Dacht echt dat het einde verhaal was.... :'(

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Leo

Berichten: 50200
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-03 16:43

Tja... Ze moet wel, de hekken zijn nog niet goed, maar er was dit jaar veel te weinig tijd dat op te knappen.. Scheve mond

De dierenarts is er bij gweeest. Ze liep kreupel, linksachter, en haar been was opgezet. Gelukkig niets aan de hand. Ontmetten, dan komt alles goed... Gelukkig maar

Iets anders had ik ook mezelf Nooit kunnen vergeven

VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 18:41

Wat ziellug! Echt eng! ik zat echt met trillingen te lezen!!! Echt veel sterkte! En jij kon der toch ook weinig aan doen!!?

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 19:17

Jeetje wat eng!!
Logisch dat je super geschokken bent!
Gelukkig maar dat het goed is afgelopen,en dat ze ''alleen'' kreupel loopt!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132225
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 20:14

He jakkes, wat een naar verhaal.
Het moet toch wel verschrikkelijk zijn om je paard zo te zien tobben.

Maar wat ga je er aan doen zodat het in de toekomst niet meer kan gebeuren ?

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 21:13

als je zo bang bent om je paard dood te vinden ga je het toch niet uitlokken?
Dit verhaal heeft bewezen wat voor vreselijke dingen er kunnen gebeuren als je je paard vastzet, het lijkt mij dat je dit als waarschuwing ziet en zorgt dat dit NOOIT meer voor komt en hem dus nooit meer vastzet aan een ketting.zeker nu je hebt gezien dat je een paard wat dat betreft nooit kunt vertrouwen, als hij eenmaal in paniek raakt kun je hem daar echt niet uit helpen met lieve woordjes
voorkomen is beter dan genezen.

Leo

Berichten: 50200
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-03 12:00

Het kan nu eenmaal niet anders, dat had ik al uitgelegd. Nog een weekje of minder, dan komt ze weer aan huis, op stal te staan. Volgend jaar gaat ze gewoon los, want we gaan de hekken wel repareren. Dit jaar was er gewoon tekort tijd.

Gelukkig ook goed nieuws. D'r been is nog wel wat dik, maar kreupel loopt ze niet meer. Vandaag begon ze zelfs weer te draven en zelfs te rennen toen ik haar losmaakte en aan het halstertouw had
Wel een opluchting, ze was weer heel vrolijk vandaag *LOL*

auntie
Berichten: 28
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 13:54

Wat een geluk dat het allemaal zo goed is afgelopen.
Leo heeft een beschermengeltje op zijn schouder zitten Lachen

JokeG

Berichten: 357
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 14:12

Tjezus wat een verhaal zeg! Wat zul je ontzettend geschrokken Gelukkig dat alles weer goed komt Het had inderdaad heel anders af kunnen lopen. Ik heb het altijd doodeng gevonden als ik paarden aan een ketting zie staan. Kan je niet gewoon af en toe haar lekker aan de hand laten grazen ergens? Sterkte ermee!

Leo

Berichten: 50200
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-03 15:08

Ja, ik neem haar soms mee ja, aan de hand.
Ik laat haar ook af en toe lekker los rennen, maar ze kan nu eenmaal niet continu losstaan.... Scheve mond

JokeG

Berichten: 357
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 15:31

Leo_ke schreef:
Ja, ik neem haar soms mee ja, aan de hand.
Ik laat haar ook af en toe lekker los rennen, maar ze kan nu eenmaal niet continu losstaan.... Scheve mond


Echt balen En aan de ketting durf je nu ongetwijfeld ook niet meer. Tja dan moet madammeke maar wat vaker op stal staan Of is dat ook geen optie?

Door
Berichten: 98
Geregistreerd: 15-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 16:35

Citaat:
Nadhir schreef:


Jeetje wat een verhaal zeg!! Daar schrik je wel van, gelukkig zijn de wonden oppervlakkig, en tis idd een goed idee om je vliegenspray weg te gooien...


Ja, sorry hoor maar daar ben ik het helemaal niet mee eens
Uit jouw verhaal blijkt dat jouw paardje al panisch voor vliegenspray was........(en hij denkt nu helemaal dat dat terecht is) vanaf nu zal hij de geur van vliegenspray koppelen aan deze afschuwelijke ervaring!
Jij (met of zonder hulp van anderen) zal ervoor moeten zorgen dat hij aan de geur van vliegenspray leuke herinneringen gaat krijgen.....natuurlijk gaat dat niet van de een op de andere dag.
Bijvoorbeeld door als je hem beloond of elke keer als hij wat lekkers krijgt iets bij je te hebben wat die geur heeft (niet gelijk gaan sprayen natuurlijk)
Maar als je het niet aanpakt gebeuren er (misschien pas over een paar jaar) de grootste ongelukken.....want zomers kom je die geur nu eenmaal overal tegen

Ik ben blij voor je dat het zo goed is afgelopen!
Veel sterkte verder
Groetjes Door

Leo

Berichten: 50200
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-03 12:37

Ja, dat is idd een erg goed idee..... Ik heb de bus nog niet weggegooid, was het wel van plan, maar na dit verhaal toch maar niet.
Je hebt groot gelijk, en ik ga je advies opvolgen ook!

Erg bedankt!