Wat vinden jullie van de teugel

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 21:13

Ik vind het ook heel irritant dat het alleen maar over springen gaat, nou ja, bijna alleen dan.
Nog even een blik op de landenwedstrijd zus, een blik op de landenwedstrijd zo Misselijk

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 22:12

hoi

niet intressant, anders had ik niet zoveel tijd nodig om na te gaan wat je bedoelde.

gr. cissie

appielover

Berichten: 78
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: aalst

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 22:41

een beetje oppervlakkig als ik het eerlijk moet zeggen.
Het is jammer dat er zoveel springsport in voorkomt ,ik kijk het alleen omdat er toch al zo weinig paarden sport (dat mij interesseert Haha! ) op tv komt.

lindatje

Berichten: 5856
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 22:55

Ik vind het eigenlijk een erg leuk programma! En het is echt niet zo dat het alleen maar over springen gaat. Vorige keer ging het over shires, de keer daarvoor over friezen. Ze hebben het idd ook over mennen gehad.
Nou, morgen zit ik weer voor de buis!

Nathalietjuh
Berichten: 1316
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hardinxveld, Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 23:27

Ik heb het nu twee keer gezien, maar omdat het een btje op een ongunstige tijd valt, zie ik ut nie zo vaak, maar wat ik gezien heb vind ik wel leuk hoor *LOL*

prompter

Berichten: 11282
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 23:34

Ik heb het nog nooit gezien - op die tijd ben ik altijd bij mijn paarden. Maar als het inderdaad praktisch alleen maar over springen gaat, dan zou ik op een andere tijd ook niet kijken - de springwedstrijden op TV sla ik ook altijd over...

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 00:10

Ik heb t weleens gekeken, was er niet echt laaiend enthousiast over iig, maar je moet toch wat, als er niemand kijkt zal er ook nooit een leuker programma ( meer budget dus) komen.
Als ik maar een paard op tv zie blijf ik altijd hangen, een afwijking, dus als ik er langs zap kijk k wel ff, maar er echt voor gaan zitten, nee dat zeker niet.
Op n erg ongelukkige tijd ook.

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 00:44

Waar ik me aan stoor is juist dat t geen diepgang heeft, óók bij t springen. Die vent die dan commentaar geeft heeft duidelijk een velletje voor zich met info en soms vergist ie zich en leest ie bijv. een verkeerde afstamming op. Of bij de KWPN Paardendagen komt er geen beeld van de finale, maar van een voorronde met lege tribunes en dan zie je een meisje springen die in de uitslag eigenlijk niet meer voorkomt.

Dus Marieke, geen kritiek op jou maar op de inhoud inderdaad!

Niet dat ik Hemel op Paarden leuk vond want dat was écht bedroevend!!!

batje

Berichten: 10563
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 00:51

Ik heb het idee dat dit programma helemaal niet gemaakt wordt voor 'paardenmensen' maar voor de 'high society' die graag wil meebabbelen over zeiljachten, golf en dus paarden :{

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 01:59

batje schreef:
Ik heb het idee dat dit programma helemaal niet gemaakt wordt voor 'paardenmensen' maar voor de 'high society' die graag wil meebabbelen over zeiljachten, golf en dus paarden :{



????? Ik ben de eerste die dingen toegeeft, maar dit kan ik nou echt helemaal niet plaatsen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 09:10

Ik kan niet zeggen dat er alleen maar springen in komt.
De keren dat ik het gezien had was er ook wel wat anders.
Maar wat er is, heeft idd totaal geen diep gang.
ik vind het dus ook een programma voor de 10 jarige kinderen, die nog niet veel van paarden weten en ook nog geen diepgang begrijpen, maar het leuk vinden een paardje op tv te zien Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 14:29

Marieke"]
[quote="batje schreef:
Ik heb het idee dat dit programma helemaal niet gemaakt wordt voor 'paardenmensen' maar voor de 'high society' die graag wil meebabbelen over zeiljachten, golf en dus paarden :{



