Mijn kamp bij silver-ranch!!!

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 18:11

Ik was vandaag in de buurt van Oosterwolde en we zaten bij een cafeetje wat te eten en toen zei een man dat de Silver-Ranch daar ook zat. Nouja mooi dus voorbij gereden en niet gevonden..haha.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 21:21

Silver Ranch ligt ook heel erg afgelegen, is daardoor best moeilijk te vinden. (vind ik) er zijn daar niet veel andere huizen in de buurt en de Silver Ranch is omringd dooor bomen.

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 21:48

Wha dit lijkt mij echt een super kamp. Ik ben zelf 2 jaar met ingrid bij Rosworld geweest waar we western hebben gereden. Dat was ook heel leuk. Dit lijkt me ook heel gaaf die barrelrace en die rengalop ook dat hebben wij niet gedaan toen.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 21:59

Barrelrace was ook een vand e leukste dingen. Rengalop vind ik neit leuk, maar degene die dat hebben gedaan vonden dat echt mega gaaf!
De dagtocht was ook echt leuk, hele mooie omgeving, veel brede paden. Waar we met zijn drieen naast elkaar hobbelden (dat mocht) dwars over de hei door een kudde schapen. in de verte bij een meertje hebben we schotse hooglanders zien liggen, dichte donkere bossen, open velden. Echt ALLES kwamen we tegen! heel erg mooi!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 22:08

Kun je daar ook een losse les volgen? Ik wil graag iemand van stal kennis laten maken met het westernrijden en het leek me dan wel leuk om samen een les te volgen. Kan ik ook eens op een ander westernpaardje zitten

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 23:00

Ja, dat kan. Dan krijg je les van degene waar wij ook les van kregen (waarschijlijk) Zij gaf namelijk ook gewoon les, was wel interesant om te zien.

The_man
Berichten: 394
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: vraag maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 18:45

Dat lijkt me ook wel leuk.
Een losse westernles, als je het dan niet leuk vind dan zit je er tenminste niet de gehele week mee opgescheept.