Jasper weggebracht

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 08:52

heel erg veel sterkte...ik zou zelf zoiets nooit kunnen ben ik niet sterk genoeg voor, ik wens je veel sterkte!

Karin

Berichten: 65339
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 10:29

Ben gisteravond niet online geweest en zie dus nu je berichtje pas (dank je voor de link Cody!). Heb gisteren wel aan jou en Jasper gedacht, en was ook benieuwd of je er iets over zou schrijven op Bokt. Het is toch een heel gevoelig iets.

Maar heel dapper van je dat je tot het eind bij hem bent gebleven! Ik weet niet of ik zoiets zou kunnen... Zeker niet bij een slachthuis. Aan de andere kant heb ik nu al zo veel goede verhalen gehoord over slachthuizen dat ik me goed kan voorstellen dat mensen daarvoor kiezen. In ieder geval heb jij voor jezelf en voor Jasper de juiste keus gemaakt, als ik dit allemaal zo lees.

Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies, Marjolein. 't Is niet niks om je maatje te moeten wegbrengen, en jullie hebben 'm toch heel wat jaartjes gehad. De cd met foto's ligt voor je klaar, die gaat vandaag op de bus.



Voor de anderen: hieronder twee links naar recente topics over Jasper.

[VvdD] Jasper redt het niet meer
[VvdD] meeting met Jasper (en afscheid genomen) (met foto)

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 10:38

Heel veel sterkte, hij is in goed gezelschap nu dat weet ik zeker....

JokeG

Berichten: 357
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 13:27

Ik zit hier met een brok in mijn keel je verhaal te lezen. Ik wil je heel veel sterkte toewensen. En mijn Marley heeft hem vast opgevangen aan de nadere kant van de regenboogbrug. Hij is in goede handen dat weet ik zeker.

Natas

Berichten: 158
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 21:05

Marjolein,

Ik hoorde het vanavond op stal, en ik wil je graag heel veel sterkte toewensen. Ik zit zelf ook met een brok in mijn keel. Ik weet ongeveer wat je meemaakt. Ik denk dat Jasper en Musty nu al samen kattekwaad aan het uithalen zijn. Heel veel sterkte en ik kom binnenkort even langs.

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 12:15

Wat moet dat moeilijk zijn zeg, om zo'n jonge pony weg te brengen. Wel goed dat je er tot het eind bij kon en mocht zijn.

Sterkte.