????? Ik ben de eerste die dingen toegeeft, maar dit kan ik nou echt helemaal niet plaatsen!
[/quote]

Hee Marieke, misschien kun jij ervoor zorgen dat er wat minder over de springsport in de teugel komt? Knipoog

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 14:34

Sammm"]
[quote="Marieke"][quote="batje schreef:
Ik heb het idee dat dit programma helemaal niet gemaakt wordt voor 'paardenmensen' maar voor de 'high society' die graag wil meebabbelen over zeiljachten, golf en dus paarden :{



????? Ik ben de eerste die dingen toegeeft, maar dit kan ik nou echt helemaal niet plaatsen!
[/quote]

Hee Marieke, misschien kun jij ervoor zorgen dat er wat minder over de springsport in de teugel komt? Knipoog
[/quote]


De Super League is afgelopen! Haha!

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 14:46

beetje eenzijdig vind ik het, alleen laatst was het leuk toen het over shires ging en die mensen van robin hood stables er waren, ze moeten veel meer takken van de paardensport pakken,
niet allen dressuur en springen, maar ook western, spaans rijden, en misschien een beetje NH ofzo, dan is het veel leuker

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 15:03

Ik vind het dus best wel een leuk programma en weer eens wat anders dan voetbal wat me de strot uit hangt....maar ponyexpress vond ik veel leuker!...Met die bekende Nederlanders te paard!....komt er ook eens een aflevering over Tinkers Marieke of is dat al geweest???

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 15:07

RodeoGirl schreef:
Ik vind het dus best wel een leuk programma en weer eens wat anders dan voetbal wat me de strot uit hangt....maar ponyexpress vond ik veel leuker!...Met die bekende Nederlanders te paard!....komt er ook eens een aflevering over Tinkers Marieke of is dat al geweest???


Ja ik vond ponyexpress ook veel leuker. Maar ik vind de Teugel ook er leuk! En ja beter dan voetbal. Ik hoop dat er ook een aflevering over de Tinker komt idd!

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 15:56

Leuk dat er vandaag eindelijk eens een stukje over eventing in zat!!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 20:35

Ik heb het 1 keer gezien, dat was toen ik ziek was en niet naar Racer mocht. Maar normaal gesproken ben ik rond die tijd bij Racer, dat is dus wel erg jammer.
Ik vond het wel een leuk programma, maar zoals meerdere al zeiden vind ik het vrij 'saai'. Ik heb ook altijd naar de PonyExpress gekeken en dat vond ik wel erg leuk! Ik hoop niet dat men mij nu een Pennymeisje vind Knipoog .
Ook vind ik de tip van Paroucha goed, kan Divoza niets doen aan de prijzen? Voor hun is dat dan meteen weer een mooie reclame bron. Misschien is het ook een leuk idee om elke aflevering een ander ras te doen? Of wordt dat al gedaan? (ben niet echt op de hoogte Bloos ). Ik zou het leuk vinden als het dan ook een keer over de Draver wordt gehouden, en dan ook over de Draver onder het zadel. Van mij part kom je bij Racer kijken hoe goed Dravers het doen onder het zadel, maar goed, daar ging het even niet over Haha! .

Anne_GTI

Berichten: 18208
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 22:16

Dravers zijn een poosje terug al geweest... Oei, ik val onder het kopje trouwe kijkers. Tong uitsteken Kijk altijd naar de herhaling op donderdagmiddag. Soms is het echt leuk, andere keren wat saaier maar ach, als ik een paard zie blijf ik toch hangen, ook al is het het paard van Pipi Langkous. Hoezo, het is erg gesteld met mijn besmetting met het paardenvirus.... Ach gut

batje

Berichten: 10563
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 23:32

Marieke"]
[quote="batje schreef:
Ik heb het idee dat dit programma helemaal niet gemaakt wordt voor 'paardenmensen' maar voor de 'high society' die graag wil meebabbelen over zeiljachten, golf en dus paarden :{



