Wat wil jij OOIT doen of bereiken met je paard?

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 14:40

ik wil graag met orlando in de zz willen komen (dressuur) en nog een kur willen rijden.en ooit gaan springen officeel
jah ik wil zo veel maarjah of het uitkomt:D

gomir

Berichten: 25575
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 15:18

Ik wil ooit eens een nationaal 1.30m parcours rijden. Dan ben ik tevreden Knipoog Zit er meer in dan is het leuk, lukt het niet dan heb ik er net zoveel aardigheid in

Ik denk niet dat het met mijn huidige paard gaat lukken, maar wie weet komt het er nog eens van Knipoog

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 15:24

samen met mijn vriend naar amerika gaan en daar door de natuur rijden *LOL* Haha! het liefste op de plek waar the horsewisper gemaakt is *LOL* Kwijl

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 15:26

Ik wil met Romanoff Z2 worden en ook een kur op muziek gaan maken. Met de laatste twee paarden ben ik ZI met wp geweest. Eentje werd toen ze klaar was voor de ZII helaas ongeneedlijk kreupel Huilen en de andere kon ik toen goed verkopen. Deze keer hoop ik langer door te kunnen rijden.

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 15:30

endurance starten en uitrijden

zwemmen, naar het strand, over van die zandvlaktes,naar de veluwe en een trektocht wil ik ook nog ooit gaan maken.

maar vooral dat ze gezond blijft en dat ik haar ooit echt ga begrijpen. Waarom ze soms zo idioot doet en in paniek raakt. En vooral dat ze op mijn tempo gaat lopen. Doet ze meestal al wel,maar nog niet altijd.

Barb

Berichten: 12089
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 15:32

gomir schreef:
Ik wil ooit eens een nationaal 1.30m parcours rijden. Dan ben ik tevreden Knipoog Zit er meer in dan is het leuk, lukt het niet dan heb ik er net zoveel aardigheid in

Ik denk niet dat het met mijn huidige paard gaat lukken, maar wie weet komt het er nog eens van Knipoog


oh maak jij je maar niet druk hoor, dat parcours dat komt er wel als je maar in jezelf blijft geloven Schijnheilig *LOL*

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 15:38

Mijn droom??

Wonen in Amerika..ik ben dol op Amerika! geweldig land!
Vooral New York is te gek! het liefste wil ik in New York of Miami wonen..Miami is ook zoo gaaf!
Het liefst een leuk huisje..moet wel een beetje groot Zijn..ik wil daar ook een stal oprichten..waar ik paardjes ga houden..
En natuurlijk wil ik heel graag weer een leuk paardje vinden..waar ik weer een fijne band mee op kan bouwen en daar wil ik dan enducrance mee gaan rijden..
Ook wil ik heel graag kinderen! maar ik ben een beetje bang dat ze net zoals mij worden en dat is niet de bedoeling Haha!
Maargoed..dat wonen in Amerika dat moet gewoon uitkomen hoe oud ik ook ben..het liefste ga ik daar ook naar school..maarja dat gaat een beetje moeilijk..ik wordt ook altijd heel jaloers op mensen die daar wonen.. Haha!
Maargoed dit zijn dus mijn wensen!

easter
Berichten: 652
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 15:42

Ooit hoop k me eigen paardje naar het Z te rijden!!
En een x een officiele srpingwedstrijd te rijden (als k dat ooit durf Verward )

Aifa

Berichten: 1037
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 15:43

hmm nou ik heb raysa gekocht zonder enige droom/verwachting.
dat kon in t begin ook niet, ze was hartstikke groen en gek in dr kop Ach gut
op een gegeven moment begon ze echt heel lekker te lopen, en begon ik toch te denken aan wedstrijden met dr.
toen was mn ideaal om er ook nog eens op te blijven zitten de eerste wedstrijd en t liefste winst te halen (maargoed dat wil iedereen Lachen )
maar dat ideaal is gelukt: ik ben erop blijven zitten én heb meteen winst gehaald.
en een mens wil altijd meer, dus nu wil ik zo snel mogelijk die B uit Haha!

maar wil voornamelijk gewoon genieten van de omgang en t rijden met dr Lovers

highwaykind

Berichten: 4180
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 15:46

Sluit me bij Cowgirl aan !!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 15:51

Ik begn dit seizoen na een behoorlijke tijd weer gestart. Bedoeling was om iig punten te halen in de M1. Dat is nu gelukt.
Mijn uiteindelijke doel met dit paard om Z1 startgerechtigd te worden.

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 16:07

Mijn droom: Grand Prix dressuur rijden met een Andalusische hengst die ik zelf heb opgeleid Tong uitsteken En dan op grote concoursen rijden en ook demonstraties/shows geven, vooral kur op muziek etc. Maar goed, de Andalusiche hengst is er (nog!) niet, dus het zal wel een lekker tijdje gaan duren.

Mijn droom op zich is om een paard helemaal zelf af te richten naar Grand Prix niveau maar ik ben bang dat het paard wat ik nu rijd er een beetje te gewoontjes voor is (mischien daardoor des te meer motivatie om er toch wat van te maken?!).

