoe wordt je bij western eigenlijk geselecteerd voor het NK??


Gezelligg!! *\o/*

Bij de WRAN hoef je je niet te kwalificeren, stom gezegd kan iedereen met een westernzadel en lidmaatschap deelnemen aan het L4, voor het L3 moet je dan weer bepaald aantal promotiepunten halen in de wedstrijden hoeveel jaar je daar over doet is niet belangrijk, dus als je alleen het NK ieder jaar start blijf je heel lang in die laagste klasse L4 hangen (en dat maakt het dat er ieder jaar op het NK heel veel ruiters mee doen die je het hele jaar niet gezien hebt) :Y) , even gekopieerd en geplakt:

- Bij het behalen van 75 punten mag de betreffende combinatie promoveren naar de eerst volgende klasse. Dit moet wel eerst gemeld worden bij het WRAN-wedstrijdsecretariaat;
- Bij het behalen van 150 punten moet de betreffende combinatie, aan het eind van het seizoen, promoveren naar de volgende klasse. Wil een ruiter bij het behalen van de 150 punten, maar eerder dan het einde van het wedstrijdseizoen over naar de volgende klasse, dan moet dit ook eerst gemeld worden bij het WRAN-wedstrijdsecretariaat.
- In de promotielijst worden de punten getoond die zijn behaald in het huidige level van een combinatie. Een combinatie die nieuw begint in een level start in de promotielijst (weer) met 0 punten.

Op dit moment sta ik met Grace op L2+180 punten en met Joy L4+19 punten, dus met Joy mag ik na het NK nog L4 blijven, met Grace is de pret van de subtopklasse over en zullen we bij de topklasse (L1) mee moeten draaien :)

De lijst van het L2:
https://www.wran.nl/wedstrijden-rijden/ ... 0000000039


Interessant zeg! Bedankt voor je uitgebreide antwoord :j Jij en Grace gaan het vast top doen in de top :P

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-19 20:58

Graag gedaan, leg het graag aan je uit hoor!! :D

Daar draaien we nu al mee, daardoor kan ik vaak veel onderdelen op een dag starten :D Vind het stiekem wel jammer dat dat straks over gaat zijn xD

Joy heeft vandaag even rustig een stapje en drafje gedaan, morgen mag ze even lekker aan de longe en wat werk aan de hand :D

Vandaag mocht Grace op les bij Wendy van Osch *\o/* t was ontzettend tof, Wendy geeft onwijs fijn les en aangezien ik Grace ooit bij een vriendin van haar gekocht heb was het onwijs leuk om weer eens terug te komen daar! :D Daarna heeft ze tot nu net in het land gestaan, ze had het heerlijk. Nu staat ze denk ik lekker te dutten haha =)

Grace mag morgen even lekker op de baan voetjes strekken :D

[WN-ITP] Grace bij Wendy van Osch


Afbeelding

Sirius_

Berichten: 10958
Geregistreerd: 09-01-01

Re: [VOLG] Onze weg naar de Nederlandse Kampioenschappen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 21:19

Ik volg ook <3 je merries zijn zo leuk <3

yvettt02

Berichten: 192
Geregistreerd: 13-03-17
Woonplaats: Brabant

Re: [VOLG] Onze weg naar de Nederlandse Kampioenschappen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 00:20

Jaaah! Het is weer bijna zover, vorig jaar zou ik komen kijken bij de kampioenschappen maar was ik helaas verhinderd.. Dit jaar ga ik er voor zorgen dat ik er ben!

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-19 21:05

yvettt02 schreef:
Jaaah! Het is weer bijna zover, vorig jaar zou ik komen kijken bij de kampioenschappen maar was ik helaas verhinderd.. Dit jaar ga ik er voor zorgen dat ik er ben!

Leukkk *\o/* *\o/*