????? Ik ben de eerste die dingen toegeeft, maar dit kan ik nou echt helemaal niet plaatsen!
[/quote]
Ok, duidelijkere uitleg Lachen
Het gaat heel klinisch over paarden.. prijzen zijn deo en douchegel, reizen naar niet paard gerelateerde plaatsen. Zo ver ik heb gezien geen onderwerpen over rijstijl of dingen die écht nuttig zijn voor paarden eigenaren. Daarbij krijg ik dus het gevoel dat het programma meer is voor mensen die weinig contact met paarden hebben, maar er wel graag over mee praten.
Zo duidelijker?

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 11:27

ik irriteer me altijd aan die fries die losbreekt en dan met dat halstertouw gaat rennen... konden ze niets beters verzinnen???? dat komt geloof ik altijd net voor of net na de reclame. verder vind ik het wel aardig. de ene keer is het leuker dan de andere keer. maarja, vroeger had je ook als je van paarden houd, en dat rpogramma van die dochter van henny huisman. hemel op paarden geloof ik.
paardensprot is trouwens veel te weinig op tv. altijd maar voetbal!!! paardensprot is tcoh veel leuker????

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 11:42

Nee kan niet echt zeggen dat ik er enthousiast van wordt.. Het is idd meer een programma voor de kleinere (tot 16 jaar ofzo).. Meer diepgang mag idd best.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 11:44

Zoals Batje al zegt; die prijzen die beschikbaar zijn doen het programma overkomen als of er haast geen budget is, en er prijzen bij elkaar zijn geschraapt. Dat wordt er een Axe pakket verloot, ik heb het idee (ff Intomart checken?) dat dit programma specifiek wordt bekeken door (jonge) meisjes en wat moeten die met aftershave en deo zooi? Ik heb het nu twee keer gezien, en ik moet toch zeggen dat ik er met plaatsvervangende schaamte naar kijk: weer zo'n stigmatiserend programma over paarden waarbij er voor 'zich_niet_met_paarden_bezighoudende' mensen weer de indruk wordt gewekt dat de 'zich_wel_met_paarden_bezighoudende' mensen echt een stel "vollidioten" zijn.

Welk normaal mens gaat er trouwens met zijn rijlaarzen aan stallen uitmesten of zijn paard afspuiten? Ultieme manier om 4 paar laarzen per jaar te verslijten? ~Omzetgenerering

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 12:05

Euh ik ben een uitmester met rijlaarzen aan en ik spuit de paarden ook af met rijlaarzen aan, als ik bv net gereden heb of ze moet wassen.
Maar idd ik heb nodig nieuwe rijlaarzen nodig.

Misschien is dat een prijs, Petri rijlaarzen als maand prijs en dan ze dan ook maat voor je worden gemaakt, of als 2 maandelijkse prijs!

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 13:33

Er kijken voornamelijk vrouwen van 25 tot 40! Het is trouwens geen Axe maar Voque Haha!
Vinden jullie die reis naar Gambia niet geweldig dan? Verward
En ja iemand zei over geen budget, dat klopt dan ook. Het is erg lastig om sponsoren binnen de paardenbranch te vinden (alhoewel er steeds meer komen) en nou hebben we eindelijk eens sponsoren die niks met paarden te maken hebben en toch in ons willen inversteren, zodat we door hun wel televisie kunnen maken, worden ze afgekraakt wees ze alsjeblieft dankbaar Haha!
Het is ontzettend duur om televisie te maken, paarden mensen zijn maar een beperkt aantal dus een zender zou het nooit prime time zetten en er al helemaal niet in inversteren.

Wat paarden mensen dan nog eens extra lastig maakt is dat de een van dressuur houdt, de ander van springen een ander weer van endurance, western, eventing, recreatie, vrijheids dressuur, allerlei verschillende soorten rassen enz enz. Wat de een leuk vindt vindt de ander weer niks aan. Het is in princiepe nooit goed.

[/quote]