Overigens ben ik niet alleen prestatie gericht hoor, heerlijk met je paard op trektocht door prachtig landschap, zware trails volgen op de rug van je trouwe QH die je al vanaf veulen hebt en waar je mee kunt lezen en schrijven..O wacht deze droom is waarheid Knipoog

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 16:41

Ik wil de Z1 + winstpunt bereiken met Risco. Hij is een e-pony. Dat lijkt me super!
Maar voor de rest gewoon een fijne tijd hebben door lekker op vakantie met hem te gaan, naar Veluwe of Drenthe. O ja Drenthe heb ik al gedaan, das dan al vervuld, maar nog een keer teken ik zo voor Tong uitsteken .
Misschien een keer een lange afstandsrit maken...

Chocopasta

Berichten: 16571
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 17:09

het lijkt me super om onderling in de m te komen met mn 20 jarige pony. MAar ik ben nu tevreden en ik hoef niks te bereiken. mijn droom is wel: stranndrit, bosrit!!! prachtig is dat!

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 18:58

Een veulentje van avalla, en die zelf opleiden. Kan ik alles wat ik de eerste keer bij avalla verkeerd heb gedaan nu in 1 keer goed doen (en een heleboel nieuwe fouten maken waarschijnlijk Clown )

En de planning is toch wel om Z te gaan rijden met avalla.

kay27
Berichten: 841
Geregistreerd: 15-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 19:03

Ik zou graag Z willen rijden (nooit verder gekomen dan L2 Scheve mond ). Verder wil ik ooit een kür op muziek rijden, en (heel anders weer) een keer de Veluwe Trail rijden! Wensen, wensen... Knipoog

krunsjkim
Berichten: 602
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 19:12

tsja ik leg de lat maar niet zo hoog dan is er ook nog kans dat het me lukt...Ik wil op z'n minst m1 dressuur(met wp dus) bereiken met mijn paard. We zijn al aardig op weg eind deze maand starten we L2...
Verder wil ik ooit met en ander paard het M-springen bereiken en mijn oejee-wat-is-het-hoog-angst overwinnen
Eerst was me droom om met me eigen paard op et strand te rijden...maar ik heb 3 maande op ameland gewoond met paard...dus dat heb ik al bereikt Haha! alleen had ik et ook wel met me pony meemaken maar dat gebeurt waarschijnlijk deze zomer..

Kelsey
Berichten: 355
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: hoerendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 19:41

ik heb een bijrijd paard, waar ik alles mee mag behalve wedstrijd dus dat zit er niet in!
iik wil gewoon een heeeel relaxte bosrit maken ..en hem iets beter met het rijden te laten worden !!
en ik wil graag leren springen met hem !

en dat was het, niks bijzonders dus!

Sting

Berichten: 12866
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 19:42

het is niet zon heel moeilijke droom, maar het is er toch 1 *LOL*
Een paar weken door drenthe trekken (de veluwetrail is ook goed maar ik heb geen trailer en rijbewijs Boos! ) Deze droom gaat volgend jaar misschien in vervulling!!! *LOL* *LOL*:)):))

Ballerin

Berichten: 534
Geregistreerd: 01-01-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 22:39

Met mijn paardje(of die ik dan heb) door het amerikaanse landschap crossen, dagtochten maken zo één zijn met je paard en plezier hebben met z'n 2e, schitterend!
Maar ik zou ook graag een keer een echt goed paard kopen en daar heel ver mee willen komen, iets bereiken.

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 22:46

Ach dat stel ik steeds weer bij Haha!
Iedere keer als er zo'n soort topic verschijnt schrijf ik weer wat anders Knipoog

Magic loopt nu alweer een tijdje goed. Ik hoop nog eens een kur op muziek te kunnen rijden. Eerst wil ik nog iets meer bevestiging in de Z1. En ook wil ik zeker weten dat ze niet weer kreupel wordt voordat ik zo'n dure kur in elkaar laat zetten.

Daarna ga ik voor Z2 starten en misschien daar ook een kur bij Verward Ik zie wel waar ik eindig Lachen

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 00:20

paard & koets, show

Ethelate

Berichten: 21125
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 02:28

Met Tos een schitterende succesvolle kür neer te zetten en Olympisch goud mee naar huis te nemen...

Dromen ik droom nog even verder!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 09:58

Ooit Grand Prix starten *LOL* *~zucht~*

palousa_boy

Berichten: 10435
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 17:51

dromen is nooit weg...

maar ik denk dat mijn dromen helaas niet uit zullen komen, mede omdat ik nu al niks heb.

ik zou dus graag bekend willen worden in de paarden, zo bekend dat zelfs niet-paardenmensen je naam in verband brengen met paarden.. dat is een van mijn dromen Haha!

hoe ik bekend wil worden, dat weet ik nog niet, misschien met paarden fokken... dressuur.. springen.. western.. maar misschien ook wel als dierenarts..

ik ga volgend schooljaar naar deurne een opleiding doen, dan ben ik iig een klein stapje.. met de nadruk op klein.. dichterbij mijn droom, mijn bekendheid..

maar eerst hard werken, maar als het daarna lukt, dan ben ik blij, dan ben ik van niks... overgegaan naar alles, voor mijn gevoel dan.

in mijn familie is geen paard te bekennen.. ik woon in een woonwijk, waar de ambtenaren in pak om je heen lopen... ik wil hier dus ook zo snel mogelijk weg... een boerdeij kopen ergens... en daar mijn droom waar maken.

dat zou ik graag willen.

greetz jef