Auw...

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 09:46

De eerste keer was toen de pony van me oom en tante in de straat stond toen zeiden ze "je mag er niet achter langs lopen" dus ik met een boog voor langs maar dat beest stormde naar voren en beet me in me arm..

Toen ben ik een keer beetje te hard gegaan met een schimmel en die sukkel haald een fries in aan de kant van de muur.. Die schopte en ik werdt geraakt toen had ik me scheen gebroken..

Heb ook een keer met een pony gereden en die gleed uit in een bocht (was een beetje ongecontroleerd aan het rennen) en toen hing ik er naast met me voet nog in de beugel.. (gekneusde enkel en gat in me knie)

En nou laatst was ik aan het wandelen met me Redna en die gaf een bok naast me en toen werdt ik weer geraakt.. (geknesde kuit)

Tja ik ben gewoon iets een kneus...

MoNzA

Berichten: 90
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 18:05

ik ben een keer in mijn pink gebeten Boos! maar hij wou niet loslaten!!!!!! grrrrrrrrr.........

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 18:10

Ik ging met een groen paard buiten wandelen. Paard was net een paar weken bij ons op de manege en had daarvoor alleen maar wei gezien haar hele leven lang (ze was 2,5 toen het gebeurde). We moesten langs de sjofel (die uitstond!!!) en ze liep heel braaf mee. Toen we al een paar meter voorbij de sjofel waren, bedacht ze zich dat ze net wel langs de sjofel (de SJOFEL??? Ja, de SJOFEL!!!) gelopen was. Ze steigert, ik voel een hoef in mijn rug en ze knalt daarna met een hoef op mijn linkerbeen/hiel. Dat leverde me een schitterend litteken, een hele dikke blauwe enkel een een paar dagen mank lopen op. Rug viel op een paar blauwe strepen na mee...